Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Czw 16:12, 21 Lut 2013 Temat postu: Gdzie kupić lub dorobić dysze? |
|
|
Jak w temacie...a może macie patent na dopasowanie od innego pojazdu? Jaka ma być przepustowość dyszy głównej w K-302? Radziecka książka podaje 150cm3/min., ale ktoś gdzieś pisał o 180cm. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 17:58, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dysze tutaj
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:10, 21 Lut 2013 Temat postu: Re: Gdzie kupić lub dorobić dysze? |
|
|
rider41 napisał: | Jak w temacie...a może macie patent na dopasowanie od innego pojazdu? Jaka ma być przepustowość dyszy głównej w K-302? Radziecka książka podaje 150cm3/min., ale ktoś gdzieś pisał o 180cm. |
Na moich co je wyprułem jak zmieniałem reparaturki jest narysowane 195.
Ale podejdę jutro do garażu i sprawdzę dokładnie.
Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Czw 18:12, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 11:24, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Napisze ktoś jakie występują dysze? Na jakich jeździcie, żeby było dobrze? W książce "Remont w drodze i w warsztacie" doczytałem o rozmiarach 150-160, więc skąd Wam się biorą wartości 180-190 ?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:25, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Spodziewasz sie ze ktoś będzie dłubał w gaźniku w zimnym garażu żeby ci sprawdzić? Tak z pamięci to chyba 165 tam widywałem. Ale może sie mylę. Ostatni raz w tych gaźnikach dłubałem z 6 lat temu. A ostatnie jakie miałem poszły pewnie ze trzy lata temu z motocyklem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 17:19, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Sądziłem, że kamraci walczyli już z tematem i jest opanowany, ale skoro nikt nie jest w stanie podać z pamięci, to wrzucę książkowy wymiar i zamelduję jak jest. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:20, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem, dysze oryginalne raczej na 110% rozmiar 185 (pomyliłem się wcześniej).
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorry za jakość, ale telefon zaszalał i nie wiedział na czym się wyostrzyć przy takim świetle .
EDYTA: A tkwiły w k-302, jeden z 1971, drugi z 1969.
Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Nie 19:21, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 8:08, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki rura!
Wygląda na to, że trzeba będzie eksperymentować w zakresie 150-190. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 9:44, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wiesz co ja założyłem teraz te reparaturki od bimbra i powiem Ci, że bardzo ładnie na nich chodzi, a spalanie stoi na sensownym poziomie 7-8 litrów. Wymieniłem wszystko jak leci, dysze z nich są niestety nieopisane, ale na pomiar jaki robiłem "na oko" i olej (ile czasu będzie ciekł z jednej i drugiej) to wychodzi na to, że są identyczne, albo bardzo zbliżone. Czas miałem taki sam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4083 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:32, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dysza główna odpowiada za max obroty. Jak często jeździcie z zawiniętą manetką do spodu? Jak nie jeździcie np. zawodniczo crosowym Uralem po torze to nie ma to specjalnego znaczenia. Może być 165 lub 185, obojętne.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 19:02, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W uralu 160 jest za mało więc możesz sobie darować ten wymiar dużo nie brakuje ale trochę się dusi na 3/4 do końca, jak dodajesz powoli to pojedzie . W dolniaku myslę że wystarczy w górnym brak.
Do górnego powinna wystarczyć 180 [POWINNA]
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 19:04, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|