Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 14:14, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Niezły ulep. Ciekawe czy sprzedający jest świadom tego co pisze w ogłoszeniu |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 9:40, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Co powiedzielibyście o tym wynalazku? Wydaje mi się sporo oryginału |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 14:57, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A co powiedzie na takiego pięknego Urala M-62
[link widoczny dla zalogowanych]
Wg mnie to nie M62, powiedzcie mi co to jest za ulep |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 16:46, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Z m62 to ma chyba tylko papiery ))) bo nawet silnik nie jest m62:))) o ramie ,koszu ,kolach itd juz nie wspominam
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 16:51, 15 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 22:05, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Po czym poznałeś że to nie ten silnik tak z ciekawości? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 22:33, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Michel18 napisał: | Po czym poznałeś że to nie ten silnik tak z ciekawości? |
M62 nie ma alternatora tylko loze i pradnice i m62 nie ma filtra oleju )))
Ten silnik jest z m67. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:53, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No tak. Są w tym ulepku prawie wszystkie modele ale właśnie elementów M62 to jakoś nie widać.
Na drugiej aukcji tego samego użytkownika egzemplarz już obgadany na forum. Taki trend- nasrał i rozmazał. Ale niewykluczone, że takie częściej znajdują nabywców. |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:01, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak mówisz , takie najcześciej znajduja nabywców , choć te 25 tyś. to żdziebko przy dużo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:26, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
odświeżam temat
czy ktoś może ocenić blok silnika opisany jako blok ural m-63.
z moją niewielką wiedzą mam podejrzenia, że to może być blok wczesnej kaśki
poprawcie mnie jeśli się mylę bo jestem jeszcze żółtodziób
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:38, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
4 i 5 zdjęcie to blok urala. |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:42, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda zawieszenia wachaczykowe przezywaja drugą młodośc, ale 1500 za przód do regeneracji to chyba lekka przesada. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 14:02, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Weź pod uwagę błotnik z 500 zł, szczękotrzymacz starego typu 200 zł amortyzator skrętu ze 100 zł, no i zawieszenie też stare z alu korkami,
Fakt cena przesadzona, ale na bajzlu same zawieszenia chodzą po ok 500 zł |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:11, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
dziubek25077 napisał: | Weź pod uwagę błotnik z 500 zł, szczękotrzymacz starego typu 200 zł amortyzator skrętu ze 100 zł, no i zawieszenie też stare z alu korkami,
Fakt cena przesadzona, ale na bajzlu same zawieszenia chodzą po ok 500 zł |
Z drugiej strony to nie materiał takiego zawiasu jest kosztowny ale jego remont. Właściwie jest pewnie, ze to złom do całkowitego remontu każdego jednego elementu. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 19:21, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A różnie bywa, mam kilka tych zawieszeń w stanie fabrycznym bez luzów, ale fakt takie jest 1 na 10 |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:32, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
dziubek25077 napisał: | A różnie bywa, mam kilka tych zawieszeń w stanie fabrycznym bez luzów, ale fakt takie jest 1 na 10 |
Raczej na 100. O luzach lub ich braku dowiesz sie jak zaczniesz jeździć. Rdza, brud i syf wyśmienicie kasują luzy w zawieszeniach.. przy jeździe na wprost. Poza tym sprężyny nie sa wieczne. A sama konstrukcja tych zawiasów zawiera kilka błędów przez które normalnie eksploatowane doprowadzały do niewielkich uszkodzeń- zwykle niegroźnych. A Brzytwa może opowiedzieć o tych drugich.
A teraz nowosć na rynku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W środku kute tłoki . Spodziewam sie, ze napierdalanie młotkiem przy zakładaniu to ten właśnie rzeczony proces kucia. |
|
Powrót do góry |
|
|
|