Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ile EMKU jest w tym RZĘCHU???
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adekq




Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:53, 13 Gru 2012    Temat postu: Ile EMKU jest w tym RZĘCHU???

Witam i o swoją pseudo emku pytam. Proszę szanownych forumowiczów o weryfikacje mego rosyjskiego pakietu startowego. Czy tam jest choć troszkę marzeń mych emeczki czy to czysty kundel i precz z nim do rzeczki...???

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez adekq dnia Pią 7:36, 14 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziubek25077




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 21:17, 13 Gru 2012    Temat postu:

Tylne koło od urala?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 21:24, 13 Gru 2012    Temat postu:

proszę o mniejsze zdjęcia albo hiperłącza bo jade na mobilnym necie :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bąq




Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 21:33, 13 Gru 2012    Temat postu:

A ktoś pisał ,że cieżko znaleźć ładne egzemlparze emy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 22:40, 13 Gru 2012    Temat postu:

I ten numer pieca nabity wprawną polską ręką Wink.
A zdjęcia bez kitu mógłbyś dać mniejsze, albo same miniatury.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziubek25077




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 4:48, 14 Gru 2012    Temat postu:

Bąq napisał:
A ktoś pisał ,że cieżko znaleźć ładne egzemlparze emy Wink

Wszystko wyjdzie po piaskowaniu Smile Życze żebyś mógł podtrzymać to zdanie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adekq




Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:38, 14 Gru 2012    Temat postu:

Bąq napisał:
A ktoś pisał ,że cieżko znaleźć ładne egzemlparze emy Wink


Chyba masz monitor czarno-biały skoro tak twierdzisz Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bąq




Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pią 9:21, 14 Gru 2012    Temat postu:

adekq napisał:
Bąq napisał:
A ktoś pisał ,że cieżko znaleźć ładne egzemlparze emy Wink


Chyba masz monitor czarno-biały skoro tak twierdzisz Laughing


Nie wiem o co ci chodzi, większość sprzedawanych emek na allegro nie ma ani silnika emkowego , ani zawieszenia, lampy czy licznika licznika. Koła często to bębny. Tu masz lampe z licznikiem, krótką pradnice, przejściowy regulator pomiędzy kachą a emą - choć wygląda na samochodowy., Półbębny oprócz tyłu, dyfer też emkowy a nie połączenie urala z obudową emkową. bak też wczesna emka, a nie od k750. Widziałem już kilkadziesiąt emek z wschodu, sam byłem na Ukrainie i naprawdę ciężko znaleźć eme w takim stanie jak ta.
Tu oprócz paru szczegółów masz prawie kompletna eme.


Ostatnio zmieniony przez Bąq dnia Pią 9:27, 14 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Pią 9:55, 14 Gru 2012    Temat postu:

Wymienić te falbany na półbębny i będzie git. Mnie się podoba, ale roboty dużooooooooo
Ktoś nieźle kalamitkę naprawiał Laughing
Szklanki do wywalenia, powinny być krótkie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 10:13, 14 Gru 2012    Temat postu:

Tutaj faktycznie zawartość emki w emce jest bardzo wysoka.
Co do stanu technicznego części to się dopiero okaże.
Gdyby nie była pomalowana do sprzedaży na pewno łatwiej było by coś
powiedzieć.
Na pewno nikt nią ostatnio nie jeździł bo nie rozwalił za długich szklanek
przodu o mocowanie błotnika.
Skróć szklanki i pojeździj trochę zanim zaczniesz naprawy. Te mogą ciągnąć
się latami Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 12:09, 14 Gru 2012    Temat postu:

Nie od M-72:
- korek z bagnetem kontrolnym oleju w silniku (jest z Dniepra)
- dodatkowy przełącznik na kierownicy
- śruba schowka zbiornika
- wsporniki kierownicy (są od późniejszych boxerów)
- sygnał nowszego typu
- blaszana dźwignia przedniego hamulca (przy kole) ???
- pręt tylnego hamulca i dźwigienka przy przekładni głównej
- guma tylnego siodła
- ramka i szkło przedniej lampy
- stacyjka nowszego typu jak od K-750
- opaska zasłaniająca szczotki prądnicy bez klamerki
- zabierak wałka kardana od strony przegubu elastycznego i prawdopodobnie cały wałek
- prawie wszystkie śruby nadwozia
- chyba górna półka przedniego zawieszenia jest od K-750 (czy ma rurowy łącznik? czy może otwarty?)
- fajki świec

