![Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna](http://www.kolyaska.pl/logoforums.jpg) |
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4061 Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23:35, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie widzę większej różnicy czy taczkami jedzie się po szosie czy w terenie. Taczki to taczki.
Wojtek
PS
Do terenu mam WR250
Na szose mam XJ 600
Dla jaj Eme |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 23:42, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie raz i chyba o jeden raz za dużo , 120 na liczniku uralem , dyfer 9 wieć kalkulator w dłoń. To się nie nadaje do tej prędkości , nie ta rama , koła , brak hebli. Da się tylko zajęło mi to 2 pasy na dk1 ( na szerokość ). Latam solo z owiewką przykręconą do kierownicy więc każdy podmuch w żagiel i inny pas. Sowiet nie jest demonem prędkości i kropka. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 0:21, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
wszyscy narzekają na brak hamulców. jak lece koło 90km/h i depnę wszystkimi kołami [mam ich 3 ] to nikt mi nie powie że się nie zatrzymam w przyzwoitej odległości. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Nie 0:35, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak dbasz tak masz ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4061 Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 0:39, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zestaw to około 350kg. Normalnie nie całe 200kg solówka ma do dyspozycji 3 tarcze, jagby łatwiej zatrzymać
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:31, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Cyrograf jakoś niewierze że w XJ nie wyważasz? W WR to rozumiem, na kostkach to jak byś nie wyważył to na szosie ma gratis wibrator. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4061 Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 11:29, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W XJ wyważam, bo pomimo że motor leciwy, prawie 30-to letni to te 200 km/h bez trudu jedzie. W końcu to japońskie nie ruskie 600. Natomiast WR nie wymaga takich zabiegów bo jedzie tyle co Rusek.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Sob 18:54, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj z ciekawości odwinąłem do końca Kaśką, 90 km/h owszem, więcej to już ciężko. Jazda oczywiście z koszem, dyfer i zębatki standard. W sumie to już jest za dużo, żeby było w miarę wygodnie bez owiewek/szyb. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4061 Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:31, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kaśka powinna iść ponad 100 km/h. Nieprzyjemnie to zaczyna wiać przy ponad 120 km/h. Przy ponad 200 km/h bez owiewek zaczyna być problem z utrzymaniem prosto głowy i to faktycznie jest nie miłe.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Sob 21:00, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj eme rozwinąłem eme do 100km./h na dotarciu ale solo. Wszystko standard. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 21:08, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | Ja kiedyś miałem w ramie M-72 silnik garbusa 1600. Maksymalne obroty tego silnika to chyba coś około 4000, zresztą pewnie kręcił o wiele więcej, bo co to jest dla takiego silnika obciążenie rzędu 300kg? Dla jaj robiłem czasem takie numery, jak ruszanie z czwórki. Skrzynia standard, dyfer 10x32. Mój kolega po jeździe próbnej powiedział, że liczył na więcej, bo licznik pokazał mu 110-115km/h. Nie wiedział, że licznik zaniża, bo ślimak jest od modelu z dyfrem 8". Właściwa prędkość po prostych obliczeniach to było coś około 130km/h. Moje wrażenia przy 120 były takie:
potężny pęd powietrza, im szybciej, tym tył zaczynał bardziej podskakiwać (suwaki!), trzymałem się mocno, ale i tak za każdym podskokiem ściągało mnie w tył, co powodowało podkręcenie manetki. W pewnym momencie powiedziałem sobie STOP, dalej się już bałem, a pod manetką jeszcze trochę było. Motocykl sprzedałem komuś z Pomorza, uprzedzając, żeby "latał nisko i powoli". Ciekawe, co się teraz z nim dzieje? |
Ta?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjecie robione w tym roku w Mirachowie u Piratesów..... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 19:31, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
jak kto chce dobry Vmax mieć, to trzeba sobie dobrze dydze główne dobrać względem możliwości silnika. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 957 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 6:26, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | brzytwa napisał: | Ja kiedyś miałem w ramie M-72 silnik garbusa 1600. Maksymalne obroty tego silnika to chyba coś około 4000, zresztą pewnie kręcił o wiele więcej, bo co to jest dla takiego silnika obciążenie rzędu 300kg? Dla jaj robiłem czasem takie numery, jak ruszanie z czwórki. Skrzynia standard, dyfer 10x32. Mój kolega po jeździe próbnej powiedział, że liczył na więcej, bo licznik pokazał mu 110-115km/h. Nie wiedział, że licznik zaniża, bo ślimak jest od modelu z dyfrem 8". Właściwa prędkość po prostych obliczeniach to było coś około 130km/h. Moje wrażenia przy 120 były takie:
potężny pęd powietrza, im szybciej, tym tył zaczynał bardziej podskakiwać (suwaki!), trzymałem się mocno, ale i tak za każdym podskokiem ściągało mnie w tył, co powodowało podkręcenie manetki. W pewnym momencie powiedziałem sobie STOP, dalej się już bałem, a pod manetką jeszcze trochę było. Motocykl sprzedałem komuś z Pomorza, uprzedzając, żeby "latał nisko i powoli". Ciekawe, co się teraz z nim dzieje? |
Ta?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjecie robione w tym roku w Mirachowie u Piratesów..... |
Tak, to ta maszyna. Trochę zapuszczona, ale ta. Ha, łza się w oku zakręciła
Chętnie bym się nią teraz "garnął"... ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pon 9:54, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | Marcin-organizator napisał: | brzytwa napisał: | Ja kiedyś miałem w ramie M-72 silnik garbusa 1600. Maksymalne obroty tego silnika to chyba coś około 4000, zresztą pewnie kręcił o wiele więcej, bo co to jest dla takiego silnika obciążenie rzędu 300kg? Dla jaj robiłem czasem takie numery, jak ruszanie z czwórki. Skrzynia standard, dyfer 10x32. Mój kolega po jeździe próbnej powiedział, że liczył na więcej, bo licznik pokazał mu 110-115km/h. Nie wiedział, że licznik zaniża, bo ślimak jest od modelu z dyfrem 8". Właściwa prędkość po prostych obliczeniach to było coś około 130km/h. Moje wrażenia przy 120 były takie:
potężny pęd powietrza, im szybciej, tym tył zaczynał bardziej podskakiwać (suwaki!), trzymałem się mocno, ale i tak za każdym podskokiem ściągało mnie w tył, co powodowało podkręcenie manetki. W pewnym momencie powiedziałem sobie STOP, dalej się już bałem, a pod manetką jeszcze trochę było. Motocykl sprzedałem komuś z Pomorza, uprzedzając, żeby "latał nisko i powoli". Ciekawe, co się teraz z nim dzieje? |
Ta?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjecie robione w tym roku w Mirachowie u Piratesów..... |
Tak, to ta maszyna. Trochę zapuszczona, ale ta. Ha, łza się w oku zakręciła
Chętnie bym się nią teraz "garnął"... ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
Powiem tak : lata nisko i powoli.... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 957 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 11:25, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Gość spieprzył sprawę... Kurczę, jak się tym latało w ostrych zakrętach, motor szedł jak wściekły! Super wywazenie ramy uzyskane przez Mikolaja z Olkusza... I to odejscie, zeby nie dlugi przod, toby poszedl na kolo! A ten dopina kosz! Bez sensu. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|