|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 18:39, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No i rusek odpalony. Tylko mam pytanie- niekiedy gubi iskrę. Jak odpali to dziala dopoki go nie zgasze, potem kiedy probuje odpalic to albo jest brak iskry, albo ma fioletowy kolor (kiedy odpala, iskra jest niebieska). Co to moze byc? Jak iskra jest niebieska to wystarczy musnac kopke i silnik gada. Układ zaplonowy z cewka 6v, wszystko oryginalne, brak przerobek. Kondensator??
I jeszcze jedno- nie mam jeszcze zalozonych tlumików- z lewego kanału wydechowego troche pluje olejem, widac to dokładnie na błotniku przednim. To przejdzie czy cos jest nie tak?
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Pią 18:43, 08 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 20 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:43, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie pal bez kolanek, szkoda zaworów. Nie docieraj na postoju. To się musi poukładać, na razie olejem może pluć. Fioletowa to słaba iskra, dla tego nie odpala. Powinna być niebiesko żółta. To może być cokolwiek w układzie zapłonowym. Cewka, kable, świece, rozdzielacz, przerwa ... .
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 17:27, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tak wygląda "mały czołg Grubera" w całej krasie. Być może nie jest zrobiony perfekcyjnie, ale to nie eksponat kolekcjonerski. Na tyle ile umiałem to zrobiłem wszystko sam (oprócz piaskowania, cylindrów i wału). Iskra jest w porządku, przerwa 0,4mm, wyprzedzenie zapłonu z raznyj-paznyj, ale jest problem z gaźnikami - nie chce odpalać. Jak podam paliwo strzykawką przez dolot powietrza do gaźnika to odpala na kilka/kilkanaście sekund, ale nie da się dodawać gazu bo się dusi. Wyczyszczę je jeszcze raz, ale jeśli to nic nie da, to czy dysponuje ktoś instrukcją ustawiania gaźników K63? Od razu zaznaczę, że szukałem na forum i nic konstruktywnego nie znalazłem. Nie grzebałem nic przy gaźnikach, tylko je czyściłem, a przed remontem działał na nich poprawnie. Może warto dokupić do nich zestawy naprawcze i dopiero wtedy regulować?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:46, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nic z tych rzeczy. To gówniane gaźniki. Ale z odpalaniem problemu być nie powinno. Świece są suche to szukaj ssania. Mokre to zalewa- więcej wiatru. Taki to prosty przepis Ale zasadniczo iskra zdrowa? |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 18:49, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, iskra zdrowa, ładna niebieska. Gówniane gaźniki - sugerujesz jakieś inne? Wymiana też wchodzi w grę.
Oprócz tego jeśli ktoś z kolegów mógby napisać lub cyknąć fotkę do czego jest mocowana sprężyna stopki centralnej? Za cholerę nie pasuje mi żadne miejsce żeby ją zaczepić |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 18:59, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Sprezyne zaczepiasz o stopke i srube mocowania silnika miedzy rama a blokiem silnika.
Sciagnij filtr kominowy i zobacz czy nie masz zamknietej tej rurki .
Ma byc ta rurka otwarta a jak masz zamknieta to po dodaniu gazu bedzie dusic.
Przepustnicami zjedz w dol i odpalaj na bardzo minimalnym gazie tak aby aby .Regulacje od powietrza wkrec i wykrec wstepnie o 1,5 obrotu. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 19:17, 20 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Princu ja jeździłem na K63 i było ok, następnie zapodałem Tajwany K 65 i tez rusek ładnie na nich pracował. A teraz zapodałem mu oryginalne Ruskie Pekary K 65 troche drogie ale cóż i jest naprawde ok ładnie pali świece suchutkie.Niedługo trasa na Darłowo i zobacze jak wyjdzie ze spalaniem .Niestety moja Kacha nie trawi 68 -ek, i leżą na półce zresztą nie tylko u mnie.A co do regulacji K 63 to jest to opisane na kolasce tylko poszukać .
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 19:19, 20 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Sob 22:01, 20 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam k68 w mw i jest super, zero problemów, ładnie pali, spalanie też niskie tak do 6l, wyjąłem z pudełek założyłem i od razu było dobrze. Mam oryginalne ruskie.
Miałem wcześniej chińskie k302 i to totalna porażka, stracone pieniądze.
Oryginałów k302 nigdy nie miałem, kupiłem moto bez gaźników.
Mam jeszcze M72 na k37 oryginalnych, trochę z paleniem trzeba się bawić, dobrze przelać co powoduje że na kostce zostają ślady. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 8:52, 21 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Wiem, ze kilka osób chwali te K63 i K65. Jednemu podejdą innemu nie. U mnie to było tak, że jak ustawiłem jednego dnia to następnego już tak samo nie było I to mnie wkurzało. Pewnie kwestia tych zasranych zaworków z mikrogumeczkami na końcach. Ale dla mnie gaźniki wyglądały nieestetycznie i do tego te akcje, że codziennie inaczej silnik pracował i te gumeczki które topiły sie, gubiły, spadały itd. Olałem jak sie pokazały chińskie pz28 i montowałam równo do wszystkich dolniaków. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 10:30, 21 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Kolego 827628, z tym do 6 literków przy MW to liczysz wszystko czy na osobę . Bo mam tu u siebie kolesi z oryginalnymi Pekarami 68 i oni mnożą Twoje zużycie X 2 . Zresztą inny kolega też twierdził ze pali ok 6, do czasu dopóki nie zrobił raz w życiu trasy ponad 130 km w siodle i wyszło mu to 6 x 2.5 .Bo jak sie okazało to zawsze moto jechało na przyczepce ,a po zlotowisku to z 20-30 km to i wychodziło te 6,5l .Zresztą po co powtarzać temat ile komu pali to już było. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 13:20, 21 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Mi na k68 PEKAR tez palil 12l dopuki nie wywalilem tej zylki z filtra powietrza i nie zastapilem jej kilkoma warstwami siatki chromowej.Lub mozna dac filtr bawelniany i ze dwie warstwy tej siatki.
Teraz pali 8litrów i swiece jak nalezy i jedzie mocno. |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 8:53, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Doszedłem do tego, że moto odpala ładnie, równo pracuje, ale przy wkręcaniu się na obroty jakby się nieco krztusił, nie ma pełnej mocy. Ale jeździ, pierwsze 5 km zrobione. Dzięki za podpowiedzi, o spalaniu się jeszcze nie wypowiem, choć wydaje mi się, że jest ogromne w porównaniu z Japonią - wlałem 2 litry to ledwo na wstępne ustawienia i rundkę po podwórku wystarczyło, gdzie Japonią mam na tym 40-50km w terenie Jak dalej nie będę mógł z tym dojść do perfekcji, to ściągnę gościa który zapewne się na tym zna i pomoże w ustawieniu |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 22:49, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid 8- 9 i więcej jest do przyjęcia, ale nie do 6 !! jest to za ubogo dla tego silnika.Mój chlał 9-10 i nie płakałem, zobaczę jak będzie na oryginałach Pekarach po dłuższej trasie.Na cuda nie liczę ale może jakaś niespodzianka będzie . |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|