Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:21, 30 Lip 2010 Temat postu: Ceramizery do silnika ,skrzyni i dyfra |
|
|
Ciekawe czy to coś daje i czy aby nie zaszkodzi takie cuś dodane do oleju |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 0:06, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Przypadkiem mnie nie obrażasz ? Co to są te ceramizery ? W rusku ciężko dodać coś do oleju żeby zaszkodziło , chyba że kwas albo piasek. |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:04, 31 Lip 2010 Temat postu: Re: Ceramizery do silnika ,skrzyni i dyfra |
|
|
Hius napisał: | Ciekawe czy to coś daje i czy aby nie zaszkodzi takie cuś dodane do oleju |
Sa też takie że jak rusek Tobie zje cały olej i miska będzie pusta to i tak dojedziesz do domu lub do następnej stacji z olejem |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 15:35, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Do rusa nie lałem, ale Modyfikator plus do Golfa II w dieslu z przebiegiem ponad 500 000 km, nie rozwalił silnika, dalej jeździ i nieźle daje rade, podobno w tajnych radzieckich laboratoriach dla armii to zrobili. |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Sob 15:54, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
grzeh750 napisał: | podobno w tajnych radzieckich laboratoriach dla armii to zrobili. |
heh, na forum (chyba tym...) pisano o tym że silnik T34 ma przebieg miedzynaprawczy 1000km, coby do Berlina starczyło, i dla tego silniki ruskie mają niską jakość materiałów i technologii, nie muszą kręcić "cywilnych" przebiegów; a tu dowiadujemy się że w tych samych laboratoriach (panie) wymyslają ceramizery.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 20:30, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Czołgi ruskie tak samo jak samoch. uaz i wszystkie motocykle robiono z założeniem że wytrzyma 1000 km bezawaryjnie. Na froncie raczej nie miał szans zrobić takiego przebiegu bo go rozwalili wcześniej.
Ale wróćmy do tematu lać czy nie lać. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 21:27, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Olać, nie lać!
Pozdro all |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:11, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym zalał , nie zawadzi a nawet może pomóc .
Z mojego skromnego doświadczenia wynika że w autkach coś tam ciut ciut pomaga , to i w ruskim też powinno .
A i napewno silnika nie rozwalą te wynalazki .
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 10:17, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ruski silnik może ruszyć tylko bezmyślność użytkownika, nie wiem czy motodoctor jest ceramizerem ale w zeszłym roku po ekstremalnym uruchamianiu stara 66 zostało pół puszki tego specyfiku, więc wlałem toto do silnika mojej psełdokaśki, i nic, dalej jeździ. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:14, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
W przeciwienstwie do pozostałych mam wielkie watpliwosci czy ruski bez oleju pojedzie, to legenda, co prawda miła ale ...to piece bardzo wrazliwe na wszelka próbe utrudnienia zycia, bo sa z poprzedniej epoki, wiec wszelkie polepszacze beda w misce mile widziane |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 21:47, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
O O odezwało się moje sumienie Grzesiu wróciłem z Tylawy Wołoskiej a właściwie to mnie przywieziono.
Chyba jestem pijakiem
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Nie 21:48, 01 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 19:12, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy Ci zazdrościć ,czy współczuć, jak się z tym prześpię to dam ci znać |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:04, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zaszkodzić nie zaszkodzi a pomóc może. Często to przez wiarę/ autosugestię ale nie odmawiajmy w rozpaczy posiadającym te motocykle i zdajmy sie na skuteczność placebo |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:07, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A czemu placebo?Napewno dodatki uszlachetniajace maja "Jakis" wpływ na lepsza i dłuższa prace silnika(samochodowego), tak jak ołów do benzyny w malaczach, czy dodatek antyparafinowy w dieslach, tylko czy w ruskich silnikach bedzie to zauważalne? Pytanie brzmi czy stosując dodatki uszlachetniajace przedłuzy sie przeloty miedzynaprawowe w sposób widoczny? I czy stosowanie dodatków nie bedzie finansowo droższe od kilku remontów kapitalnych?
Ostatnio zmieniony przez granat dnia Śro 21:08, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Bzyk
Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Nie 15:21, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. Tydzień temu zastosowałem do swojego silnika regenerator który uszczelnia , podnosi kompresję i redukuje branie oleju . Wiem że jest za wcześnie na jakiekolwiek skutki działania tego specyfiku ale pozytywnie zwiększyła się wydajnośc pompy oleju - przy bardzo niskich obrotach nie dochodzi do zapalenia lampki kontrolnej a wskażnik ciśnienia pokazuje jego zwiększenie z 3kg/cm do 3,5kg/cm przy tych samych obrotach silnika |
|
Powrót do góry |
|
|
|