Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciu4
Dołączył: 07 Paź 2014 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:43, 29 Cze 2015 Temat postu: Gaźniki k302 zestaw naprawczy |
|
|
Witam mam w swojej kaśce gaźniki k 302 ostatnio próbowałem je regulować i jeden ładnie mi się udało natomiast drugi bez szans brak jakiej kolwiek reakcji na kręceniem śrubą od wolnych obrotów. I tu moje pytanie czy takowy zestaw coś pomoże [link widoczny dla zalogowanych] , dodam że no spalanie też zabójcze ponad 10 ciągnie. Może lepiej w nowe gaźniki zainwestować? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:03, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Wolne obroty reguluje się podparciem przepustnicy, na dodanie gazu też nie reaguje?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
maciu4
Dołączył: 07 Paź 2014 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:46, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
No z tego co wiem i to co znalazlem na temat regulacji to najpierw wkrecam srube przepustnicy tak aby uzyskac wyzsze obroty i nastepnie sruba wolnych obrotow ustawialem aby uzyskac w miare niskie i rownomierne obroty no i wlasnie nie reaguje gdy nia krece. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Wto 14:55, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam K301 gaźniczki, dokupywałem do nich ten sam zestaw naprawczy i w miarę ładnie pracuje silnik na tych gaźnikach. Przypuszczam, że dając ten zestaw nie pogorszysz pracy silnika. U mnie to nie było śrubek regulacyjnych, a w pływakach były dziury, dlatego kupiłem ten zestaw, a nie dlatego, żeby lepsza regulacja była.
Jeden gaźnik u mnie też nie reaguje na śrubkę od składu mieszanki, a drugi ledwo ledwo, ale ja ustawiałem wysokością ilglicy i wysokością przepustnicy do uzyskania brązowej suchej świecy, więc jak świeca ma taki kolor to jest git. A spalanie też koło 10 z koszem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:43, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
No taaaak. Skład ustawiasz na 1,5 obrotu, następnie ustawiasz obroty na podparciu przepustnicy. Można zmienić skład aby zwiększyć obroty i korygować podparciem przepustnicy. Jednocześnie trzeba sprawdzać reakcję na dodanie gazu i luz na linkach. Optymalnie do tego zrobić podpięcie pod wakuometry i synchronizować oba piece. Regulacja gaźników wymaga pewnej wprawy, może lepiej poprosić kogoś kto ma o tym pojęcie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 12:25, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do Was przy tej okazji. Zbytnio nie znam się na gaźnikach ale ustawiłem je tak mniej więcej równo. Słychać wprawdzie różnicę w dźwięku po ściągnięciu fajki z jednego cylindra. Czy mogę albo da się je ustawić za pomocą urządzenia które mierzy obroty na silniku, podłączyć do jednego cylindra, potem drugiego żeby ustawić takie same. Czy takie coś się uda czy może źle myślę? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:27, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Michel18 napisał: | Mam pytanie do Was przy tej okazji. Zbytnio nie znam się na gaźnikach ale ustawiłem je tak mniej więcej równo. Słychać wprawdzie różnicę w dźwięku po ściągnięciu fajki z jednego cylindra. Czy mogę albo da się je ustawić za pomocą urządzenia które mierzy obroty na silniku, podłączyć do jednego cylindra, potem drugiego żeby ustawić takie same. Czy takie coś się uda czy może źle myślę? |
Uda. Ale nie będzie to świadczyło o poprawnej regulacji. Lepiej tak niz w ogóle, ale podobny wynik osiągniesz licznikiem włączając czwórkę z tylnym kołem w górze paląc po kolei na każdym z garów.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 17:29, 01 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|