Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pier
Dołączył: 20 Sty 2018 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: Śro 13:23, 24 Sty 2018 Temat postu: instrukcja obsługi ural m 63 |
|
|
Witam wszystkich. Od paru dni posiadam urala m 63 do remontu i chciałbym się dowiedzieć czy jest dostępna jakaś dokumentacja do tego modelu ponieważ nie wiem do końca czy mój motocykl jest kompletny tz. widzę miejsca na silniku z których wynika że coś może brakować ale nie mam pewności. jeżeli możecie pomóc to z góry dziękuję |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Śro 13:54, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Bardziej Ci pomoże katalog części. Popatrz po bibliotece na stronie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 19:56, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Wrzuć fotki to powiemy |
|
Powrót do góry |
|
|
pier
Dołączył: 20 Sty 2018 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż
|
|
Powrót do góry |
|
|
pier
Dołączył: 20 Sty 2018 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: Śro 21:12, 24 Sty 2018 Temat postu: głowica |
|
|
proszę mi powiedzieć czy w głowicy po stronie dekla ma znajdować się olej? po otwarciu dekla znalazłem to [img]http://www.kolyaska.fora.pl/images/galleries/14620957645a68e4903d064-823696-wm.jpg[img] a dekiel był pełny oleju nie wiem czy tak ma to wyglądać. w chwili obecnej próbowałem to cacko po czyszczeniu gaźników odpalić ale nie może strzela słychać że chce ale nie może na pewno ma rozregulowany zapłon[/img] |
|
Powrót do góry |
|
|
pier
Dołączył: 20 Sty 2018 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:43, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Tak, tam ma być olej. To część obiegu smarowania silnika. Znaczy nie wlewasz pod dekiel tylko sam idzie z bloku.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 8:35, 25 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
To część obiegu oleju. Mgła olejowa z bloku poprzez osłony popychaczy przechodzi do głowicy smarując przy okazji dźwigienki zaworowe , całą klawiaturę , potem nadmiar oleju wraca do silnika małą rurką która znajduje się w dolnej części cylindra. Zawsze przy regulacji zaworów będziesz gubił olej zdejmując dekle. Różna ilość oleju może być pod deklami , więcej z lewej , mniej z prawej , nie przejmuj się tym. |
|
Powrót do góry |
|
|
pier
Dołączył: 20 Sty 2018 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: Sob 21:17, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie dziękuję bardzo za pierwsze informacje. Proszę mi powiedzieć ile kosztuje regeneracja głowic i czy to się wogule oplaca czy lepiej kupić nowe glowice. W moich już założone są tuleje na świece i widać że jest to zrobione nie profesjonalnie, czy da się ztulejowac ponownie te glowice. Nie wiem ale w cylindrach jest słaba kompresja czy może to być spowodowane tymi tulejami. Jeżeli możecie to proszę o odpowiedź. Nadmieniam że zaczynam dopiero przygodę z ruskiem i mało się znam. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 22:20, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Można nawet zaspawać i od nowa zrobić gwinty. Jeżeli były tam przedmuchy to będzie widać okopcenie, wątpię aby taka to była przyczyna. Słaba kompresja, to znaczy ile pokazał pomiar?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
pier
Dołączył: 20 Sty 2018 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: Sob 23:03, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Nie wykonywałem pomiaru urządzeniem bo nie mam. Pomiar wykonałem nie profesjonalnie przy pomocy palca przyłożonego zamiast świecy tak jak to się robiło przy "komarku" i na lewym cylindrze słabo wyczuwalne ciśnienie a na lewym nie ma w ogóle. Nawet kopniakiem przy założonych świecach ręką jestem w stanie bez większej siły wałem. Wydaje mi się że chyba jest coś nie tak |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 9:01, 28 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
pier napisał: | na lewym cylindrze słabo wyczuwalne ciśnienie a na lewym nie ma w ogóle |
To dla tego że masz dwa lewe.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
pier
Dołączył: 20 Sty 2018 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: Nie 9:10, 28 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Witam i z góry przepraszam za pomyłkę w "prawym nie ma w ogóle" |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:52, 28 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Nie przepraszaj z dwa lewe bo to zwykła pomyłka. Natomiast palec to sobie można wsadzić, a nie w cylinder. Zmierz ciśnienie w cylindrach, zrób próbę olejową i wtedy można rozmawiać.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 10:17, 29 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Trochę pomiar na "palec" , to nie wiele niestety wnosi do dyskusji. Jak się silnik nagrzeje będzie więcej wiadomo - albo oparzy , albo nie
Nie wiem jak wygląda sprawa z nowymi głowicami do urala , ja remontuje bojąc się kupić nowe i remontować. Koszt przystosowania głowić do jazdy to około 1000 zł.
Oczywiście można taniej , można tymczasowo wkładać orginalne zawory czy plastelinowe prowadnice , ale to opcja dla tych którzy nie jadą nigdzie daleko i mają sporo czasu na częstrze remontowanie ww podzespołu.
Im lepiej zrobisz tym dalej pojedziesz. Ural ma słabe smarowanie zaworu - taka konstrukcja więc im lepsze materiały tym dalej dojedzie bez grzebania. |
|
Powrót do góry |
|
|
|