Braki:
- jeden korek suwaka
- krzyżak rejestracji
- rurka odpowietrzenia silnika
- wnętrze przyczepy
- łącznik - płaskownik zbiornika
- "kosa" amortyzatora skrętu
- blaszany kołpaczek osłaniający górne łożysko sterowe
- szkiełko kontrolki ładowania
- klapka osłaniająca stacyjkę
- odbojnik kopnika
- obejmy mocowania akumulatora
- motylek pręta hamulca
- śrubki spustu oleju z goleni
- nakrętki koronowe odkosów przyczepy (a są tam gdzie ich być nie powinno)
- niektóre śruby z łbem czworokątnym głowic
- smarowniczki (rolgaz)
- tabliczka znamionowa (zależy jaki to rocznik)
- co najmniej 2 szprychy (w tylnym kole, w kole przyczepy)
- gumki (przelotki kabli WN, kapturki kabli NN, przelotki lampy, itp.)
- podkładka zabezpieczająca nakrętki sztycy

Mixy:
- 2 koła falbany zamiast półbębnów (albo odwrotnie Wink, przekładnia główna jest na pewno na falbanę, przednia tarcza kotwiczna na półbęben a w koszu powinien być półbęben
- rama i dolna półka zawieszenia przedniego z nowym typem ogranicznika skrętu nie pasuje do niskiego błotnika, siodła tylnego starego typu, ramy wózka z pałąkiem, itp.
- sygnał w niewłaściwym miejscu dla tego rocznika

Babole:
- za długa ośka przedniego koła, zbyt krótka tylnego koła, za długa oś koła przyczepy (i dodatkowo brak śruby mocującej)
- zbyt długie szklanki przodu, niejasny powód niedokręcenia nakrętek goleni
- sygnał ocierający o przedni błotnik
- prawdopodobnie przebijany numer silnika i ramy (raczej pewne)
- coś jest nie tak z obsadą dolnego łożyska sterowego w główce ramy
- coś jest kombinowane z górną nakrętką sztycy i elementami zatrzaskującymi motylek
- lewa klamka ma nakrętkę osi z góry? (albo to prawa albo gwint padł i skręcona zwykłą śrubą)
- jedna śruba zamiast szpilki do mocowania prawego cylindra (M8x1)
- urwany i krzywo pospawany pałąk tylnego błotnika, donitowana blacha wzmacniająca prawą końcówkę
- urwane wąsy w podstawie akumulatora

Zrób większą ilość szczegółowych zdjęć (zbliżeń), w tym daty produkcji silnika, numeru ramy, itp.

Zawartość "emki w emce" bardzo wysoka. Naprawdę nie najgorszy egzemplarz do odbudowy. Wszystko zależy od ceny oczywiście ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 12:45, 14 Gru 2012    Temat postu:

Bardzo ładny wyczerpujący i szczegółowy opis.
Tylko nie jestem pewien, czy rzeczywiście:

- rama i dolna półka zawieszenia przedniego z nowym typem ogranicznika skrętu nie pasuje do niskiego błotnika, siodła tylnego starego typu, ramy wózka z pałąkiem, itp.

Były emki z dolną półką "nowszego typu" i niskim błotnikiem.
Nie wiem też czemu rama nie psuje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 14:36, 14 Gru 2012    Temat postu:

śmigiel napisał:
nie jestem pewien, czy rzeczywiście:
- rama i dolna półka zawieszenia przedniego z nowym typem ogranicznika skrętu nie pasuje do niskiego błotnika, siodła tylnego starego typu, ramy wózka z pałąkiem, itp.
Były emki z dolną półką "nowszego typu" i niskim błotnikiem.
Nie wiem też czemu rama nie psuje ?


Tak mi powiedziano. Wciąż się uczę emki. Sporo już poznałem organoleptycznie, reszta to wyczytane bądź zasłyszane teorie. Próbuję to zestawiać z różnymi wersjami katalogów, ale i tam są błędy. Co do tego jednego zdania wcale się nie upieram. Zresztą prawdopodobnie to obniżony błotnik jest próbą postarzenia nowszej ramy (i odpowiednich do niej półek).

No właśnie - od kiedy stosowano wspawany w ramę ogranicznik skrętu i kosę bez wąsów? Podobno od momentu przejścia na wyskoki błotnik, ale czy na pewno?


Ostatnio zmieniony przez Spiker dnia Pią 14:37, 14 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 15:08, 14 Gru 2012    Temat postu:

Jednak wcześniej.
Poniżej fotka 2 półek nowszego typu. Różnią się tylko
podfrezowaniem pod nakrętkę śruby ściskającej. W wysokim błotniku
nakrętka trzyma jeszcze mocowanie błotnika. Do tej z mniejszym (ukośnym)
podfrezowaniem nie da się zamontować tego uchwytu.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adekq




Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:11, 14 Gru 2012    Temat postu:

Dzieki wielkie za zaangażowanie i tak szczegółowe opinie. Prawde mówiac nie spodziewalem sie że jest w nim az tyle emeczki.Wielki SZACUN dla kolegi Spikera. Czciałbym odbudowac ten motocykl w oryginalnej specyfikacji.Do jakiego rocznika mu najblizej?? Wiem juz ze nie 1972 jak ma w papierach Laughing Jesli potrzebujecie jeszcze dokladniejszych zdjec to prosze pisac co mam fotografowac i zaraz zamieszcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin