|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 23:00, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nie będe polemizował bo nie ma sensu, ale sam sobie zaprzeczasz.Czyli w/g Ciebie wałek jest wykonany z róznych materiałow, w róznym miejscu na każdej krzywce jest inny skład.Mniejsza z tym zgońmy na Ruskich na ich chuj.....ą technologię utwardzania bo na kogo innego możemy zgonić.Fakt że robią lipę do kwadratu, ale nie sądze zeby wsypywali wałki do utwardzania wiaderkiem albo wrzucali łopatą do pieca. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 7:15, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Napisalem Ci jakie moga wystepowac wady ogolnie i nie tylko na walkach a jak nie siedzisz w temacie to nie do konca wiesz o czym pisze i jak sie zachowuja materialy i caly proces hartowania ,naweglania itd.Węgiel nie zawsze wnika rowno idealnie we wszystkie miejsca.Setki razy mierzylem twardosci sworzni po naweglaniu i nie we wszystkich miejscach bylo idealnie równo.Ja w tym siedze na codzien i od kilkunastu lat.Wiem ze nie tylko TY ciagle lubisz mi docinac i krytykowac ale juz do tego przywyklem:))). |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 20:27, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | ...Mniejsza z tym zgońmy na Ruskich na ich chuj.....ą technologię utwardzania bo na kogo innego możemy zgonić.Fakt że robią lipę do kwadratu, ale nie sądze zeby wsypywali wałki do utwardzania wiaderkiem albo wrzucali łopatą do pieca. |
nauka radziecka zna różne przypadki ha ha |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 21:22, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | W silniku mam od Swiatka normalny walek na ktorym zrobilem juz 21 tys km i naprawde smiga rewelacja.Mialem okazje wyjac ten walek jak mi wal korbowy pekl po 11tys km i wygladal naprawde idealnie.Tylko na wzniosach byl ledwo co wyblyszczony .
Ale jak w 126p robielm silniki na rajdowe to walek mi zjadlo po 40 tys km.[/URL] |
No i masz odpowiedź. 21 tysięcy to może i SHLka zrobić, ale podobno Świątek robi różne super - wałki do również do samochodów. Mój strucel z logo Audi ma już 22 lata i 380 tysięcy na zegarze i dam sobie łapę uciąć, że raczej wałek w nim był nawęglany. Niestety, w Polsce jesteśmy skazani na takich fachowców, bo nie ma konkurencji. A te bzdurki z netu o tym, jakie to azotonasiarczanie jest zajebiste to można sobie w buty wsadzić. Popychacze w rusku pracują we mgle olejowej, więc gdzie tam jest tarcie suche? Może pierwsze parę sekund po starcie. Proces azotonasiarczania Politechnika Łódzka robiła usługowo już 10 lat temu. Takie wtedy miałem pomysły, żeby w tej technologii i wał korbowy do Dniepra zrobić i popychacze i wałek rozrządu, ale mnie jeden pan doktor wyprostował.
Zresztą, jak to jest takie hi-tech, to wiecie, co? Zamiast nawęglać czopy w wale korbowym w dolniaku dajmy je do azotonasiarczania - będzie taniej i szybciej! |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 21:40, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ale ja nie mowie ze to niby mega najlepsze walki .Odnosnie Audi i Vw to znam te auta od podszewki i wiem co i jak.Walki sa pewnie tak robione bo po naweglaniu trzeba szlifowac i polerowac a na tych walkach po azotonasiarczaniu nie widac szlifowania a tym bardziej polerowania:))).
Jednak jak cos w rucholu wytrzyma 20 tys lub wiecej to mozna uwazac ze to byla dobra czesc a taki przebieg to niektorzy robia za 20 lat lub wiecej haha:)))).W starych silnikach vw walki po 500tys wygladaja idealnie:))).
Jednak ja wole kupic Swiatka walek bo wiem ze jest prosty i dobrze wykonany a z radzieckimi roznie bywalo z tego co czytalem bo osobiscie sie nie spotkalem zeby byl taki mega zly.
Walki robi jeszcze Kalurza itd z tego co pamietam z czasów przerabiania silników w 126p hihi.
Tu jest kilka kontaktow firm co robia walki sportowe itd:))
Kontakty do producentow walkow:
ŚWIĄTEK - WAŁKI ROZRZĄDU
85-378 Bydgoszcz, ul. Żywiecka 3, tel./fax (052) 379 66 05, tel. 379 87 20
[link widoczny dla zalogowanych]
KAŁUŻA MOTORSPORT
25-135 Kielce, ul. Sobieskiego 101, tel. (041) 361 52 48, 090 336 308, fax (041) 361 72 96
IRECO MOTORSPORT
43-318 Bielsko-Biała, ul. Matowa 17, tel. (033) 82 141 33, 0 605 749 008
[link widoczny dla zalogowanych]
HALCZYŃSKI (REWAR s.c. )
ul.Grzegorzecka 43 Krakow telefon 0-12 429-56-95
Otwarte Pn.-Pt. 10:00 - 19:30 Sob. 11:00
HEINRICH
51-421 Wrocław
ul. Rakowa 56
tel 071 325 43 67
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 22:22, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 19:21, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Silnik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po robocie triumfalny łyk
każdemu według zasług
[link widoczny dla zalogowanych]
kolega profss pacierza i browara nigdy nie odmawia
Ta tuleja jest po azotowaniu i honowaniu diamentowym nowa w temacie azotowanie cylindrów kol. profs wkleja właśnie zdjęcia cylindrów po przebiegu około 1400 km
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pią 20:11, 03 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 20:08, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Superowo:)))) teraz tylko czekamy na sprawozdanie z testów drogowych:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 22:11, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Odebralem dzisiaj sportowy walek do dolniaka 34160 od Swiątka.W porównaniu do oryginalnego ma szersze krzywki na wzniosach czyli bedzie dluzej utrzymywal w otwarciu zawory ssace i wydechowe .Co mi sie nie podoba w tym walku to to ze juz drugi raz sie spotkalem ze za luzno wchodzi kolo rozrzadu i mogliby tam z 0,05mm robic wieksza srednice ale wiadomo ze kolo juz tez nie jest nowe )).Dodatkowo dam na klej do polaczen pasowanych i bedzie gitares.W tym miejscu kolo zawsze wciaskalem na prasie i szlo bardziej ciasno ale ogolnie jest w granicy dopuszczalnej:))).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 22:13, 02 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Czw 23:31, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ja na tym wałku jeżdżę od września będzie coś koło 3000, na początku tego tematu dałem zdjęcie porównawcze z ruskim wałkiem i tam wyraźnie widać różnice w kształcie krzywek (a wysokość to 37,2), ogólnie to dupy nie urywa ale sporo spada zużycie paliwa. u mnnie było nie mierzone ale używane koło wchodziło mocno ciasno w porównaniu z czterema innymi ruskimi wałkami jakimi się bawiłem...
Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Czw 23:39, 02 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 23:54, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moze taki sie trafil .Ja tylko przymierzylem recznie i na 2/3 pasownie a reszte juz trzeba wcisnac.Wazne ze bedzie oki.A jakie masz tloki,gazniki,zaplon itd???? |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 0:09, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
silnik robiłem rok temu, w lutym wyjechał na drogę , almot 79mm ( chyba 4 szlif) był robiony z pasowaniem na 8-9 setek , ale oczywiście w lecie się lekko przytarł, zapłon to ukraiński elektro, gaziory to przerabiałem od starych szuflad, przez pare chinskich k68 z których jeden komplet chodził bez problemu a drugi z oporem ale dało się je ustawić po męczarniach, teraz mam pz28d w dolniaku i mi się najbardziej podobają, ale wszystkie dawały radę tylko inaczej się je regulowało, ALE trzeba w gaźnikach regulować wszystko, a nie tylko śrubkami kręcić!
będę robił przegląd silnika na dniach to pokarzę na forum, a najbardziej mnie ciekawi ile mi paciorki cylków zjadły! |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 6:57, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Odnośnie almotów to sie juz nie wypowiadam bo podziekowalem ostatecznie ja zobaczylem przytarcie na luzie 0,14 mm.
Poprostu jak ktos nie jezdzil na maluchu to sie nie przekona ze na tym chodzi o niebo lepiej.Regulacje zaplonu i gazników musza byc doprowadzone u mnie do jak najlepszego ustawienia i wtedy otrzymam odpowiedni efekt który mnie zadowoli szczegolnie w zakresie wysokich obrotów )) |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 13:32, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ja almoty założyłem bo nie było wtedy poruszanej kwestii że to lipa, czyli wszyscy chwalili i każdy pewnie głaskał manete, na RM ze dwa lata temu nawet czytałem że niby ktoś na 0,06 pasowanie zrobił i mu pięknie latało, co dziś mnie bawi i daje obraz podejścia/niewiedzy/czy ściemniania przez kabel, też bym od razu pod malca tulejował gdybym był mądrzejszy, choć dla mnie malec ma tę wdę że pojemność mniejsza... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 14:08, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma reguły.
Ja do Urala wrzuciłem Almoty i od razu "pędzel" z kolyaską. Nie przyłapało.
Teraz żałuję że nie wszedłem w cc700, ale to następnym razem |
|
Powrót do góry |
|
|
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Pią 14:22, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="Hius"po robocie triumfalny łyk
każdemu według zasług
kolega profss pacierza i browara nigdy nie odmawia[/quote]
Ty lepiej sie pochwal ile nalewki przy tym poszło...
Piękna robota - gratuluję! |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|