Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:08, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
[/img]
A tak w ramach ciekawostek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 19:45, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
To jakaś wersja wyczynowa? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 20:07, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Spójrz na świece/przewody. Ktoś chciał tym latać...
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:31, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
To do śmigłowca .
Gaźnik dają radę nawet do góry nogami;) |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:20, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam z innej beczki - Janusza tuningu!
Na własne oczy widziałem, własnym aparatem robiłem zdjęcia, trochę mi ręce latały bo nie mogłem ze śmiechu.
Jestem za powołaniem komisji sejmowej, która będzie odbierała takim Januszom zarówno motocykl jak i prawo jazdy a ich zdjęcia będą wieszać na słupach ogłoszeniowych...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:15, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
marcello jest moc Tfurca ma jakiś pewnie problem z rurą Albo nie dostał prawka na TIRy i sobie odbija.
A zdjęcie silnika jakie wkleiłem to zwykłe XA |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pon 16:22, 11 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ten to jakiś amator przy tym: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 22:12, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dowód mu powinien zabrać - przecież na drodze odpadnie jakieś gówno od tego badziewia i masz dziurę w szybie. Lubię customy i raty też bywają fajne - ale trzeba odróżniać bezsensowny bałagan od przemyślanego projektu.
Przy tym to nawet Ural jest ładny |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 22:15, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | marcello Tfurca ma jakiś pewnie problem z rurą |
No właśnie. Często zależność pomiędzy wielkością pojazdu a a rurą właściciela jest odwrotnie proporcjonalna. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 7:20, 18 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
To teraz ja
[link widoczny dla zalogowanych]
https://www.youtube.com/watch?v=l8pOZQW78kc
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 7:23, 18 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:32, 18 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jaki jest cel instalacji silnika elektrycznego skoro zostawia się skrzynie biegów? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 14:59, 18 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dokładnie taki sam jak to że po zamontowaniu falownika do tokarki zostawiłem przekładnie paskową. Okazuje się że silnik elektryczny przy ekstremalnie małych obrotach traci moc a przy ekstremalnie wysokich rozlatuje się. W praktyce w mojej tokarce silnik poprawnie działa w zakresie 800-2500 obrotów a potrzebuje od 100-5000. Tu będzie podobnie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:03, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Cyrograf, Muszę się z tobą nie zgodzić, w przypadku tokarki masz problem gdyż używasz silnika indukcyjnego klatkowego.
Natomiast w aplikacjach trakcyjnych używa się silników BLDC które maja potworne momenty rozruchowe i osiągają abstrakcyjnie wysokie obroty.
Wracając do tematu, ciekawe ile wytrzyma skrzynia i dyfer. |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 8:54, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Widzę podobieństwo do papierosów elektrycznych , krzesła elektrycznego ... ciekawe czy frajda taka sama |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 15:02, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Krzesła nie próbowałem, papierosy elektryczne mnie nie odpowiadają, natomiast rower elektryczny jest OK. Na silnikach elenktycznych nie znam się, ale zakres ich obrotów też nie jest nieskończony. Używam wrzeciona które kręci się prawie 30 tyś, ale zaczyna się od 10 tyś. Z jakiegoś powodu producent tak zrobił.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|