Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:58, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
yurko napisał: |
bardzo ładnie. widzę dużą objętość wykonanych robót. blok motoru z którego roku? można foto całego motocykla? |
Niestety zdjęć więcej nie ma. I motocykl wciąż nie dokończony. Blok to ponoć to 44-45. Dość dziwnie bo wybitą date ma późniejszą. Trafiłem go prawie nie używanego, pewnie z powodu niewielkiej wady. Otóż prawie wszystkie wałki rozrządu zahaczały o występ n karterze. Stad myślę, że leżakował w magazynie- co go złożyli nie chciał im sie kręcić - rozbierali i do magazynu. Wystarczyła niewielka korekta nadlewu pilnikiem. Ale trzeba było znaleźć przyczynę stanu rzeczy a przy konieczności wykonania 120% normy nie chciało im sie w fabryce wnikać. Fajna historyjka? Jeśli ktoś ma lepszą to chętnie poczytam
[link widoczny dla zalogowanych]
naprawdę cudnie zrobiona. Tylko ten opis "nowe części zbierałem kilka lat" i dalej "motocykl nie jest zlepkiem z kilku pojazdów". W sumie rozumiem ze części były osobno ale nie pobierane z innych motocykli. Niestety na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle.Tak wiec jednak trochę składak. Ale serio bardzo mi się podoba. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 12:03, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Takie numery z blokiem trafiają się. Sam taki kiedyś srugałem, był starego typu na wałek z panewkami.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 15:53, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: |
[link widoczny dla zalogowanych]
naprawdę cudnie zrobiona. Tylko ten opis "nowe części zbierałem kilka lat" i dalej "motocykl nie jest zlepkiem z kilku pojazdów". W sumie rozumiem ze części były osobno ale nie pobierane z innych motocykli. Niestety na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle.Tak wiec jednak trochę składak. Ale serio bardzo mi się podoba. |
Dodaj do listy gaźniki, podstawę pod zapas na wózku( cienka sztyca) i nakrętkę zapasu. |
|
Powrót do góry |
|
|
yurko
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:41, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="Prince"] yurko napisał: |
opis "nowe części zbierałem kilka lat" i dalej "motocykl nie jest zlepkiem z kilku pojazdów". W sumie rozumiem ze części były osobno ale nie pobierane z innych motocykli. |
jeśli uważnie przyjrzeć się na tylny plan, to by nie odnosiłem się serio do tego opisu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez yurko dnia Wto 20:42, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
yurko
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:15, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="Prince"] yurko napisał: |
[link widoczny dla zalogowanych]
na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle. |
takie koła seryjny szły na ostatnie modele М-72(oni zarazem odnosili się na m-72 i na ural m-61). to samo dotyczy i tylnej lampki. a regulator pasuje do ustalonego generatora G-414. uważam że to jeden z ukompletowanych motocyklów że sprzedają się na allegro. ale przy kupnie najlepiej osobiście popatrzeć na dany aparat |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:37, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="yurko"] Prince napisał: | yurko napisał: |
[link widoczny dla zalogowanych]
na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle. |
takie koła seryjny szły na ostatnie modele М-72(oni zarazem odnosili się na m-72 i na ural m-61). to samo dotyczy i tylnej lampki. a regulator pasuje do ustalonego generatora G-414. uważam że to jeden z ukompletowanych motocyklów że sprzedają się na allegro. ale przy kupnie najlepiej osobiście popatrzeć na dany aparat |
yurko - przyznam, że nie jestem w stanie powołać sie na katalogi Ale z własnych obserwacji to generatory G-414 szły od 63 r czyli grubo po zakończeniu produkcji m-72. Koła falbany bez otworów,z małymi łożyskami to jeszcze młodsza produkcja z urala. Stawiałbym, że dopiero w m66( ale nie zakładam sie ). A lampka tylna to nasza krajowa replika chyba NSU - chociaż bardzo przypomina urodą wczesne emki. No i lusterko jest od jawy. Ale to żaden zarzut - sam takie mam
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 21:40, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:49, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem jedna z ładniejszych emek - kolorek miodny, tylko utwierdza mnie to w wyborze podobnego koloru.
Babole rocznikowo/modelowe które psują efekt moim zdaniem to:
- Falbany bez otworów na małym łożysku , przy okazji brak zakrywek dużego łożyska.
- tylna lampka, nie dość że replika to jeszcze powinna być ze szklanym szkiełkiem (fp7a)
- korek zbiornika paliwa)
- osłona stacyjki (powinna być zasuwka)
- brak otworków i pręcika blokady tylnego siodła
- prądnica, gaźniki, bagnet oleju, odbój kopniaka, regulator napięcia.
- moim zdaniem bak również jest od wcześniejszej emki (powinna być kalkomania "irbit")
Moje spostrzeżenia odnoszą się do tej emy jeżeli przyjmujemy produkt IMZ z 1959r.
Oczywiście szacun Panu że nie zrobił na khaki |
|
Powrót do góry |
|
|
yurko
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:47, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: |
Koła falbany bez otworów,z małymi łożyskami to jeszcze młodsza produkcja z urala. Stawiałbym, że dopiero w m66( ale nie zakładam sie |
wybaczcie, na łożyska nie zwrócił uwagi |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Śro 22:10, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
coś świetnego rok produkcji to rozpoczęcie k-750w
kto znajdzie jakiś szczegół z tamtych lat
Ostatnio zmieniony przez Q3ma dnia Śro 22:29, 13 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:03, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Q3ma napisał: | http://allegro.pl/k750-rok1959-tel-kon-788283427-i1270968048.html
coś świetnego rok produkcji to rozpoczęcie k-750w
kto znajdzie jakiś szczegół z tamtych lat |
Tylne siodło - wygrałem amortyzatory?
A serio też cena mocno optymistyczna. Rozumiem wkład pracy i kasy ale ostatnio mniej jest zainteresowanych posiadających wolne fundusze na takie zabawki. Obserwuje ceny motocykli i czesci na allegro i czasami to jest jedna trzecia tego co było 3-4 lata temu. Przykładem może być emka o której mowa wyżej. Myślę, że aukcja zakończyła by sie na kwocie grubo ponad 10tyś. |
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Czw 17:02, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ooo... znajoma kaśka. Znam ten motocykl, zrobiony naprawdę solidnie. Kumpel włożył tam sporo pracy i złotówek. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 19:55, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
pozwolę sobie na brak komentarza, ale ten IRBID mnie bardzo zadziwia |
|
Powrót do góry |
|
|
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:19, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: | Moim zdaniem jedna z ładniejszych emek - kolorek miodny, tylko utwierdza mnie to w wyborze podobnego koloru.
Babole rocznikowo/modelowe które psują efekt moim zdaniem to:
- Falbany bez otworów na małym łożysku , przy okazji brak zakrywek dużego łożyska.
- tylna lampka, nie dość że replika to jeszcze powinna być ze szklanym szkiełkiem (fp7a)
- korek zbiornika paliwa)
- osłona stacyjki (powinna być zasuwka)
- brak otworków i pręcika blokady tylnego siodła
- prądnica, gaźniki, bagnet oleju, odbój kopniaka, regulator napięcia.
- moim zdaniem bak również jest od wcześniejszej emki (powinna być kalkomania "irbit")
Moje spostrzeżenia odnoszą się do tej emy jeżeli przyjmujemy produkt IMZ z 1959r.
Oczywiście szacun Panu że nie zrobił na khaki | W kłórym roku wprowadzono zasuwke jako osłonę stacyjki ? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:04, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Heja
Moim skromnym zdaniem, obserwując stare zachowane emy (oczywiście w dostępnych mi katalogach nie znalazłem) jest to po 56 roku. Tyle że przejście z klapki na zasuwkę jak zwykle było płynne |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:37, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
grzeh750 napisał: | http://allegro.pl/m72-ural-irbid-blok-i1269455798.html
pozwolę sobie na brak komentarza, ale ten IRBID mnie bardzo zadziwia |
To właśnie blok samochodowy i z jakiś urządzeń. Całkiem zwyczajne zachowanie czyli " Jest inny czyli cena musi byc przynajmniej 3 razy większa "^^ I tak skromnie bo nie opisany, że do BMW, Sokoła i saCHary A literka tylko świadczy o tym, że Pan wystawiający aukcję nie raczył nawet googli włączyć żeby sprawdzi czy to to o czym pisze w tytule.
Łukasz- może i włożył tam kasę bo w dobry remont to niestety parę tysiaków przynajmniej trzeba włożyć, ale co gościa natchnęło żeby opisywać jako model 1959 i to jeszcze w tytule? Papiery? Bo niestety wczesne modele k750 różniły sie tak bardzo ze późna kaczka do wczesnej sie ma tak jak Dniepr do BMW.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 18:40, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|