Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:30, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Roy napisał: | Oryginalna skrzynia wytrzyma takie przeciążenia? |
Pewnie ze tak.Na jednej dnieprowej przejechalem 15 tys km i smigala ale juz zaczynala wyć bo lozyska umarly a to przez to co wielu poleca czyli stosowanie gestych olejów 85w140 i 85w90 .Teraz leje w skrzynie polsyntetyczne oleje z domieszka motula syntetycznego 10w60 motocyklowego.W dyfrze motul 10W60 z odrobina smaru texaco odpornego na naciski dzieki któremu nie przerywa ta latwo filmu olejowego.
Jak sa wyzsze obroty te geste oleje się nie nadają bo wykancza to lozyska,tulejki i przesuwki w skrzyniach . |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 22:27, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wiekszosc samochodow jezdzi na 75w90 i robi to kilometry. A to ze jest 85 to nic nie znaczy. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 22:28, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A z drugiej strony jak skrzynia nie cieknie na 85w90 to i nie bedzie na 75w90 |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 5:59, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Balu napisałem wyraznie ze ma byc półsyntetyczny a oleje 85w90 sa zazwyczaj mineralne a jak ktos nie protrafi wyeliminować wycieków i napycha skrzynie tawotem to juz jego sprawa .A wiesz co sie stanie jak wlejesz oleju mineralnego do skrzyni samochodu w którym ma być półsyntetyczny?????? i zrobisz kilkadzisiąt tysięcy km????Możesz się spotkać z przyspieszonym zużyciem(spaleniem) synchronizatorów i któryś bieg moze zacząć wchodzic z lekkim zgrzytem bo synchronizator juz go nie wyhamuje bo sie rozwalił hehehe..Ten gesty olej mineralny jest raczej przeznaczony do ciężarówek i traktorów które się poruszają w tępie wiadomym.To są moje prywatne doświadczenia w praktyce a jeżeli ktoś ma inne zdanie to już jego sprawa ))) tyle na temat.Oczywiście jak ktos sie porusza ruskiem tak jak ciężarówką to ten olej raczej w zupełności wystarczy:).
Ogólnie leje teraz półsyntetyczne lub syntetyczne oleje do przekladni i z mineralnych zrezygnowałem .Np jest tez motul pełny syntetyk 75W140 który tez stosowałem do dyfra.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 6:51, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 7 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 20:50, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze ze dwa ,trzy tygodnie z doskoku po pracy i gotowe )))
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 10:32, 20 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Budujesz od podstaw, i powstaje wyjątkowe paskudztwo. Przemyśl wygląd tego. To nie musi wyglądać jak syf pozlepiany z tego co było w garażu i na śmietniku. Zwłaszcza że lepszy wygląd nie przeszkadza w dobrym działaniu urządzenia. Zainstaluj do półki konsolę z budzikiem w stylu Dniepra czy ETZ i do tego wielką okrągłą płaską lampę cofniętą do lag, do tego stacyjkę z boku motocykla w małej okrągłej puszce.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 21:13, 20 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Budujesz od podstaw, i powstaje wyjątkowe paskudztwo. Przemyśl wygląd tego. To nie musi wyglądać jak syf pozlepiany z tego co było w garażu i na śmietniku. Zwłaszcza że lepszy wygląd nie przeszkadza w dobrym działaniu urządzenia. Zainstaluj do półki konsolę z budzikiem w stylu Dniepra czy ETZ i do tego wielką okrągłą płaską lampę cofniętą do lag, do tego stacyjkę z boku motocykla w małej okrągłej puszce.
Wojtek |
Nie!!!!!!!!!!!!!!!))))) Pokaż co ty budujesz na rusku i jak to sie spisuje to może Cie posłucham ))))) hehehhe .A taki rusek wynosi worek kasy a po smietnikach moze ty chodzisz i zbierasz jak szperacz:)))) hehehe
MA być paskudne mocne z ostrym kopem i ma zapier......ać hehehhe.Pozdro krytyku forumowy.Dziwie się ze tak późno sie pojawiłeś ale jest okres urlopowy to rozumiem ))).Piaskowy dniepr też był paskudztwo i wszystko źle a smiga i hamuje a przecież nie miał))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 21:20, 20 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 8:51, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Budujesz od podstaw, i powstaje wyjątkowe paskudztwo. Przemyśl wygląd tego. To nie musi wyglądać jak syf pozlepiany z tego co było w garażu i na śmietniku. Zwłaszcza że lepszy wygląd nie przeszkadza w dobrym działaniu urządzenia. Zainstaluj do półki konsolę z budzikiem w stylu Dniepra czy ETZ i do tego wielką okrągłą płaską lampę cofniętą do lag, do tego stacyjkę z boku motocykla w małej okrągłej puszce.
