Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instrukcja obsługi ural m 63
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pier




Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Śro 13:23, 24 Sty 2018    Temat postu: instrukcja obsługi ural m 63

Witam wszystkich. Od paru dni posiadam urala m 63 do remontu i chciałbym się dowiedzieć czy jest dostępna jakaś dokumentacja do tego modelu ponieważ nie wiem do końca czy mój motocykl jest kompletny tz. widzę miejsca na silniku z których wynika że coś może brakować ale nie mam pewności. jeżeli możecie pomóc to z góry dziękuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 302
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Śro 13:54, 24 Sty 2018    Temat postu:

Bardziej Ci pomoże katalog części. Popatrz po bibliotece na stronie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 19:56, 24 Sty 2018    Temat postu:

Wrzuć fotki to powiemy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pier




Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Śro 20:42, 24 Sty 2018    Temat postu:

to mój motocykl http://www.kolyaska.fora.pl/viewimage.php?i=1201
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pier




Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Śro 21:12, 24 Sty 2018    Temat postu: głowica

proszę mi powiedzieć czy w głowicy po stronie dekla ma znajdować się olej? po otwarciu dekla znalazłem to [img]http://www.kolyaska.fora.pl/images/galleries/14620957645a68e4903d064-823696-wm.jpg[img] a dekiel był pełny oleju nie wiem czy tak ma to wyglądać. w chwili obecnej próbowałem to cacko po czyszczeniu gaźników odpalić ale nie może strzela słychać że chce ale nie może na pewno ma rozregulowany zapłon[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pier




Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Śro 21:12, 24 Sty 2018    Temat postu:

http://www.kolyaska.fora.pl/images/galleries/14620957645a68e4903d064-823696-wm.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:43, 24 Sty 2018    Temat postu:

Tak, tam ma być olej. To część obiegu smarowania silnika. Znaczy nie wlewasz pod dekiel tylko sam idzie z bloku.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 8:35, 25 Sty 2018    Temat postu:

To część obiegu oleju. Mgła olejowa z bloku poprzez osłony popychaczy przechodzi do głowicy smarując przy okazji dźwigienki zaworowe , całą klawiaturę , potem nadmiar oleju wraca do silnika małą rurką która znajduje się w dolnej części cylindra. Zawsze przy regulacji zaworów będziesz gubił olej zdejmując dekle. Różna ilość oleju może być pod deklami , więcej z lewej , mniej z prawej , nie przejmuj się tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pier




Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Sob 21:17, 27 Sty 2018    Temat postu:

Witam ponownie dziękuję bardzo za pierwsze informacje. Proszę mi powiedzieć ile kosztuje regeneracja głowic i czy to się wogule oplaca czy lepiej kupić nowe glowice. W moich już założone są tuleje na świece i widać że jest to zrobione nie profesjonalnie, czy da się ztulejowac ponownie te glowice. Nie wiem ale w cylindrach jest słaba kompresja czy może to być spowodowane tymi tulejami. Jeżeli możecie to proszę o odpowiedź. Nadmieniam że zaczynam dopiero przygodę z ruskiem i mało się znam. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 22:20, 27 Sty 2018    Temat postu:

Można nawet zaspawać i od nowa zrobić gwinty. Jeżeli były tam przedmuchy to będzie widać okopcenie, wątpię aby taka to była przyczyna. Słaba kompresja, to znaczy ile pokazał pomiar?

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pier




Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Sob 23:03, 27 Sty 2018    Temat postu:

Nie wykonywałem pomiaru urządzeniem bo nie mam. Pomiar wykonałem nie profesjonalnie przy pomocy palca przyłożonego zamiast świecy tak jak to się robiło przy "komarku" i na lewym cylindrze słabo wyczuwalne ciśnienie a na lewym nie ma w ogóle. Nawet kopniakiem przy założonych świecach ręką jestem w stanie bez większej siły wałem. Wydaje mi się że chyba jest coś nie tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 9:01, 28 Sty 2018    Temat postu:

pier napisał:
na lewym cylindrze słabo wyczuwalne ciśnienie a na lewym nie ma w ogóle


To dla tego że masz dwa lewe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pier




Dołączył: 20 Sty 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Nie 9:10, 28 Sty 2018    Temat postu:

Witam i z góry przepraszam za pomyłkę w "prawym nie ma w ogóle"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:52, 28 Sty 2018    Temat postu:

Nie przepraszaj z dwa lewe bo to zwykła pomyłka. Natomiast palec to sobie można wsadzić, a nie w cylinder. Zmierz ciśnienie w cylindrach, zrób próbę olejową i wtedy można rozmawiać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 10:17, 29 Sty 2018    Temat postu:

Trochę pomiar na "palec" , to nie wiele niestety wnosi do dyskusji. Jak się silnik nagrzeje będzie więcej wiadomo - albo oparzy , albo nie Wink
Nie wiem jak wygląda sprawa z nowymi głowicami do urala , ja remontuje bojąc się kupić nowe i remontować. Koszt przystosowania głowić do jazdy to około 1000 zł.
Oczywiście można taniej , można tymczasowo wkładać orginalne zawory czy plastelinowe prowadnice , ale to opcja dla tych którzy nie jadą nigdzie daleko i mają sporo czasu na częstrze remontowanie ww podzespołu.
Im lepiej zrobisz tym dalej pojedziesz. Ural ma słabe smarowanie zaworu - taka konstrukcja więc im lepsze materiały tym dalej dojedzie bez grzebania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin