Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:12, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Spróbuj pojeździć nie używając III biegu. Podobny efekt daje szybka czwórka. W górę jeszcze da się wytrzymać, ale przy redukcji może silnik wypaść z ramy (pomimo twoich wzmocnień).
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 6:50, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Spróbuj pojeździć nie używając III biegu. Podobny efekt daje szybka czwórka. W górę jeszcze da się wytrzymać, ale przy redukcji może silnik wypaść z ramy (pomimo twoich wzmocnień).
Wojtek |
Skoro jest taka przepaść w tym przelozeniu to niech zostanie tak jak jest )))))). |
|
Powrót do góry |
|
 |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 7:23, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Kumple co mają bmw pozakladane zakładają szybszą 4 o jeden ząb i nie narzekają. Zawsze też możesz założyć szybsza 3 i 4. Ale dyfer 9 jak najbardziej wskazany. Ja z w dnieprze miałem i chwaliłem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:33, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
To juz w marcu poskladam jakas ladna 9 .Narazie sie lekko wyplukalem z many hehehe
Najlepiej zapodam cos takiego hehe bo gdzies czytalem ze takie dyfry wkladaja do ruska a obudowe zapodam ze stali i betonnnnnnnnnn. ))
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:41, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:57, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Rusek ma 9/35 zębów a dyfer od Mercedesa Sprintera 9/37 wiec mysle ze jest mozliwosc dopasowania tego wszystkiego po przeróbkach:)))),Musze sie przyjrzec tematowi .Materialowo jest przeciez mega wytrzymale:)))).
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale napewno czytalem ze ktos zapodal dyfer z iveko jakiegos do ruska i juz byl niezniszczalny.
Lub pojade w jedno miejsce i mi zrobia jaki chce:)))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 8:02, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Czw 13:07, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A jest sens przy dyfrze bez napędu? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 14:00, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | A jest sens przy dyfrze bez napędu? |
Na asfalty naped na kosz mi jest zupelnie zbędny )))).
W terenie malo extremalnym tez daje rade bez napedu wiec wazne zeby poprostu sie nie rozlecialo przy ostrych startach ,driftach i zeby dlugo chodzilo. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Czw 14:23, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: | W terenie malo extremalnym tez daje rade bez napedu wiec wazne zeby poprostu sie nie rozlecialo przy ostrych startach ,driftach i zeby dlugo chodzilo.
|
To, to ja wiem. Standardowe przekładnie się tak mocno nie sypią, a za tego tysiaka to bym kupił cztery w dobrym stanie, wymienił łożyska i zanim bym czwartą zajechał... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Czw 18:01, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid mówiłem Ci,że zaczniesz ze skrzynią Zrób takie przełożenia jak Ci napisałem.Zostaw tylko zwykłą jedynkę skoro nie jeździsz w terenie.Te przełożenia są najbardziej optymalne, a do silnika R 100 wręcz stworzone.Przecież i tak w przyszłym roku wpakujesz setę ,bo Ci mocy braknie,sprawdzone na własnej dupie Od dyfra na razie się odczep i nic nie zmieniaj,zrób skrzynię i wtedy zobacz
Jak chcesz namiar na koła to dawaj na PW |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Czw 18:10, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Kurde wyskoczylem dzisiaj na A4 tylko 130 to pokazalo ledwo co wedlug ruskiego licznika ktory zaniza 10 hehe.Moze nie dyfer 9 ale 4 bieg o jeden zabek dluższy by sie przydal i by styknelo hihi.Silnik juz chcialo wyrwac z ramy hehhehehe a ryczal pieknie na tych wydechach.
Ile ma w oryginale zębów 4 bieg bo nigdy sie nie przygladalem???. |
Dawid standardowa skrzynia ma tak:
4 20/26
3 17/29
2 14/32
1 10/36 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 19:31, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Narazie jest oki i zostawie to bo zadupia fajnie i przyspiesza mega:)))).Mocowo styknie bo ja kiler jestem straszny i chce pozyc jeszcze hehehehe.Jak mu doloze do pieca to z wydechami beczy tez glosno ten stozek i rasowo odchodzi bo na asfalcie mokrym laciem tak miesza ze zebrac sie nie chce hehehehe.Porazke zaliczylem bo jak go pogonilem pojawil sie olej hmmm wącham a tu nie przekladniowy tylko silnikowy .Okazalo sie ze mgla olejowa siadala na zmianie biegow itd z simera na wale .Pomyslalem co jest grane bo dalem nowy nie oryginal ale firmowy za 100zl lekko inny niz oryginal ale na korzyść.
Az wkoncu mysle odma i zagladam pod dekiel a tu waz odmy podszedl pod wspornik na deklu i go zagniotlo hihi i biedactwo nie mialo czym oddychac:)))).Ulozylem jak trzeba pogonilem bydlaka i jest juz sucho jak pieprz:)))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 19:41, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 17:51, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Pogonilem lekko rucholka:)))) dzisiaj hihi .Zbieżność dogralem i powadzi sie malina )))) hamulce tez rewela -kolo staje jak sie docisnie na asfalcie wiec trzeba uwazac zeby przy wiekszej predkosci nie zblokowac ))
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 17:56, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Nie 21:14, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Co do "kilerowania", mój poprzedi moto Yama Fazer 1000' miał 2.8 sek/100.. Teraz mam inne doznania, na razie z garażu nie wychodzę... Cholerna skrzynia biegów daje mi popalić, ale jakoś ją zrobię. Marzę o 25sek/100.. żeby w końcu ruszyć  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 21:46, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Co ty porównujesz litra japonie do ruska nawet z BMW???????? hahahha.To ta jak malucha do porsche carrera.
Tez kiedys jezdzilem japonią ale na ruskim o niebo lepsze klimaty hehehe bo to jest uniwersalna bestyja i na 4 pory roku,snieg,deszcz,bloto,asfalt ))) wszedzie sie tym jedzie ))).
Kolejna sprawa to jazda z koszem a jazda na dwóch kolach to niebo a ziemia bo 2 kola to dziecinada.Nie mylic jazdy z koszem z toczeniem sie z koszem bo to tez róznica ))).Jak osiagniesz wogole tą autentyczną setke z wozem to sie juz mozesz cieszyc:))))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 21:49, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 21:37, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Robie juz zapasy )))) hahaha.Dwie ladne sztuki dnieprowe po remoncie pod BMW )).
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
|