Wojtek |
Używasz niewłaściwej terminologii. Dawid zna tylko trzy słowa "Kat na maxa" jeśli w tych trzech słowach potrafisz opisać wygląd maszyny to może sie dogadacie |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:27, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Że ma być mocne i zapier... nie oznacza że musi być do tego paskudne, i tyle w temacie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 21:03, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Że ma być mocne i zapier... nie oznacza że musi być do tego paskudne, i tyle w temacie.
Wojtek |
Jeszcze nie skończyłem ))) a przednia lampa nie tworzy całego motocykla.Wydluza ją ten daszek jeszcze bardziej a dluga jest dlatego bo odblask jest z kamaza pod inna zarowke i jakby byl oryginal to robi zware o stacyjke:)))).Mocowania lampy wiem ze niezbyt piekne ale są bardzo mocne a oryginalne chorągiewki spawalem juz 3 razy bo pekają bo silniki bmw maja niestety wieksze wibracje niz dolniak .Uwierzcie ze wszystko jest przemyślane i zrobione na wytrzymałość na wyrost bo wale ruskiem tysiące km na ostrym kacie i robie tak zeby zajechać i wrócić mimo ze z ruskiem wszystko możliwe hahaha.Mało sie tu ostatnio dzieje na forum więc miło że poruszyłem atmosferę jak to zawsze bywa krytyczną ))) hahahaa.W oryginale zrobić to żaden problem ale oryginał niestety nie dla mnie.Duzo więcej pracy,umiejętności i kasy kosztuje zrobienie ruska tak żeby można go odpalić i jechać tysiące km i to nie w tempie traktora:)))).A jak ktoś ma swoją koncepcje to niech ją wykona w realu a nie sciąga zdjecia z netu i zgrywa mądrale bo ja wiem o co chodzi ale konsola z mz czy nowszego dniepra mnie wręcz odpycha.Wszystko ma być proste mocne i działać dlugoooooooo i dobrze.Potrafie wykonczyć silnik BMW a co dopiero radzieckie oryginały.Dolniakiem smigałem bez problema ale oryginału tam w srodku malo co zostalo hahaha.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 21:13, 21 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:37, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Konsola jest moją odpowiedzą na wzmiankę o widoczności budzika. Są żarówki halogenowe z cokołem i ogniskową jak zwykłe. Homologacji w prawdzie nie mają ale bardzo dobrze działają i jest tęgie światło na oryginalnym odblasku. U siebie właśnie tak to rozwiązałem. Czasami wystarczy pomyśleć i wtedy nie trzeba rzeźbić w gównie potworności. Tak, wiem, Ty musisz ciąć, spawać i przerabiać. Na subtelności czasu brakuje przy takim nawale roboty.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 22:18, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Przedstaw swoje nieskazitelne dzieło i pokaz jak jedzie i hamuje albo zamilcz na wieki hehehheheh
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 22:19, 21 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:11, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Moje nieskazitelne dzieło miało zupełnie inne priorytety budowy. Obawiam się że zbyt trudne do pojęcia przez Ciebie bo całkowicie odmienne. Miało być TANIO i PO TANIOŚCI bez dokładania a zupełnie przy okazji nadawać się do jazdy. Powstało z tego co miałem przed laty zgromadzone w piwnicy. Fotek dodać nie mogę bo nigdy nie wpadłem na pomysł aby fotografować własny motocykl i takowych nie posiadam.
Wojtek
PS
Powodzenia jeśli ktoś kto mnie osobiście nie zna znajdzie mojej osoby fotkę w necie, a co dopiero motocykla. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 23:05, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
HAhahaha masakra )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))to wez nie zasmiecaj mi juz posta jak zawsze to robisz . |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:23, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Zastanów się kto jest śmieszny. Mnie silnik Dniepra kosztował (zakup + remont) w granicach 800 zł. Jeździ czwarty sezon. Tobie na sam remont 3K zł mało a i tak zaraz go zakatujesz. Nie do katowania bo tego po prostu nie robię a do zapier... mam Japonię, Rusek do tego się nie nadaje.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|