Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 14:07, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Masz racje Klapek jak komuś nie zależy na oryginale.Manie dolniak kosztowal z 25 tys z zakupem motocykla a druga dnepa z silnikiem bmw 16 tys zl razem z motocyklem ))).
W dolnym już zamęczyłem 3 silniki 4 mam w ramie po 7 tys przebiegu pyka elegancko a kolejny nowy na zapasie .Tylko dawałem na maszynę do tulejowania cylindry a cala resztę sam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Wto 14:33, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Powiem wam że zastanawiałem się nad tym tzn. silnik od R80, nawet był taki na allegro czy olx jakś czas temu, ale jakoś tak odpuściłem. Bo niby przegub leci, to, tamto i sramto
ehh kurde mam niezły młyn w głowie. A jeszcze mam pytanie bo gościu mówił, że przez to że są te laski popychaczy od garbusa to głośniej chodzi. czy tak ma być?
a tu jeszcze link do sprzęta który pojawił się wczoraj:
[link widoczny dla zalogowanych]
pomijam fakt lusterka bo to poprostu masakra i za kolorem sahara też nie przepadam w ruskach, ale to detaliki |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 14:37, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
wszystko, co na zuzlowkach to dla mnie szajs na handel. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 14:55, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Daleko nie masz, możesz podjechać, ale pamiętaj że to dość późny Dniepr. W latach 80/90 nie przykładano się w fabryce do jakości. Śmiem twierdzić że pojęcie "jakość" całkowicie wyeliminowali księgowi...
Malowanie aluminium i szprych nie wróży nic dobrego. Strach pomyśleć co siedzi pod tym epoksydem.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 14:56, 10 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Wto 14:58, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
gościu ma sprzęt ponad dwa lata. do czego się przyznał: kapie z miski tym razem stalowej, koło tylne do centrowania, wsteczny wchodzi ze zgrzytem (jak się olej rozgrzeje to przestaje ), lewa manetka jest od skutera, gaźniki chińskie. (a cena z kosmosu) - w weekend może podjadę
Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Wto 15:01, 10 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:09, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Marcinnn6 napisał: | Powiem wam że zastanawiałem się nad tym tzn. silnik od R80, nawet był taki na allegro czy olx jakś czas temu, ale jakoś tak odpuściłem. Bo niby przegub leci, to, tamto i sramto
ehh kurde mam niezły młyn w głowie. A jeszcze mam pytanie bo gościu mówił, że przez to że są te laski popychaczy od garbusa to głośniej chodzi. czy tak ma być?
a tu jeszcze link do sprzęta który pojawił się wczoraj:
[link widoczny dla zalogowanych]
pomijam fakt lusterka bo to poprostu masakra i za kolorem sahara też nie przepadam w ruskach, ale to detaliki |
Ja mam na przegubie mojej produkcji i lajcikowo znosi BMW r80 a znajomemu r100z napedem wiec temat z glowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22:35, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam własnoręcznie zamontowane laski popychaczy od Garba, i w końcu ciszę! Jak ktoś ma odwrotnie to wietrzę jakąś zdradę.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Śro 0:16, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jakiś czas temu myślałem o zdradzie (montaż pieca R80). Potem mi przeszło. Mam dolniaka i cieszę się z jego fochów
Jakiś czas temu wpadła mi w ręce stara Honda. Tam remont to przyjemność - wszystko pasuje, śruby nie urywają się, brak zużycia... po porostu bajka.
Po ruskim "poligonie" wszystko to inne łatwizna - jeśli lubisz wkładać kasę w sprzęt, który tego nie odwzajemni i nie zyska na wartości śmiało kupuj ruska
edyta: chodzi mi po głowie M62..
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Śro 0:18, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 8:11, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
corsar napisał: |
edyta: chodzi mi po głowie M62.. |
Nie jesteś sam.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Śro 11:54, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi. W weekend jadę oglądać i jeszcze takie cuś:
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie zrobię sobie wycieczkę na północ oblukam saharę z kowala i k-650 z Kwidzyna
Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Czw 15:29, 12 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 12:06, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
K-650 z Kwidzyna. Dawno jej nie widziałem na mieście...
Akurat w niedzielę mam zajętą, ale jak będziesz to odezwij się. Parę minut pogadamy
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Śro 12:13, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pią 6:29, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
K-650 oblukany oczami Klapka, negocjacje trwają - zobaczymy. Natomiast wczoraj pojawiła się kaśka z 45' - to musiała być wersja przedpremierowa
[link widoczny dla zalogowanych]
na pierwszy rzut oka wygląda nieźle no i cena
Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Pią 6:30, 13 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 9:37, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ładna.
Przednie koło w oryginale, na płaskim bębnie, tylne koło późny Dniepr.
Krótka rama, tylny błotnik łamany i wąskie amortyzatory.
Na pierwszy rzut oka, brak korków z górnej półce - niezły patent gość wykminił
Skrzynia bez wstecznego, jeśli byś chciał montować skrzynię ze wstekiem od Dniepra, to czeka Cię wymiana wałka kardana.
Nie wiem jak chodzi, i jak przód pracuje, więc nie pomogę.
Ekipa z Nowego Miasta Lubawskiego jeździ do Borne Sulinowo na kołach, więc motocykl powinien być sprawny i dobrze złożony |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pią 9:52, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
eee... to co to jest ta wajcha przy nożnym hamulcu i do czego służy?? wiem że pierwsze wersje były bez wstecznego.
A jaki jest orientacyjny koszt przeróbki na wsteczny (poza kosztem skrzyni biegów) w sensie co trzeba dokupić jeszcze oprócz kardana? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 9:57, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ręczna zmiana biegów.
Krótki wałek to koszt, chyba 180pln (kolega Q3ma), skrzynia 200 + 50 łożyska/uszczelniacze. |
|
Powrót do góry |
|
|
|