Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
irek350
Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 13:49, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Niezły składak , ponoć odpala, ale czemu do regulatora napięcia nie są podłączone żadne przewody? |
|
Powrót do góry |
|
|
ygor
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prace duże
|
Wysłany: Pon 15:37, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
wi-fi... albo bluetooth |
|
Powrót do góry |
|
|
Grochu
Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:04, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
cześć,
Panowie jak byście ocenili/wycenili poniższe moto?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 16:40, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze sprzedający to analfabeta - nie wiadomo tylko czy pierwotny czy wtórny.
Po drugie to raczej Dniepr MT12, którego kupisz za połowę tej sumy doliczając do tego puszkę zielonej farby.
A ta plĄba to chyba żeby nikt na gwarancji linki licznika nie podmienił |
|
Powrót do góry |
|
|
Grochu
Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:12, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
tak właśnie mi się wydawało że to mt12 choć jestem jeszcze laikiem w temacie ruskich zaprzęgów i dopiero "raczkuje"
Parę dni temu odnośnie innego ogłoszenia tego sprzedającego wysłałem e-mail z pytaniem czy posiada w swojej ofercie oryginalne mw-750 nie pomieszane z dnieprem.
Odpowiedź brzmiała:
"Jeśli chodzi o mw to jest to oryginalny mw z silnikiem 750 (na skrzyni biegów, kołach, zbiorniku, błotnikach widoczne są odbite gwiazdki) motocykl jest po gruntownym przeglądzie i regulacjach jest w 100 % sprawny prądnica ładuje , ciśnienia w cylindrach po 6 atmosfer . Opłacony gotowy do rej. Niestety jest bez napędu na kosz gdyż Ukrainiec z pewnością zatar go nie lejąc oleju i wymienił na zwykły dyfer ale to nie problem gdyż mam Dniepra 16 z napędem iw razie czego zrobimy zamianę ale to jest kwestia dogadania ."
Szkoda że nie mogę załączyć przesłanych zdjęć tego oryginalnego okazu...poskładanego z paru innych motocykli
Przy okazji czy ktoś życzliwy mógł by mi wskazać jak najprościej wizualnie rozpznać silnik dolno (mw) a górno zaworowy (mt12)? |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pon 18:08, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Grochu ten z linku to oryginalny MW 750 M1.Poproś o dokładniejsze fotki
Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Pon 18:09, 24 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Pon 21:41, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
mw750 i Dniepr mt12 mają takie same silniki, są to dolnozaworowe jednostki o pojemności 750cm, taki sam silnik posiada także k750 (pomiędzy silnikami są bardzo minimalne różnice wynikające bardziej z roku produkcji niż z modelu)
MW650 oraz Dniepr MT9, MT10, MT11 i MT16 posiadają górnozaworowy silnik o pojemności 650cm. Wizualnie są prawie takie same. MW650 i mt9 mają silnik 32km z prądnica 6v natomiast mt10,mt11 i mt16 mają silniki 36km i alternator 12V.
Moc silników została zwiększoną za pomocą innego wałka rozrządu.
MW650 i mt9 mają pionowe mocowanie w głowicy do gaźników k301.
Mt10,11 i 16 posiada mocowanie poziome dla gaźników k63 lub k68.
Krótko mówiąc jak pojemność 750 to dolnozaworowy silnik typu Kąska jak 650 z prądnicą to stary Dniepr a jak alternator to nowszy Dniepr.
Co do Urala to nie mam pojęcia jak jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez 827628 dnia Pon 22:16, 24 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 21:48, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zarówno MW 750 Jak i Dniepr 12 mają silniki dolnozaworowe. Dniepr 12 to cywilna wersja MW 750 często też słabszej jakości wykonania, dla początkującego raczej trudne do odróżnienia. MW 750 podobno nie miało nigdy błyszczących chromów na lagach, tłumikach, kolankach, kapslach itd. Jakość wykonania spawów może dużo powiedzieć podobnie jak i powłoka lakiernicza o ile jest oryginalna. Również MW nie miało rozpieraków kół. na niektórych elementach trzeba szukać gwiazdek. Dniepr 12 nie ma dodatków militarnych i uchwytów na nie.
