Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bogowie mnie opuścili i kupiłem silnik Dniepra
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 23:17, 12 Maj 2011    Temat postu:

Czy ktoś może mi podać polskie oznaczenia łożysk do tego silnika? Gdzieś był taki taki temat z uszczelnieniami a może i łożyskami ale coś nie moge odszukać, nawet nie pamietam na którym forum. Dziś rozebrałem do końca i umyłem. Łozyska mam do wymiany. Zastanawiam sie nad szlifem wału, czy nominalny wymiar czopów pod panewki to równe 48mm?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szable




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Pią 17:27, 13 Maj 2011    Temat postu:

http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/zamienniki-polskie-lozyska-i-uszczelniacze,117-15.html

chyba o to chodzi. sam mam w notatniku wypisany link Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:22, 31 Maj 2011    Temat postu:

No i rzeźbienie w gównie trwa, przepraszam miałem na myśli składanie silnika Dniepra. Stożek wału docierany ale nie do dotatcia bo jest w kształcie jaja. Klin wypiłowany na kształt wpustu. Który na pewno nie jest wycinkiem koła, choć powinien. Panewki nominalne za luźne, a naprawcze (0,05) za ciasne. Znaczy poszły podkładki z foli stalowej (0,01mm) pod nominalne. Wał udało się zamknąć w bloku ale miski zamontować się już nie udało. Bo w komplecie uszczelek jest uszczelka miski, ale gumowa, a to musi ciec. Nie oglądałem jeszcze dokładnie tłoków, cylindrów i głowic. Jedna głowica ma wypaloną przylgnie uszczelki i coś musze z tym uczynić. Wałek rozrządu już prostowałem na kłach, ale to niewiele dało bo po zmontowaniu i tak bije. Będzie lany młotem. Taki silnik to sama radość Laughing
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 10:20, 01 Cze 2011    Temat postu:

U znajomego ta z gumy olejoodpornej dawała rade. Kupiłeś ukraiński zestaw uszczelkowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Pią 7:49, 03 Cze 2011    Temat postu:

Wojtek jesteś prawdziwy twardziel Very Happy Duchowo jestem z Tobą cheers
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 13:48, 05 Cze 2011    Temat postu:

Teraz to nie mam wyjścia bo dolniak pada > zawory mam do roboty. Jednocześnie nie mam zamiaru z oboma silnikami walczyć.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:41, 29 Cze 2011    Temat postu:

Urwał jego nać!!! Wpie... kolejną kase w złoma, znaczy 370zł w głowice. Nowe zawory, nowe prowadnice i jedno nowe gniazdo. Jedna prowadnica nadwymiarowa bo pracowała razen z zaworem. Do tego nowe popychacze za 44zł bo stare były pordzewiałe. Te aluminowe popychacze kupiłem od Garbusa, wystarczy obciąć 24mm i przebić końcówki. Przy tej operacji jednego zpiepszyłem, musze dokupić. Jakaś zagłada, silniki od BMW są tanie w porównaniu do remontu Dniepra.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szable




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Czw 17:07, 30 Cze 2011    Temat postu:

no a jakie Tico w rusku jest tanie .....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Pią 21:12, 01 Lip 2011    Temat postu:

Wojciech Syzyf zwany Cyrografem cheers
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek_R




Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebiatów

PostWysłany: Nie 18:53, 10 Lip 2011    Temat postu:

Dokleję do tematu szybkie pytanko...

Czy istnieje konieczność demontowania talerzyków zabezpieczających łożyska? Ich pozostawienie może wydłużyć żywotność łożysk zabezpieczając je przed syfem jaki przelewa się w silniku, czy wręcz przeciwnie utrudni smarowanie i spowoduje zapieczenie łożysk...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 19:18, 10 Lip 2011    Temat postu:

Talerzyków? Chodzi ci o " zetki" czyli blachy osłaniające? Wywal je. Nie ma smarowania - nie ma jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin