Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dzisiaj zrobilem dla swojego RUCHOLKA ????:))))
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 52, 53, 54  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 10:59, 02 Sty 2015    Temat postu:

Dzieki za rady .Te radzieckie co mam na koszu i tyle naprawilem wymieniajac uszczelnenia i jest pieknie bo trzymaja ladnie po nacisnieciu wolno wracaja i nie leją.
Te musze jakos naprawic tak jak Prince pisze bo juz szkoda mi kasy grrrrrrr ruchol tani nie jest niestety.Jeszcze hamulec przerobilem na wersje ostatateczną i hamuje to naprawde oki ale probowalem tylko w garazu to guma stawala na betonie ale wiadomo ze klocki sie nie dotarly jeszcze i podczas jazdy bedzie inaczej .
Ten silnik wcale tak pieknie nie pasuje ale do tego zaloze osobny temat w danym czasie.
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 13:09, 02 Sty 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Te radzieckie co mam na koszu i tyle naprawilem wymieniajac uszczelnenia i jest pieknie bo trzymaja ladnie po nacisnieciu wolno wracaja i nie leją.
.

Na razie nie leją, wyleją po paru mocniejszych wybojach. Przerabiałem już to.
Gobert napisał, co należy zrobić - zainwestowałeś w beemę, a szkoda ci stówki na dwa amorki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 20:52, 02 Sty 2015    Temat postu:

Nie to ze szkoda:)))) poprostu maluch wydaje mi sie za twardy i tyle na temat.
Opanowalem juz temat i jednak wywalilem to chinskie badziewie bo nie nadaje sie do niczego i zapodalem amory z mz tylne bo mialem nówki .Poprzerabialem troche jest igla.Trzymaja pieknie i mocno.Odnosnie tych niklowanych chinoli trzeba uwazac bo jeden byl nawet niedokręcony i wiem ze to sie lubi wykręcic i amor sie rozpadnie podczas jazdy bo juz widzialem taki przypadek na zdjęciu Smile)).

Na radzieckich juz smigam 3 sezon po naprawie w drugim rucholku i nic nie leje.
Ogolnie mialem takie amorki ze nie laly wogole wiec wymienilem uszczelnienia na jakieś niemieckie -przynajmniej byla taka kartka w srodku stara zólta i pisalo po niemiecku hahaha.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 20:56, 02 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:26, 03 Sty 2015    Temat postu:

Niewiele sie dzialo u mnie jako ze caly czas cylinder i glowica sa w zakladzie obrobki mechanicznej ( i jeszcze dlugo pobeda ) ale to stan przed Nowym Rokiem :

[link widoczny dla zalogowanych]

A to po Nowym Roku :

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 11:15, 03 Sty 2015    Temat postu:

Uuuuu Adam to jeszcze masz sporo w swoim ala rucholu.
Ja mysle ze kolo 3-4 tygodni i juz bedzie jazda Smile))mimo ze schody pod góre mam caly czas hahaha.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 11:16, 03 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:37, 03 Sty 2015    Temat postu:

Ano mam, tym bardziej ze u mnie kazda pierdola jest tak skomplikowana ze glowa boli.
Np miedzy skrzynia i obudowa napedu pierwotnego jest montowana zebatka zdawcza i obudowa suchego sprzegla do ktorego nie powinien dostawac sie olej wiec walek glowny skrzyni na ktorym siedzi sprzeglo i po ktorym chodzi lozyskach rolkowych tuleja z zebatka 5 biegu jest uszczelniony dwoma simmerami + szczeliwo pod zebatka zdawcza + nastepny simmer w sciance obudowy sprzegla.
Samo sprzeglo ma kosz osadzony na stozku walka glownego skrzyni na klin ( jak w rusku ) i ma rowniez walek wychodzacy na druga strone bedacy jakby przedluzeniem glownego walka skrzyni. Ten walek przechodzi z kolei przez zewnetrzna scianke obudowy sprzegla ktora jest plyta wewnetrznej obudowy napedu pierwotnego w ktorej jest lozyskowany ( lozysko rolkowe + simmer ).

Na tym walku dopiero siedzi kolo lancuchowe napedu pierwotnego z gumowym amortyzatorem w srodku takim jak znajduje sie w tylnym kole japonii i to kolo jest lozyskowane i uszczelnione w zewnetrznej obudowie napedu pierwotnego.
W tejze obudowie jest osobny przedzial na mechanizm wyciskowy sprzegla, jako ze walek sprzegla przechodzacy przez naped pierwotny jest wiercony i chodzi w nim umieszczony na dwu lozyskach popychacz sprzegla.

Ten popychacz oryginalnie chodzil w tarczy dociskowej na lozysku kulkowym, ktore obecnie zmienilem na specjalne lozysko przenoszace jednostronne boczne obciazenia + drugie male lozysko kulkowe w mechanizmie wyciskowym sprzegla.
Sam popychacz jest rowniez uszczelniony simmeringiem w mechanizmie wyciskowym sprzegla.
Oprocz tego pod napedem pierwotnym, ale w jego przedziale znajduje sie naped pompy oleju zlozony z 3 kol zebatych.

