Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co to za rama?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 16:52, 10 Mar 2013    Temat postu:

Wiadomo, że ramy i cała reszta była wzmacniana. Ale też i pierwowzór
i jego rama to był raczej sport-turystyk a nie wół roboczy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Nie 17:48, 10 Mar 2013    Temat postu:

Dzięki śmigiel z informacje o ciężarze Very Happy

No dobrze "Robaczki" to teraz powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z tymi wzmocnieniami otworów na szpilki Shocked

Widziałem coś takiego, co najbardziej przypomina rysunki katalogowe. Duży otwór w środku - średnicy 21-22 mm

Następnie można znaleźć coś takiego, widać, że poprzednia wersja, tylko, że wzmocniona. Widziałem kilka takich wzmocnień i wydają się autentyczne

Wersje BMW, które nie odbiegają bardzo od pierwszego zdjęcia

No i na koniec najbardziej popularne cudo, które wydaje być się jakimś współczesnym wytworem Wink ponieważ, za każdym razem ma inny wymiar. Chyba gdyby ruscy to robili w fabryce to powinno być takie samo?


Może wszystkie wersje są prawidłowe i dopuszczalne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 17:56, 10 Mar 2013    Temat postu:

To pierwsze zdjęcie to typowe rozwiązanie w pierwszych ramach.
Otwór 21-22 mm tak jak piszesz, wymiary tego prostokąta to 35x38 mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Nie 19:03, 10 Mar 2013    Temat postu:

co do tego żeby rama się rozleciała, raz się z tym spotkałem- powód facet wyszlifował tak spawy że ich nie było widać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Nie 19:12, 10 Mar 2013    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź.
śmigiel - skąd Ty to wszystko wiesz? O co bym nie zapytał to bach, i jest odpowiedź i to konkretna. Dzięki


Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Nie 19:23, 10 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 19:40, 10 Mar 2013    Temat postu:

Ale, że mój silnik z 52 roku nr 53xxx jest produkcji IMZ a nie KMZ to nie wiedziałem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Nie 19:55, 10 Mar 2013    Temat postu:

Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin