Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 6:25, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | weźmy magnes którego max temp pracy to 80st C i teraz pytanie: ile traci "mocy" przy 120st C? |
To zależy od jego wysokości i materiału. Weź konkretny i zrób praktyczne pomiary  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 7:00, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | szukałem takich magnesów neodymowych które pracują w 200 st. C ale nigdzie nie mogłem poszukać a wiem że takowe istnieją |
Magnesy z oznaczniem "H" maja do 160 stopni .
JEzeli juz sie tak upieracie z tymi magnesami to wystarczy zwykly kawalek metalu (korek spustowy)dac do odpowiedniej firmy zeby to namagnesowali i tez bedzie dzialac(z biegiem lat coraz slabiej ale bedzie).
Jak sa takie zle i niedobre to czemu na nim zawsze tam cos sie przyklei??? Bo dziala nadal wiec nie zasmiecajcie tematu i załóżcie sobie osobny na temat -"magnes neodymowy " i zalatwione.Dla ciekawosci to magnes neodymowy traci tez swoje wartosci nawet w oleju i dlatego jest powlekany warstwa miedziowana i niklowana.Jednak malo kogo to interesuje bo jak bedzie chcial to kupi sobie 10 magnesów za 15 zl i mu starczy na 10 wymian oleju w silniku haha.W skrzyni i dyfrze nic mu sie napewno nie stanie.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 7:04, 07 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:36, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wkoncu wziolem sie za blache i lakier bo juz bylo kiepsko hihi
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu moje sprzeglo po 10tys km )))
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Wto 21:55, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
na jakie barwy teraz malujesz bo nie powiem ale te poprzednie były bardzo charakterystyczne:) i mi się podobały |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 22:04, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Będzie identyczny:)))) Blotnik kupilem z dniepra idealny ale otworów mial sporo nie w tym miejscu hihi i zaspawalem i przy okazji zrobilem hamulec na kosz )).
Potrzebuje jeden amor tylny w miare dobrym stanie ze sprezyna do polowy zaslonieta.Ma ktos moze taki do zbycia???????? ))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 22:04, 11 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 21:37, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Naszykowane do sezonu )))))))))))))
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Nie 19:15, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wczoraj odebrałem ramę wózka z malowania proszkowego, poskładałem ją sobie i szukam blacharza do wymiany podłogi w gondoli.
Jeśli chodzi o sam motocykl to czekam na zapłon elektroniczny, mocowanie lampy. Muszę jeszcze dokupić tłumiki, wygiąć rury na kolanka wydechowe, i kupić sprężyny do przednich lag, także myślę że niedługo objadę każdego kozaka :DDDD |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:23, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: | Ja wczoraj odebrałem ramę wózka z malowania proszkowego, poskładałem ją sobie i szukam blacharza do wymiany podłogi w gondoli.
Jeśli chodzi o sam motocykl to czekam na zapłon elektroniczny, mocowanie lampy. Muszę jeszcze dokupić tłumiki, wygiąć rury na kolanka wydechowe, i kupić sprężyny do przednich lag, także myślę że niedługo objadę każdego kozaka :DDDD |
Hihi jak masz dolniaka to chetnie porywalizuje ))) |
|
Powrót do góry |
|
 |
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:21, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A mi udało się w przerwie zimowej wymienić łożyska główki ramy oraz podmienić skorupę lampy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 14:28, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tez mam stożkowe ale rozbieram to i odcinam siedzenia ,tocze nowe i szczepiam po skreceniu i wspawuje nowe bo niestety te lozyska wpadaja w siedzenia i maja luz. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pon 19:06, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Naszykowane do sezonu )))))))))))))
[link widoczny dla zalogowanych] |
Dawid!!To są Twoje??? Coraz bardziej mnie zaskakujesz  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 21:54, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No jeden na zapas a drugi naszykowany po poprawkach i przebiegu 8500km:))) wyciagniety z ramy bo robie lakier )). |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 22:42, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tomek, bez przesady - w tej chwili mam trzy silniki prywatnie...
W ruskiej materii, większość z Nas, robi na zapas...
Toć to nie "biemdabliu"... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:58, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Z tym zapasem to tak było jest i będzie. Obecny motocykl mam poskładany z części które miałem na zapas. Z tego co jeszcze zostało dało by się jeszcze prawie cały wyskładać. Niestety nie mam już dokumentów których miałem zapas w czasach kartek na paliwo.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Wto 17:09, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | No jeden na zapas a drugi naszykowany po poprawkach i przebiegu 8500km:))) wyciagniety z ramy bo robie lakier )). |
A!!!!myślałem,że 2 są na zapas tak czy owak,Panowie-od dawna myślę o jakimś dwigatielu dolniaczku żeby sobie leżał w kącie kanciapy na"w razie W" Obecnie walczę z napędami więc się wykosztowałem,ale jakby jakiś dolniak na zbyciu był...to "let mi noł"  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|