Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 22:15, 28 Lip 2016 Temat postu: Dniepr Mt 9 -power :) |
|
|
Rozpoczołem budowę kolejnego projektu .Dniepr mt9 po modyfikacjach które pewnie wielu sie nie spodobają ale ma być pancernie hahahahhaa
Silnik BMW r80 po lekkich modyfikacjach ,odciazony uklad korbowy kilkadziesiąt gram i wszystko poważone ,polerowane korby itd.
Zamach z ruska na 12 kolkach i sprzeglo z ruska 2 tarcze .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wahacze obspawane i lekko wzmocnione hahaha
[link widoczny dla zalogowanych]
Półki wyciete wodą na cnc i obrobione juz na ukończeniu razem z nową sztycą pod zawieszenie z vulcana 1500 razem z kolem i tarczą
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 22:18, 28 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 7:23, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Pisz Dawid - ciekawie się zaczyna
Śliczne półeczki. |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pią 21:58, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
pogadaj ze Świątkiem o wałach rozrządu, Do takiej zmoty prawdopodobnie bardziej nadałby się wałek 320' tzw "szwajcar". Standardowo w R80 i R100 z lat 80-tych był montowany 308'. We wcześniejszych z lat 70-tych 295' czy jakoś tak - dają max moment po 5000obr. . 320' ma wyższe wzniosy i dłuższe czasy otwarcia - większe spalanie ale moment max poniżej 3500 i mocniej od dołu. Można to łatwo sprawdzić, bo cecha jest zazwyczaj nabita na wale rozrządu i widoczna po zdjęciu aparatu zapłonowego. 308' daje max moment przy 4000 (R80) lub 3500 (R100)
Na pewno też by coś dało, zamówić u Paradowskich większe zawory ssące. Oryginały to zdaje się 40,mm ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zmodyfikować gniazda i zrobić zaworki 42. Ponadto sprawdź prowadnice wydechowe, bo te zazwyczaj są w tych bokserach wychechłane.
Ostatnio zmieniony przez szable dnia Pią 22:03, 29 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 22:19, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Szable ale ja to co piszesz mam dawno rozgryzione nie tylko w tych silnikach.Silnik zrobilem razem z glowicami itd wiec naprawde nic nie trzeba narazie wiecej bo przed robota na peknietym gniezdzie ssacym to latalo w powietrzu nie bardzo odstając od r100 jaki teraz mam w drugim rusku ) ale dziekuje za info .W uralu czasami nie dawajcie wiekszych zaworów bo wspolotarcie wystepuje nawet na fabrycznym walku i przy okolo 4 tys jeden na drugi najedzie i pogięte -poprostu za blisko siebie są zawory i kąt ostry hahahaha.
Półeczki opanowałem na gotowo ,tylko pomalować.Półki są 40mm szersze od oryginału.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 22:25, 29 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 20:01, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Będzie radziecka lokomotywa hahahahahahha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 21:46, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Pomyśl może o zielonym...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 21:56, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Rozumiem ze to twój sprzęcik hehehhehe |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 8:26, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Z ciekawości - ile ważą półki?
Nie dało się tego odciążyć? Jak już obrabiasz na CNC, to jaki problem, żeby powycinali otwory odciążające albo wybrali materiał tam, gdzie nie jest potrzebny? Łożyska zwykłe - tzn stożkowe od BMKi? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 8:57, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mogłem wybrać na frezarce ale miało być pancernie i jest pancernie a silnik bmw pociagnie bez problema i na ostrym starcie nie bedzie mi tak na gume stawiać jak sie scigam ze swiateł hahahahahha.Lożyska sa na focie od góry -stożki.Ja mam zasade ze ma być mocne a wygląd juz drugorzędna sprawa ale też bez mega rzeźby.Jak skończe i poskladam w całość zobaczymy jak to bezie wyglądać hihi
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 9:11, 31 Lip 2016, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 13:46, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kąt sztycy pułki jest jak w oryginale ?
Łożyskowanie tylnego wahacza zostawiasz na gumach ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 21:19, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Glowka ramy oryginalna to kat tez )))) przeciez sztyca pod katem prostym w polke wchodzi.Wahacz na gumach bo nigdy z tym problemow nie mialem i lozysk tam nie potrzeba ). |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 22:18, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Reki nie dam uciąć, ale sztyca ruskiej pułki względem lag jest chyba pod kątem.
Osobiście ruską solówką nie jeździłem ale parę opinii słyszałem że tył lubi myszkować.
Ruscy zrobili solo dniepra i miał łożyska na wahaczu. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 1:25, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie też mi się wydaje, że nie do końca - bo przecież górna półka w M72 jak i K750 jest krótsza, a oś jest na 100% pod kątem prostym bo by się na łożysku nie kręciła więc lagi uciekają do przodu... Chyba, że źle myślę. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 10:20, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
miałem na wierzchu to rozwieje wątpliwości...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
btw: to ma być solówka? bo ja się nigdzie tego nie doczytałem, a wahacz od wózka widzę też wzmocniony... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 11:58, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Aaaaaaaaa to nie sztyca tylko lagi po kątem.
Zobaczymy jak TRAIL sie wymieści miedzy 40-60mm bedzie malina ))).
Były wersje dnieprów z wahaczami na łozyskach ale ja tylko z wozem smigam wiec lajt.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 12:07, 01 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|