Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:29, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Hhahahaha co za koleś ))) |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:54, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Oglądałem dzisiaj Monty Python'a |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 12:58, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 mógłbyś zmierzyć odległość od osi przedniego koła do osi tylnego koła motocykla.
Będę wdzięczny z góry dzięki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 12:53, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jest różna bo zależy ile wysunę lagi z półek . Trail wychodzi kolo 60mm .Musze dograć zbieżność kosza bo bez gondoli wiadomo ze inaczej się będzie jechać. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 10:07, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jednak korekta hahaha.Półki do przerobienia bo kolo musi być do przodu lekko bardziej bo przy wjechaniu w nierówności idzie na łapy szarpnięcie.
Pochylenie otworów na lagach o 6 stopni i górna półka nowa bo wiadomo ze krótsza wyjdzie a dolną się poprawi.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 12:19, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Widzę że panzer!!! To wyjaśnia konieczność wielkiego silnika, inny nie uciągnie takiej kupy złomu. Pułki to się zwykle robiło z PA9 i wybierało od spodu. Tak aby to normalną wagę i smak jakiś miało.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 14:15, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
To ma być smak stali wykutej w ogniu! I ogieeeeeeeeń
Czy zgadłem? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 16:26, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Widzę że panzer!!! To wyjaśnia konieczność wielkiego silnika, inny nie uciągnie takiej kupy złomu. Pułki to się zwykle robiło z PA9 i wybierało od spodu. Tak aby to normalną wagę i smak jakiś miało.
Wojtek |
Hehehe może wkoncu sie pochwalisz swoim pieknym niezawodnym ruskiem z silnikiem dniepra hahahahahahhaa co robi 2 tys km ale w ciągu 5 lat. |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 19:51, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Jednak korekta hahaha.Półki do przerobienia bo kolo musi być do przodu lekko bardziej bo przy wjechaniu w nierówności idzie na łapy szarpnięcie.
Pochylenie otworów na lagach o 6 stopni i górna półka nowa bo wiadomo ze krótsza wyjdzie a dolną się poprawi.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Czyli robisz dokładnie takie kąty przodu jakie ma oryginalny dnieprowy przód ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 22:15, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Podobnie ale raczej bardziej lekko wywale kolo w przodek zeby na rece nie szlo tak.W tym drugim na wahaczu mam 150mm dalej niz oryginal na lagach i jest poprostu bajka,przy 140 jedna raczka kiera i luz.Poprostu trail lepiej lekko mniejszy i bedzie gites.Wszystko obliczylem z kąta itd i rysunki porobione.Bedzie biegal jak antylopa.Wazne zeby efekt koncowy zagral jak należy .
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 22:16, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 378 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 1:13, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid, robisz niezły sprzęcior w swojej kategorii - a trzeba zrozumieć, że masz swoje podejście, skoro stawisz na katowanie i wytrzymałość. Chociaż jak widzę jak jeździsz ciągle w drifcie to musisz skorygować w tył wskazania licznika, bo faktycznie przejeżdżasz pewnie 1/10 tego co się kręci
Filmiki z katowania i popiżdżania 140km/h z gołymi plecami ze zjechaną z łopotu flagą, w tym hełmie i na tym sprzęcie są naprawdę niezłe! Padłbym płasko jakbym zobaczył coś takiego na autostradzie
Ostatnio zmieniony przez odzio dnia Pon 9:02, 31 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 378 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 9:01, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Widzę, że lejesz półsyntetyk do skrzyni - a co konkretnie do silnika? Domyślam się, że już dałeś spokój z mitami, że do ruska najlepszy maksymalnie gęsty i maksymalnie mineralny i maksymalnie tani olej do traktora Jak 2 lata temu pisałem o syntetyku z dodatkami do ruska to tutaj wszyscy mnie przekonywali, że to jest całkowicie niepotrzebne, bo gównolitowi i tak nic nie pomoże - a co u ciebie słychać w tej kwestii? Na przegrzaniu jakie pewnie czasami robisz z mineralnego to już byłyby totalne siury.
Pewnie było już mówione, ale powiedz na szybko jak w praktyce wychodzi jazda w takim hełmie pod względem problemów z policją, bo podejrzewam, że to jest bez homologacji Ja mam kask współczesny, ale z tego co można zdobyć podobałby mi się na niektóre przejażdżki orzeszek ORMO przemalowany pod kolor maszyny - ale z tego co słyszałem, to są z tym problemy?
Jeszce ciekawi mnie jak docierasz silniki, bo po tym co widziałem jakoś trudno mi sobie wyobrazić, że przejeżdżasz 2000km z ograniczeniami w gaźnikach
Mi się podoba, że robisz wszystko pod "katiiiiiing", który wszystko weryfikuje. Takie przeszczepowce początkowo dziwią, ale mają swój perwersyjny urok jakiś, a twój ma, przynajmniej u mnie, poważny respekt zdobyty solidnością roboty.
Choppery i bobbery też były początkowo obśmiechujkowywane i niezrozumiane, a parę lat później już produkowali je wszyscy producenci. Wprawdzie tobie to nie grozi, bo twój styl to kompletny brak zwracania uwagi na stylistykę, ale to jest super, bo nie każdy ma takie niezależne myślenie i pewność siebie, żeby znosić presję kolegów na forum. |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 9:35, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Podobnie ale raczej bardziej lekko wywale kolo w przodek zeby na rece nie szlo tak.W tym drugim na wahaczu mam 150mm dalej niz oryginal na lagach i jest poprostu bajka,przy 140 jedna raczka kiera i luz.Poprostu trail lepiej lekko mniejszy i bedzie gites.Wszystko obliczylem z kąta itd i rysunki porobione.Bedzie biegal jak antylopa.Wazne zeby efekt koncowy zagral jak należy . |
Jaki efekt negatywny możesz osiągnąć poprzez przekontowanie pułki w drugą stronę w odniesieniu do oryginału?
Wydaje mi się że wahacz rządzi sie trochę innymi prawami, ale mogę sie mylić.
Ostatnio zmieniony przez nagar dnia Pon 9:37, 31 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 10:58, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Tak masz racje ze wahacz to inna bajka ale moj wahacz tez mial być zly i kiepski bo wzgledem oryginalnego wahacza dniepra tez jest wiecej do przodu:)))) i jest naprawde malina tyle ze mniejszy lekko skręt |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 0:53, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
odzio napisał: | Widzę, że lejesz półsyntetyk do skrzyni - a co konkretnie do silnika? Domyślam się, że już dałeś spokój z mitami, że do ruska najlepszy maksymalnie gęsty i maksymalnie mineralny i maksymalnie tani olej do traktora |
Zwróć uwagę, że Dawid jeździ na silnikach BMW. |
|
Powrót do góry |
|
|
|