Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Śro 13:46, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Klapka aż normalnie zatkało |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 13:59, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Skrobnąłem coś negatywnego, a przecież ja taki nie jestem - od tego czasu, nie wychylam głowy spod kołdry... Miał Nikt nie zauważyć!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:08, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dajesz to nie kółko rożańcowe |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:37, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
siara napisał: | Jak dla mnie miod dla oczu. Piekna jest. |
Odjazd. Miód na oczy wyobraziłem sobie jaka to przyjemność
Agrupa - emka super. Oponki zajebiste.
grzeh750- korpus dyfra wciąż mam. W tym od Ciebie są nadlewy WZM. A na tych częściach w emce Vesty są nabite numeratorami. Az żal mi na tym coś montować.
Zawory WZM3 miał Alek Klisz. Już sprzedał. Co można było o nich dodwać, to, że magnes je łapał a trzonki były nad-wymiarowe. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Śro 18:48, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
To by się zgadzało, te moje zawory magnes też łapie, trzonki są nadwymiar, ja mam totalne surówki bez zatoczeń na trzonkach i z nadmiarem materiału na grzybkach, szkoda że tylko dwa |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 20:32, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Paradowskich zawor od t25 tez lapie magnes na grzybkach.
Mam zawory pokaznych rozmiarów z silników okretowych na gaz i tam grzybka magnes juz nie lapie ale trzonek lapie bo to zgrzewane jest tarciowo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:16, 22 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę odbiegamy od tematu- nie? ;>
Sprawdziłem właśnie żeby nie skłamać i dobrze pamiętałem- Zaworów ze Starachowic magnes nie łapie. Tak samo w tym rok przystawiłem do zaworów szmelcwagena i toyoty. Magnes nie robi.
Wracając do WZM. Kumpel tez zbieracz-zbok, narajał sie i kupił nowiuteńkie siodło WZM( to jakieś 5lat temu i tez tanie nie było). Tyle, że tam guma jest całkiem inna niz ta ruska. Te oryginały CCCP to jak ich opony- przeżyją jeszcze dekadę, zderzenie ziemi z asteroidą i nadal będzie się dało na nich jeździć. A ten WZM wziął i pękł przy zakładaniu- NOWY WZM za kupkę kasy. Ależ była patriotyczna przykrość.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 21:17, 22 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Filip
Dołączył: 19 Lis 2013 Posty: 92 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:34, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Błotnik przedni to oryginał?Dolny pałąk trochę za chudy się wydaje może to złudzenie?
Fajny sprzęt a kosza nie było w zestawie? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:08, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Hej.
Zdecydowanie nie replika. Widziałem kilka błotników niskich/wysokich w życiu i ich repliki i nie mogę powiedzieć aby była to jakaś doróbka. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cichy
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wąsosz
|
Wysłany: Wto 21:07, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja jak bym miał taką kasie na pewno bym jej nie przerabiał jak swojego Dnieprasa
Kasia Piękna !!!
Pozdrawiam LwG Cichy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:24, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Yyyyyyyyyyy Kasia tak nie wygląda.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:39, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma to jak oko fachury
Ale rozrusznik warto by wprawić.
No i chociaż ze dwa frędzle na kierze.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 22:41, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Pon 22:14, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
agrupa
jaki jest nr ramy
czy w przednim błotniku niepowinno być uchwytów do tablicy rejstracyjnej?
co to znaczy
przewężany tylny błotnik z pałąkiem z odkuwkami otwartymi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Wto 17:53, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
BALON napisał: | agrupa
jaki jest nr ramy
czy w przednim błotniku niepowinno być uchwytów do tablicy rejstracyjnej?
co to znaczy
przewężany tylny błotnik z pałąkiem z odkuwkami otwartymi. |
Błotnik przedni jest oryginalny i nic mu nie brak.Błotnik tylny jest przewężony w górnej części pod bagażnikiem,w celu zamontowania siedzenia również starego typu na dwie sprężyny .Sprężyny mieszczą się w podłużnych otworach bagażnika dla tego błotnik w tym miejscu jest przewężony,ażeby o niego nie wadziły. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:42, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kolega już wyjaśnił kwestię błotnika, otwarte odkuwki to szczegół naturalny który w replikowanym błotnika widziałem inaczej wykonany. Numer ramy w wolnej chwili zamieszczę. |
|
Powrót do góry |
|
|
|