Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 14:56, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="Prince"]
ale co gościa natchnęło żeby opisywać jako model 1959 i to jeszcze w tytule? Papiery?
Jak wiem z autopsji, tym co jest w papierach bardzo często można się podetrzeć. Już teraz mogę się przyznać ( przedawnienie) na początku lat 80- tych sam osobiście wyprodukowałem emkę rocznik 44. W czasach kiedy nie było w wydziale komunikacji komputerów, a dowody rejestracyjne wypisywane były na maszynie nie było to trudne , wystarczyła żyletka i maszyna do pisania i już z rocznika 1954 zrobiło się 1944. A Zrobiłem to by być wpuszczonym na zlot weteranów wyprodukowanych przed 1945r( były wtedy takie zloty-rajdy) A tak apropo to wiem u kogo ta emka jest, trzecim właścicielem jest po mnie i nadal jest z rocznika 44 |
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Nie 9:49, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej na pewno papier. Hisotria i ewolucja kasiek to w tym przypadku dalszy plan. Motocykl zrobiony tak, aby jeździł. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 8:57, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - co o nich myślicie, warto dać tyle siana do Uralowskiego silnika (pytanie nie do Hiusa)? |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:35, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim skromnym zdaniem ten Ural jest strasznie zwieśniaczony.
Nie chodzi mi nawet o kolor blach ale o malowanie silnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 10:22, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dwie strony wcześniej go obgadaliśmy |
|
Powrót do góry |
|
|
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:15, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jakoś umknęło mi to. Ostatnio jestem w pracy zapracowany.
Spodobał mi się motyw z białymi kozaczkmi.
Ostatnio zmieniony przez omnia2005 dnia Wto 14:16, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:23, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Sam nie wiem. Wygląda trochę jak sklecony na szybko. Może ktoś sobie strzelił taki do ślubu i już nie potrzebuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:18, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Do czego przydaje się kolyaska:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 11:28, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
omnia2005 napisał: | Do czego przydaje się kolyaska:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Hehe, po co skrzynki narzędziowe jak można śmietnik przytwierdzić ^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:33, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
CO to jest unikalna instalacja powietrzna?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:23, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | CO to jest unikalna instalacja powietrzna? |
Moze chodzi o tą trąbkę na koszu albo tylko założył suchy filtr powietrza.
Jest kilka fajnych rozwiązań w tym motorku. Tylko o pojęciu składającego do myślenia może dać brak górnego mocowania silnik-rama. Niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]
To mi daje do myślenia. Nie spotkałem sie z takim czymś. Po co miedziowanie akurat w tym miejscu? Ruscy zwykle stosowali je do zabezpieczenia miejsc przed nawęglaniem. A tu akurat wszytko mogłoby być nawęglone byle nie tak jak jest. No i to wyżłobienie całkiem jakby od śrub mocujących łożysko, a niby nowe. O co biega?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 12:26, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
yurko
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:56, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Cytat: | CO to jest unikalna instalacja powietrzna? |
[link widoczny dla zalogowanych]
To mi daje do myślenia. Nie spotkałem sie z takim czymś. Po co miedziowanie akurat w tym miejscu? Ruscy zwykle stosowali je do zabezpieczenia miejsc przed nawęglaniem. A tu akurat wszytko mogłoby być nawęglone byle nie tak jak jest. No i to wyżłobienie całkiem jakby od śrub mocujących łożysko, a niby nowe. O co biega? |
te koła zębate naprawdę podejrzliwy wyglądają. duże koło zębate jest żeliwne - dla czego jej jeszcze miedzic? takich kol nie spotykałem, ale ona jest dokładnie starego typu - bo ma rezerwowe miejsce dla otworu utrwalacza odmy...
Ostatnio zmieniony przez yurko dnia Czw 12:57, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:06, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
To koło nie jest miedziowane, to złudzenie od cienkiej warstwy smaru na obtoczonej powierzchni.
Wyżłobienie nie musi być śladem po wykręconych śrubach, wg mnie jest fabrycznym podtoczeniem inaczej koło zawadzałoby o "rogi" blachy trzymającej łożysko rozrządu. Średnica wyżłobienia jest znacznie większa niż średnica wynikająca z rozstawu śrub. Poniżej zdjęcie z takim samym podtoczeniem poza zasięgiem śrub mocujących.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:21, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Taa, orginalne podtoczenie od czegos co wystawało i tarło w silniku.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|