Wynika z tego wszystkiego ze obudowa skrzyni, obudowa sprzegla i obie obudowy napedu pierwotnego powinny byc obrabiane na jednej maszynie z jednego zalozenia i powinny byc kompletem, ale tak nie bylo i w ich wykonaniu moga byc pewne niedokladnosci dochodzace do diesiatki mm. To moze powodowac klopot z uszczelnieniem tego zespolu w czasie eksploatacji, a takze wibracje w pracy silnika.
Do tego wlasciwie caly uklad sprzegla z kolem lancuchowym napedu pierwotnego powinien byc wsadzony na tokarke, sprawdzony na okolicznosc bicia obu kol i wywazony jak sprzeglo w rusku, ale to zostawiam sobie ew na nastepna zime Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:04, 03 Sty 2015    Temat postu:

Nie moge uwierzyc, ale jeszcze zle to opisalem :
Walek glowny skrzyni konczy sie w przedziale sprzegla duza piasta z wielowypustem po ktorym chodzi tylko tarcza sprzegla ( ta z ciernymi okladzinami ).
Ta piasta siedzi na stozku walka i klinie.
Cale sprzeglo z koszem, tarcza wyciskowa, sprezyna i pokrywa wisi na tym walku wychodzacym z pokrywy, na ktorym w przedziale napedu pierwotnego zamontowane jest kolo lancuchowe z amorem gumowym i ten walek jest lozyskowany na dwoch lozyskach iglowych montowanych w obu obudowach napedu pierwotnego.
Uff...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 23:18, 03 Sty 2015    Temat postu:

Wkoncu sie z tym uporalem.Zacisk pieknie chodzi przod tyl po nacisnieciu zawieszenia a amorki wolno wracaja .HAmulec beton i przewod obrocilem bo mialem zapotrzebowanie na dluzszy Smile)).Wszystko wkoncu dziala jak powinno.W zyciu tych niklowanych amorów do ruska haha.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 18:59, 04 Sty 2015    Temat postu:

Kolana wydechu dorobilem,linki gazu i ssania opanowane.Uklad dolotowy zrobilem tak ze w filtr kominowy zapodalem stożek SIMOTA niski i zrobilem nowe klamry zeby dociskalo dekiel.W otwory skrzyni wbilem na ciasno na silikonie rurki chromowe i na to wszystko przyjdą kolana silikonowe redukcyjne z 45mm na 50mm i 4 cybanty i gotowe Smile)).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Nie 19:31, 04 Sty 2015    Temat postu:

Dawid nie to żebym Ciebie krytykował ,ale z tą cewką i regulatorem to poszedłeś na łatwiznę Wink Przeca to się da spokojnie upchać pod zbiornikiem,a z dnieprowskim jeszcze łatwiej.Jeno cewkę trzeba zapodać brzydala z malucha bo ta nie wchodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 19:39, 04 Sty 2015    Temat postu:

W jawie delux dalem tego biazeta pod bak bo idealnie spasowala Smile))).
Nie na latwizne tylko lubie miec przejrzyscie i do wszystkiego dostęp.A tak to mam moduł i regler i cewke na jednym uchwycie ktory wcale tak prosto nie bylo zrobic:)))).
Linki gazu tez sam dorabialem i inne bajery.
Dales sobie opornik do tej cewki 1 OHM???
JAk nie to daj bo oryginalna 6V BMW ma kolo 2,3-2,4 ohma.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 19:41, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Nie 19:43, 04 Sty 2015    Temat postu:

No skoro tak ma być no to Si
Ja mam aparat starego typu na przerywaczu.Wszystko jest OK ,jeździ to już trzeci rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 21:31, 04 Sty 2015    Temat postu:

Aaaaaaaa chyba ze tak Smile)).Ja mam na module i cylindry na nikasilu.
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pon 17:36, 05 Sty 2015    Temat postu:

Również mam silnik na nikasilu z tym że po lekkim ciuuningu Very Happy ,tzn Silnik jest z R 80 STz cylindrami ,głowicami i gaźnikami z R 100 gsPD i wałkiem pod wersję Szwajcarską na 74KM.Drogi ten wałek bo 160 ojro z licytacji nowy ponad 400 Crying or Very sad .Aparat założyłem specjalnie starszego typu,bo lubię mieć jak Ty wszystko pod kontrolą.Modułowy też mam jeździ w BMW pod siedzeniem Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Błażej




Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:17, 05 Sty 2015    Temat postu:

Steegen, jeśli masz aparat z przerywaczem, to masz też opornik/drut oporowy? Bo ta cewka bez dodatkowej rezystancji pracować nie może.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 52, 53, 54  Następny
Strona 37 z 54

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin