Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Śro 7:30, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Niewazne czy krótka czy długa , soviet nijak ma sie do junaka...to jeszcze raz pytam niewie co sprzedaje?czy szuka jelenia?ale nawet jak znajdzie to i tak zaraz dostanie ta rama po głowie od kupujacego....
juz pomijam sam fakt ze akurat ramy nie za bardzo powinno malowac sie proszkowo.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:25, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | Niewazne czy krótka czy długa , soviet nijak ma sie do junaka...to jeszcze raz pytam niewie co sprzedaje?czy szuka jelenia?ale nawet jak znajdzie to i tak zaraz dostanie ta rama po głowie od kupujacego....
juz pomijam sam fakt ze akurat ramy nie za bardzo powinno malowac sie proszkowo.... |
Czemuż to? ;>
Co do pierwszego pytania- nas pytasz? zapytaj sprzedawce. Myślę, że po prostu nie wie. Jeśli będziesz się z nim kontaktował to powiedz mu, ze to rama dniepra i zapytaj jak tam idą wały M-72 na KTMie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Czw 9:23, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Bo jesli pomalujesz rame proszkowo i zacznie (niestety) pekac to nie zauwazysz tego....proszek przykryje wszystkie poczatki pekania...zobaczysz dopiero jak juz rama bedzie złamana, peknieta...a to nie zawsze jest bezpieczne... |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Czw 15:04, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Stary!!! właśnie odkryłeś teorię pękania podproszkowego!
Nobel 2015 murowany!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:19, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę to naciągane Marcin. Bo sorry pod każdym lakierem wystąpi to samo i tak samo pod kurzem i błotem nie zrobisz inspekcji spawów i profili. Serio czyścisz i robisz?
Zresztą jeżdżę trochę dynamiczniej poza asfaltem innym sprzętem i do łba mi nie strzeliło żeby przyglądać sie ramie od momentu zakupu.
Jeśli to był ten jedyny minus proszkowania ramy to można śmiało pominąć |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Czw 20:28, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nikt nie mówi ze masz robic dokładne inspekcje spawów ramy , bo nie oto chodzi , ale napewno pozniej zobaczysz pekniecie przy malowanej proszkowo ramie niz przy malowanej tradycyjnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:15, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra skończmy ten wątek. W każdym przypadku zobaczę jak sie już rozpadnie. Bo nie przyglądam sie ani jak jest czysta, an brudna( to częściej bo rzadko myję motocykle) ani lakierowi, a tym bardziej temu co jest pod lakierem. Jakikolwiek by nie był.
Z innej beczki. Fajna miejsko- turystyczna Włoszka za małe pieniądze.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu coś pod naszych zawodników
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 21:20, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 6:59, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Plomba na wlewie???????????????? hahahaha czego???? moze oleju???? hahahah |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 7:02, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | Nikt nie mówi ze masz robic dokładne inspekcje spawów ramy , bo nie oto chodzi , ale napewno pozniej zobaczysz pekniecie przy malowanej proszkowo ramie niz przy malowanej tradycyjnie. |
Uwierz mi ze w radzieckim motocyklu absolutnie nie ma czegos takiego jak kontrola jakości spawów))).Akurat sie ntym tez zajmuje i p;lacze ze smiechu jak widze te spawy na ramie w których wystepuje duzo sporowacialych spawów z pecherzami.Asymetrie spoin itd.Dlatego warto poprawic coniektóre spawy samemu jak sie robi calego sprzeta:))). |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 17:33, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jakby ktoś był zainteresowany:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolega sprzedaje,składałem go jakieś 3 lata temu,używany faktycznie tylko do rekonstrukcji,dlatego nie zarejestrowany.Kwity litewskie z rejestracją nie ma problemu.Co do remontu mogę udzielić wszystkich informacji.Na chwilę obecną do wymiany zaworki w gaźnikach przez trzy lata zdążyły gumki się rozpaść .Silnik od k 750 ,bo gościu się uparł na dolniaka. |
|
Powrót do góry |
|
|
tacz
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:59, 20 Paź 2014 Temat postu: iż 56 |
|
|
witam, jestem na kupnie iża z wózkiem i znalazłem taka aukcje na allegro
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze komus znany jest ten motorek albo cos wie na ten jego temat. Bardzo prosze o porade czy warto go kupic. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 19:23, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Za tak ogromną kasę, wymagałbym porządnej tapicerki + oryginalnych siedzeń.
Iż jest stosunkowo tani w restauracji, i totalnie nie mam pojęcia skąd ta cena...
Za ok 5000zł masz kompletnego Iż-350 do remontu. Po remoncie zmieścisz się w cenie tej 56-tki.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 19:27, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:57, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę dużo jak za iza. Nie wiem ile kolaski do jeży kosztują, ale wydaje mi sie, że cena spora.
A z koszem to chyba lepiej dwu-garowego jupitera. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:06, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Tacz więcej konkretnych informacji znajdziesz na forum izhmoto. Ja chętnie bym pomógł ale nie siedzę w iżach późniejszych niż 49 i nie znam ich wszystkich niuansów.
Klapek akurat siedzenie przednie jest poprawne, nie ma siodła pasażera, co do reszty remontu - zarejestrowany i jeżdżący, na zdjęciach nie widać detali ani jakości wykończenia więc ciężko mi go oceniać, dobre pomalowanie zestawu to kasa ponad 2000zł, zakup motocykla z papierem 2000-3000zł, remont silnika 500-1500zł, elektryka, zawieszenia, chromy? Ktoś to jeszcze musi poskładać w całość. Tak więc moim zdaniem cena realna jeśli dobrze zrobiony.
A z 350 to pojechałeś po bandzie, za 5000tyś kupisz marzenia o 350 pokundlone gratami z 49 i późniejszych. A remont jest ciężki bo bardzo dużo unikatowych detali - chociażby które trzeba pomalować... Ale marzenia trzeba mieć |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 6:16, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Steegen napisał: | używany faktycznie tylko do rekonstrukcji,. |
Rekonstruowana formacja to chyba Misjonarze Konni na Rowerach
Ktoś łyka te kity, że Wehrmacht itd? |
|
Powrót do góry |
|
|
|