Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 20:17, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zobacz na ostatnią ich produkcję w postaci nowego Urala, nie ma takiej kontroli i procesu całego technologicznego, a kosztują już konkretnie. Ceny zbliżone do podobnej klasy japoni, w sumie Ural wygrywa tylko koszem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 20:32, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nio ale glowica masakrycznie robiona:)))badanie skladu chemicznego odlewu potem badania Rt a pozniej jeszcze sprawdza wszystkie kanaly za pomoca endodkopu gietkiego(fiberoskop) czyli badania Vt hehe ciekawe ile fabryk tak robi:)))).
Odnosnie ceny to nowy Ural ponad 50tys zl a nowe suzuki bandit 1250 to 35tys zl prosto z salonu:))))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 20:38, 20 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Micha
Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 54 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pińczów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 21:37, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Loooooooo piekny ten AVO |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Nie 21:52, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A mało kto wie że był i prototyp 750 |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Nie 22:56, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
I ten ruski silnik |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 23:11, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Awo 750 silnik taki jak ema,
[link widoczny dla zalogowanych]
był też awo 700 czyli taka wersja bmw r75 o mniejszej pojemności innych głowicach i innym kącie między cylindrami
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 10:19, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli szefostwo uzna że ciekawostek, nie związanych z 3-ma kółkami nie toleruje, to śmiało do piachu. Nie pogniewam się
Czegoś takiego w życiu nie widziałem... W pierwszej chwili myśleliśmy że kiero zahaczył w jakiś kamień/słupek i zrobił dziurę w misie. Niestety dziurę zrobiło coś innego i to nie od zewnątrz:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prawdopodobnie urwał się zawór, następnie rozpadł się tłok, rozrywając tuleję, a dalej blok. W misie znajdziecie kawałki wszystkiego.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 14:18, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 13:56, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Po rozmiarach miski mniemam że to nie motocykl a ciężarówka |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 14:04, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, zwróć uwagę jak wygląda misa na pełnym syntetyku w samochodzie, który ma przejechane 650.000km |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 14:11, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
hehehe fajne:)))) .Wiele takich widzialem:)))) szczegolnie te 3 cylindrowe ople i vw:))).A mi osobiscie przy 120 km/h urwalo zawor wydechowy w maluchu hahaha az gumy zapiszczaly a tloka korbe i glowice przemielilo konkretnie:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 14:32, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Tak, zwróć uwagę jak wygląda misa na pełnym syntetyku w samochodzie, który ma przejechane 650.000km |
W moim traktorze ( Golf II GTD ic 1,6) czy syntetyk czy mineral to i tak po pierwszych 100 km olej się robi czarny i ma przejechane też coś koło tego albo i więcej. Ale w tych klekotach to już norma i nie zależy to od przebiegu, mój jeździ na syntetyku. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 14:39, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W tych silnikach przy przebiegu 1,2mln wymieniamy pierścienie, pompy wody i kolejne 800k
Wiesz w czym tkwi sekret długowieczności? Dysza olejowa o średnicy 4mm, która wali na denko tłoka jak głupia. Dysza, której brakuje w rusku...
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 14:43, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:39, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: |
Prawdopodobnie urwał się zawór, następnie rozpadł się tłok, rozrywając tuleję, a dalej blok. W misie znajdziecie kawałki wszystkiego. |
Nasi warsztatowcy żeby oznaczyć zawory często robią to używając punktaka i młotka, jedna kropka, dwie kropki, itd...
Robią w ten sposób karby od których może wystąpić propagacja pęknięć i urwanie grzybka nawet po wielu tys. km. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 19:28, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W maluchu zawor sie urywal gdy jechalo sie zbyt dlugo na pewnym(wysokim) zakresie obrotow bo podobno pojawialy sie jakies drgania i urywalo grzybek zaworu.
Dlatego zalecano unikania dlugiej jazdy na takim zakresie obrotow bo nalezalo je przekroczyc lub do nich nie dopuszczac. |
|
Powrót do góry |
|
|
|