Silnik górnozaworowy jest w uralach i wielu dnieprach np MT10 - w dolniakach masz żebrowaną głowicę, a w górniakach na głowicy masz "gładką" pokrywę zaworów. Tak w telegraficznym skrócie można najprościej wytłumaczyć
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Pon 21:49, 24 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Grochu
Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:23, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie za zainteresowanie i cenne informacje
wracając do przedmiotowego mw750 z ogłoszenia, to waszym zdaniem jest to oryginalna wersja mw?
tu też ciekawie wygladajcy egzemplarz, choć obawiam się czy to nie "przystosowany" dniepras
[link widoczny dla zalogowanych]
Reasumując skoro MW i MT12 mają takie same silniki to chyba bardziej opłaca się kupić taniej MT i zrobić porządnie mechanikę.
MW oryginalnie było solidniej wykonane ale przy potencjalnym remoncie i tak tracimy tą oryginalną "jakość" wykonania
chyba...? co wy na to? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:57, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kup po prostu Dniepra, będzie połowę tańszy. 80% MW to tak faktycznie Dniepry. Stosunkowo łatwo się na to nabrać, to i sporo fałszujących.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 6:14, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Może i znawcą nie jestem, więc nie podejme sie oceny motocykli z linkow. Jako, że mw sluzylo dla wojska, musiało być solidniejsze co uzyskiwano przez lepsze stopy aluminium, lepszą stal. Bardziej rygorystyczne byly wytyczne zakladowej kontroli jakosci przez co pracownicy musieli lepiej sie przylozyc np do wykonania spawow- na tym polegaja roznice w jakosci. Remontem jakosci nie zepsujesz. Doradziłbym Ci, ze jesli koniecznie chcesz miec napedowca, kup dniepra 12 z papierami do remontu za ok 4000zl i zrob sam remont. Na forum wiele przeczytasz o poprawianiu bledow fabryki na etapie remontu. W sumie wyniesie Cie to łącznie z zakupem 8-10tys w zaleznosci od wkladu wlasnej pracy i oczekiwan co do efektu koncowego, ale bedziesz wiedzial co masz, no i ta satysfakcja z samodzielnie przeprowadzonego remontu bezcenna. Nie kupuj odremontowanych cacuszek,bo one sa robione w wiekszosci na handel- maja ladnie wygladac, a sa zlozone na słabych czesciach.
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Wto 6:23, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Wto 17:52, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Grochu napisał: | Dzięki Panowie za zainteresowanie i cenne informacje
wracając do przedmiotowego mw750 z ogłoszenia, to waszym zdaniem jest to oryginalna wersja mw?
tu też ciekawie wygladajcy egzemplarz, choć obawiam się czy to nie "przystosowany" dniepras
[link widoczny dla zalogowanych]
Reasumując skoro MW i MT12 mają takie same silniki to chyba bardziej opłaca się kupić taniej MT i zrobić porządnie mechanikę.
MW oryginalnie było solidniej wykonane ale przy potencjalnym remoncie i tak tracimy tą oryginalną "jakość" wykonania
chyba...? co wy na to? |
No to coś z linku koło MW nawet nie stało.
Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Wto 17:52, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Grochu
Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:53, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
plan jest taki żeby na spokojnie (ale najpóźniej do lutego ) poszukać oryginalnego mw, a jeśli naprawdę nic ciekawego nie pojawi się w rozsądnych pieniążkach na horyzoncie po przygarnę mt12 |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Nie 23:01, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Hejhej! Ciekawi mnie ;
[link widoczny dla zalogowanych]
to wycięcie czy to na syrenę,i ta skrzynia.Kto mi powie(napisze)lub jakiś link |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 23:37, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Skrzynia ural ze wstecznym , taka jak u mnie , ale to podejscie pod linke od strony dzwigienek do zmiany biegów? |
|
Powrót do góry |
|
|
|