Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 19:40, 14 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Tak w okolicach 52-55 r. |
|
Powrót do góry |
|
|
adekq
Dołączył: 03 Gru 2012 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:04, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Zostawić niski przód czy robić pod wysoki?? Przedni błotnik jest oryginalny czy jakas zmota? Jest chyba taki sam jak ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez adekq dnia Pon 13:14, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 14:25, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz wersję późniejszą po 55-56 roku to przedni błotnik wysoki i koła falbany
Jak starszy model to półbębny i niski błotnik. To już sam musisz wybrać. |
|
Powrót do góry |
|
|
adekq
Dołączył: 03 Gru 2012 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:31, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
To wiem a czy były takie wersje m-72 z niskim błotnikiem,półbębnami i skośnym pałąkiem z tyłu?? Mój przedni błotnik bez płetwy jest oryginalny? |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pon 14:54, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Po dwakroć - tak
Do twojego wózka bardziej by chyba pasował niski błotnik i koła na półbębnach
Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Pon 14:56, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
adekq
Dołączył: 03 Gru 2012 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:33, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Niech wiec tak sie stanie... Napiszcie jeszcze co z tym błotnikiem przednim były wersje z płetwą i bez płetwy czy poprostu ktoś płetwę wyciął?? |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:56, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Hej
Moim zdaniem jest to kundel (Właściciel - wybaczy)
Z tego co widać motocykl pochodzi z IMZ
(proszę właściciela o pokazanie numeru ramy)
Rama nijak nie pasuje do całości motocykla, kalamitki nowszego typu - stosowane w IMZ grubo po 56r (główka, dyfer, suwaki) - dziwny zbieg okoliczności ale pewnie mieli taką ramę + dyfer + suwak.
Nie pasują również półki przedniego zawieszenia oraz ogranicznik skrętu (twierdzę że do 53r IMZ - na to mam dowody fotograficzne - robił ramę ze starym typem ogranicznika)
Patrząc "całościowo" na motocykl to powinien być on z okolic 50r ale wtedy mógłby mieć duże trójkątne wzmocnienia przy suwakach - a nie ma nic takiego. |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 17:54, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Zaraz właściciel całkowicie zgłupieje od naszych postów
Nie wnikając w szczegóły były emki z ramami z małymi wzmocnieniami
(jak ta) niskim błotnikiem, tylnym z pałąkiem i kołami półbębnami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
fotka z książki Motocykle II WŚ |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:04, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Śmigiel znam to zdjęcie, jakoś mam wrażenie że to ema z LWP i pewnie przeszła przez WZM - stąd taki setup Nie ma opcji żeby fabrycznie był taki motocykl. |
|
Powrót do góry |
|
|
adekq
Dołączył: 03 Gru 2012 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:38, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
To nie kundel tylko ogar do ogarnięcia!!! Dziadek jak kupowałem mówił że nic nie zmieniał. Jak ją na froncie po sowietach znalazł tak w stodole schował, olejem zakonserwował i dopiero miesiac temu sprzedał bo kase na wesele wnuka potrzebował... a tak na serio to bardziej mi sie podoba niski błotnik i półbębny wiec chyba w tę stronę będę powoli podążał. Tylny błotnik też ma z jakimś zwężeniem na górze. To dobrze?? |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 18:40, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Co do tego, ze były równocześnie niskie błotniki przednie i tylne z pałąkiem
powiedzmy, że jestem pewien. Ale z ramą (wzmocnieniami) jest taki problem, że bardzo mało jest zdjęć, na których dobrze widać wzmocnienia.
Może ktoś ma fotki, takiego zestawu jak ten, który wkleiłem ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pon 19:52, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
No to macie tu zdjęcia mojej 53r ,kupiona z komendy policji (Milicji) w przetargu nie ograniczonym na początku lat 90 oczywiscie była w innym kolorze i bez chromów.WZM-y raczej w niej nie dłubały ,chociaż na pewno przeszła przez warsztaty remontowe milicji w Gdańsku.Mam do niej dokumentacje wyciągnięta z archiwum .Jutro poszukam i postaram się zrobić skan fotki z podobną emą tylko w wydaniu wojskowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] : |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pon 20:26, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Kiedyś znalazłem coś takiego. Podobno z 1952 roku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pon 22:20, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
oglądnijcie dokładnie zdjęcia, mocowanie sygnału po skosie czyli rama Kijowska, błotnik niski czy wysoki dojdźcie po roczniku, koła i tak na półbębnie, Kijów nigdy nie wprowadził falban w swoich produkcjach. |
|
Powrót do góry |
|
|
|