Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dniepr Mt 9 -power :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:29, 07 Paź 2016    Temat postu:

Hhahahaha co za koleś Smile)))
Powrót do góry
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:54, 07 Paź 2016    Temat postu:

Oglądałem dzisiaj Monty Python'a Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 12:58, 11 Paź 2016    Temat postu:

Dawid1981 mógłbyś zmierzyć odległość od osi przedniego koła do osi tylnego koła motocykla.
Będę wdzięczny z góry dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 12:53, 12 Paź 2016    Temat postu:

Jest różna bo zależy ile wysunę lagi z półek . Trail wychodzi kolo 60mm .Musze dograć zbieżność kosza bo bez gondoli wiadomo ze inaczej się będzie jechać.
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 10:07, 30 Paź 2016    Temat postu:

Jednak korekta hahaha.Półki do przerobienia bo kolo musi być do przodu lekko bardziej bo przy wjechaniu w nierówności idzie na łapy szarpnięcie.
Pochylenie otworów na lagach o 6 stopni i górna półka nowa bo wiadomo ze krótsza wyjdzie a dolną się poprawi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:19, 30 Paź 2016    Temat postu:

Widzę że panzer!!! To wyjaśnia konieczność wielkiego silnika, inny nie uciągnie takiej kupy złomu. Pułki to się zwykle robiło z PA9 i wybierało od spodu. Tak aby to normalną wagę i smak jakiś miało.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:15, 30 Paź 2016    Temat postu:

To ma być smak stali wykutej w ogniu! I ogieeeeeeeeń Smile

Czy zgadłem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 16:26, 30 Paź 2016    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Widzę że panzer!!! To wyjaśnia konieczność wielkiego silnika, inny nie uciągnie takiej kupy złomu. Pułki to się zwykle robiło z PA9 i wybierało od spodu. Tak aby to normalną wagę i smak jakiś miało.
Wojtek


Hehehe może wkoncu sie pochwalisz swoim pieknym niezawodnym ruskiem z silnikiem dniepra hahahahahahhaa co robi 2 tys km ale w ciągu 5 lat.
Powrót do góry
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:51, 30 Paź 2016    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Jednak korekta hahaha.Półki do przerobienia bo kolo musi być do przodu lekko bardziej bo przy wjechaniu w nierówności idzie na łapy szarpnięcie.
Pochylenie otworów na lagach o 6 stopni i górna półka nowa bo wiadomo ze krótsza wyjdzie a dolną się poprawi.
[link widoczny dla zalogowanych]



Czyli robisz dokładnie takie kąty przodu jakie ma oryginalny dnieprowy przód ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 22:15, 30 Paź 2016    Temat postu:

Podobnie ale raczej bardziej lekko wywale kolo w przodek zeby na rece nie szlo tak.W tym drugim na wahaczu mam 150mm dalej niz oryginal na lagach i jest poprostu bajka,przy 140 jedna raczka kiera i luz.Poprostu trail lepiej lekko mniejszy i bedzie gites.Wszystko obliczylem z kąta itd i rysunki porobione.Bedzie biegal jak antylopa.Wazne zeby efekt koncowy zagral jak należy Smile.

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 22:16, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
odzio




Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 1:13, 31 Paź 2016    Temat postu:

Dawid, robisz niezły sprzęcior w swojej kategorii - a trzeba zrozumieć, że masz swoje podejście, skoro stawisz na katowanie i wytrzymałość. Chociaż jak widzę jak jeździsz ciągle w drifcie to musisz skorygować w tył wskazania licznika, bo faktycznie przejeżdżasz pewnie 1/10 tego co się kręci Wink

Filmiki z katowania i popiżdżania 140km/h z gołymi plecami ze zjechaną z łopotu flagą, w tym hełmie i na tym sprzęcie są naprawdę niezłe! Padłbym płasko jakbym zobaczył coś takiego na autostradzie Smile


Ostatnio zmieniony przez odzio dnia Pon 9:02, 31 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
odzio




Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 9:01, 31 Paź 2016    Temat postu:

Widzę, że lejesz półsyntetyk do skrzyni - a co konkretnie do silnika? Domyślam się, że już dałeś spokój z mitami, że do ruska najlepszy maksymalnie gęsty i maksymalnie mineralny i maksymalnie tani olej do traktora Wink Jak 2 lata temu pisałem o syntetyku z dodatkami do ruska to tutaj wszyscy mnie przekonywali, że to jest całkowicie niepotrzebne, bo gównolitowi i tak nic nie pomoże - a co u ciebie słychać w tej kwestii? Na przegrzaniu jakie pewnie czasami robisz z mineralnego to już byłyby totalne siury.

Pewnie było już mówione, ale powiedz na szybko jak w praktyce wychodzi jazda w takim hełmie pod względem problemów z policją, bo podejrzewam, że to jest bez homologacji Smile Ja mam kask współczesny, ale z tego co można zdobyć podobałby mi się na niektóre przejażdżki orzeszek ORMO przemalowany pod kolor maszyny - ale z tego co słyszałem, to są z tym problemy?

Jeszce ciekawi mnie jak docierasz silniki, bo po tym co widziałem jakoś trudno mi sobie wyobrazić, że przejeżdżasz 2000km z ograniczeniami w gaźnikach Smile

Mi się podoba, że robisz wszystko pod "katiiiiiing", który wszystko weryfikuje. Takie przeszczepowce początkowo dziwią, ale mają swój perwersyjny urok jakiś, a twój ma, przynajmniej u mnie, poważny respekt zdobyty solidnością roboty.

Choppery i bobbery też były początkowo obśmiechujkowywane i niezrozumiane, a parę lat później już produkowali je wszyscy producenci. Wprawdzie tobie to nie grozi, bo twój styl to kompletny brak zwracania uwagi na stylistykę, ale to jest super, bo nie każdy ma takie niezależne myślenie i pewność siebie, żeby znosić presję kolegów na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 9:35, 31 Paź 2016    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Podobnie ale raczej bardziej lekko wywale kolo w przodek zeby na rece nie szlo tak.W tym drugim na wahaczu mam 150mm dalej niz oryginal na lagach i jest poprostu bajka,przy 140 jedna raczka kiera i luz.Poprostu trail lepiej lekko mniejszy i bedzie gites.Wszystko obliczylem z kąta itd i rysunki porobione.Bedzie biegal jak antylopa.Wazne zeby efekt koncowy zagral jak należy Smile.


Jaki efekt negatywny możesz osiągnąć poprzez przekontowanie pułki w drugą stronę w odniesieniu do oryginału?

Wydaje mi się że wahacz rządzi sie trochę innymi prawami, ale mogę sie mylić.


Ostatnio zmieniony przez nagar dnia Pon 9:37, 31 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 10:58, 31 Paź 2016    Temat postu:

Tak masz racje ze wahacz to inna bajka ale moj wahacz tez mial być zly i kiepski bo wzgledem oryginalnego wahacza dniepra tez jest wiecej do przodu:)))) i jest naprawde malina tyle ze mniejszy lekko skręt
Powrót do góry
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 0:53, 01 Lis 2016    Temat postu:

odzio napisał:
Widzę, że lejesz półsyntetyk do skrzyni - a co konkretnie do silnika? Domyślam się, że już dałeś spokój z mitami, że do ruska najlepszy maksymalnie gęsty i maksymalnie mineralny i maksymalnie tani olej do traktora Wink


Zwróć uwagę, że Dawid jeździ na silnikach BMW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 7 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin