Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aukcje - okazje i podpuchy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 205, 206, 207  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 10:58, 10 Paź 2010    Temat postu:

yurko napisał:

bardzo ładnie. widzę dużą objętość wykonanych robót. blok motoru z którego roku? można foto całego motocykla?

Niestety zdjęć więcej nie ma. I motocykl wciąż nie dokończony. Blok to ponoć to 44-45. Dość dziwnie bo wybitą date ma późniejszą. Trafiłem go prawie nie używanego, pewnie z powodu niewielkiej wady. Otóż prawie wszystkie wałki rozrządu zahaczały o występ n karterze. Stad myślę, że leżakował w magazynie- co go złożyli nie chciał im sie kręcić - rozbierali i do magazynu. Wystarczyła niewielka korekta nadlewu pilnikiem. Ale trzeba było znaleźć przyczynę stanu rzeczy a przy konieczności wykonania 120% normy nie chciało im sie w fabryce wnikać. Fajna historyjka? Jeśli ktoś ma lepszą to chętnie poczytam Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
naprawdę cudnie zrobiona. Tylko ten opis "nowe części zbierałem kilka lat" i dalej "motocykl nie jest zlepkiem z kilku pojazdów". W sumie rozumiem ze części były osobno ale nie pobierane z innych motocykli. Niestety na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle.Tak wiec jednak trochę składak. Ale serio bardzo mi się podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:03, 10 Paź 2010    Temat postu:

Takie numery z blokiem trafiają się. Sam taki kiedyś srugałem, był starego typu na wałek z panewkami.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 15:53, 10 Paź 2010    Temat postu:

Prince napisał:

[link widoczny dla zalogowanych]
naprawdę cudnie zrobiona. Tylko ten opis "nowe części zbierałem kilka lat" i dalej "motocykl nie jest zlepkiem z kilku pojazdów". W sumie rozumiem ze części były osobno ale nie pobierane z innych motocykli. Niestety na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle.Tak wiec jednak trochę składak. Ale serio bardzo mi się podoba.

Dodaj do listy gaźniki, podstawę pod zapas na wózku( cienka sztyca) i nakrętkę zapasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yurko




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:41, 12 Paź 2010    Temat postu:

[quote="Prince"]
yurko napisał:

opis "nowe części zbierałem kilka lat" i dalej "motocykl nie jest zlepkiem z kilku pojazdów". W sumie rozumiem ze części były osobno ale nie pobierane z innych motocykli.

jeśli uważnie przyjrzeć się na tylny plan, to by nie odnosiłem się serio do tego opisu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wink


Ostatnio zmieniony przez yurko dnia Wto 20:42, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yurko




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:15, 12 Paź 2010    Temat postu:

[quote="Prince"]
yurko napisał:

[link widoczny dla zalogowanych]
na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle.

takie koła seryjny szły na ostatnie modele М-72(oni zarazem odnosili się na m-72 i na ural m-61). to samo dotyczy i tylnej lampki. a regulator pasuje do ustalonego generatora G-414. uważam że to jeden z ukompletowanych motocyklów że sprzedają się na allegro. ale przy kupnie najlepiej osobiście popatrzeć na dany aparat Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 21:37, 12 Paź 2010    Temat postu:

[quote="yurko"]
Prince napisał:
yurko napisał:

[link widoczny dla zalogowanych]
na pierwszy rzut oka koła, regulator i tylna lampa to całkiem inne motocykle.

takie koła seryjny szły na ostatnie modele М-72(oni zarazem odnosili się na m-72 i na ural m-61). to samo dotyczy i tylnej lampki. a regulator pasuje do ustalonego generatora G-414. uważam że to jeden z ukompletowanych motocyklów że sprzedają się na allegro. ale przy kupnie najlepiej osobiście popatrzeć na dany aparat Smile

yurko - przyznam, że nie jestem w stanie powołać sie na katalogi Embarassed Ale z własnych obserwacji to generatory G-414 szły od 63 r czyli grubo po zakończeniu produkcji m-72. Koła falbany bez otworów,z małymi łożyskami to jeszcze młodsza produkcja z urala. Stawiałbym, że dopiero w m66( ale nie zakładam sie Wink ). A lampka tylna to nasza krajowa replika chyba NSU - chociaż bardzo przypomina urodą wczesne emki. No i lusterko jest od jawy. Ale to żaden zarzut - sam takie mam Twisted Evil


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 21:40, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:49, 13 Paź 2010    Temat postu:

Moim zdaniem jedna z ładniejszych emek - kolorek miodny, tylko utwierdza mnie to w wyborze podobnego koloru.
Babole rocznikowo/modelowe które psują efekt moim zdaniem to:
- Falbany bez otworów na małym łożysku , przy okazji brak zakrywek dużego łożyska.
- tylna lampka, nie dość że replika to jeszcze powinna być ze szklanym szkiełkiem (fp7a)
- korek zbiornika paliwa)
- osłona stacyjki (powinna być zasuwka)
- brak otworków i pręcika blokady tylnego siodła
- prądnica, gaźniki, bagnet oleju, odbój kopniaka, regulator napięcia.
- moim zdaniem bak również jest od wcześniejszej emki (powinna być kalkomania "irbit")

Moje spostrzeżenia odnoszą się do tej emy jeżeli przyjmujemy produkt IMZ z 1959r.
Oczywiście szacun Panu że nie zrobił na khaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yurko




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:47, 13 Paź 2010    Temat postu:

Prince napisał:

Koła falbany bez otworów,z małymi łożyskami to jeszcze młodsza produkcja z urala. Stawiałbym, że dopiero w m66( ale nie zakładam sie Wink

wybaczcie, na łożyska nie zwrócił uwagi Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Śro 22:10, 13 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
coś świetnego rok produkcji to rozpoczęcie k-750w
kto znajdzie jakiś szczegół z tamtych lat


Ostatnio zmieniony przez Q3ma dnia Śro 22:29, 13 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 9:03, 14 Paź 2010    Temat postu:

Q3ma napisał:
http://allegro.pl/k750-rok1959-tel-kon-788283427-i1270968048.html
coś świetnego rok produkcji to rozpoczęcie k-750w
kto znajdzie jakiś szczegół z tamtych lat

Tylne siodło Cool - wygrałem amortyzatory? Wink
A serio też cena mocno optymistyczna. Rozumiem wkład pracy i kasy ale ostatnio mniej jest zainteresowanych posiadających wolne fundusze na takie zabawki. Obserwuje ceny motocykli i czesci na allegro i czasami to jest jedna trzecia tego co było 3-4 lata temu. Przykładem może być emka o której mowa wyżej. Myślę, że aukcja zakończyła by sie na kwocie grubo ponad 10tyś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIAŁYSTOK

PostWysłany: Czw 17:02, 14 Paź 2010    Temat postu:

Ooo... znajoma kaśka. Znam ten motocykl, zrobiony naprawdę solidnie. Kumpel włożył tam sporo pracy i złotówek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 19:55, 14 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
pozwolę sobie na brak komentarza, ale ten IRBID mnie bardzo zadziwia Question Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klocek




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:19, 14 Paź 2010    Temat postu:

agrupa napisał:
Moim zdaniem jedna z ładniejszych emek - kolorek miodny, tylko utwierdza mnie to w wyborze podobnego koloru.
Babole rocznikowo/modelowe które psują efekt moim zdaniem to:
- Falbany bez otworów na małym łożysku , przy okazji brak zakrywek dużego łożyska.
- tylna lampka, nie dość że replika to jeszcze powinna być ze szklanym szkiełkiem (fp7a)
- korek zbiornika paliwa)
- osłona stacyjki (powinna być zasuwka)
- brak otworków i pręcika blokady tylnego siodła
- prądnica, gaźniki, bagnet oleju, odbój kopniaka, regulator napięcia.
- moim zdaniem bak również jest od wcześniejszej emki (powinna być kalkomania "irbit")

Moje spostrzeżenia odnoszą się do tej emy jeżeli przyjmujemy produkt IMZ z 1959r.
Oczywiście szacun Panu że nie zrobił na khaki Smile
W kłórym roku wprowadzono zasuwke jako osłonę stacyjki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:04, 15 Paź 2010    Temat postu:

Heja

Moim skromnym zdaniem, obserwując stare zachowane emy (oczywiście w dostępnych mi katalogach nie znalazłem) jest to po 56 roku. Tyle że przejście z klapki na zasuwkę jak zwykle było płynne Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 18:37, 15 Paź 2010    Temat postu:

grzeh750 napisał:
http://allegro.pl/m72-ural-irbid-blok-i1269455798.html
pozwolę sobie na brak komentarza, ale ten IRBID mnie bardzo zadziwia Question Shocked

To właśnie blok samochodowy i z jakiś urządzeń. Całkiem zwyczajne zachowanie czyli " Jest inny czyli cena musi byc przynajmniej 3 razy większa "^^ I tak skromnie bo nie opisany, że do BMW, Sokoła i saCHary Wink A literka tylko świadczy o tym, że Pan wystawiający aukcję nie raczył nawet googli włączyć żeby sprawdzi czy to to o czym pisze w tytule.

Łukasz- może i włożył tam kasę bo w dobry remont to niestety parę tysiaków przynajmniej trzeba włożyć, ale co gościa natchnęło żeby opisywać jako model 1959 i to jeszcze w tytule? Papiery? Bo niestety wczesne modele k750 różniły sie tak bardzo ze późna kaczka do wczesnej sie ma tak jak Dniepr do BMW.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 18:40, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 205, 206, 207  Następny
Strona 25 z 207

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin