Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 20:02, 07 Kwi 2015 Temat postu: Akumulator Dniepr z rozrusznikiem |
|
|
Ma ktoś pojecie jaki powinien być oryginalnie akumulator w Dnieprze z oryginalnym rozrusznikiem?Spotkał się ktoś z czymś takim?Chodzi mi o parametry . Motor jest , rozrusznik tez, ale akumulator wyjęty i nie wiadomo co tam było...Za wszelkie sugestie typu pomierz wymiary i coś dobierz z góry dziękuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 20:10, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mesle ze jak zapodasz taki 18Ah ala żelowy bo to jest kwasowy suchy -zalewa sie go i wnika kwas w włókninę i nic w nim nie pływa haha.
Mam taki w silniku bmw wiec dnieprem zakreci bez problema. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 21:14, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jest coś o tym w opisie "Eskorta", chyba Podaj parametry rozrusznika (bo nie mam takich danych), to dobierzemy ci parametry akumulatora. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 21:18, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | Jest coś o tym w opisie "Eskorta", chyba Podaj parametry rozrusznika (bo nie mam takich danych), to dobierzemy ci parametry akumulatora. |
Motor na Ukrainie , a ja w Polsce...Chce jechac na poczatku maja , i chciałem pojechac z akumulatorem żeby go spróbowac odpalic...Stary akumulator poprzedni własciciel wyrzucił.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 5:45, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tak dla wiadomości w BMW rozruszniki boscha to porazka bo wolno kręcą dlatego najlepiej zawsze zmienic na valeo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 17:28, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Tak dla wiadomości w BMW rozruszniki boscha to porazka bo wolno kręcą dlatego najlepiej zawsze zmienic na valeo. |
Dawid a tu to się możesz bardzo rozczarować.Ja akurat wywaliłem te VALNĘŁO ,bo jak sama nazwa mówi się akurat rozje...ło. Od temperatury puszcza klej i odklejają się magnesy na stojanie i nie jest to jedyny mój przypadek .W aucie ten rozrusznik jest z boku i nie łapie takiej temperatury,a w BMWi jest jak na patelce ą w szczególności w rusku który i tak ma ciężej z chłodzeniem ,bo nie masz takiej prędkości przelotowej.Fakt lepiej kręci,potrzebuje mniej prądu,jest lżejszy i tańszy w serwisie.W moich BMW mam założone boscha po czyszczeniu i przeglądzie jeden kręci na aku YUASA 17Ah żelowym w R100 z centralki telefonicznej gdzie oryginalnie powinien być kwasowy 32Ah już 3 rok i na pewno jeszcze ten przeżyje.A w MW też mam z centralki żelowy z tym że większy w koszu jakieś 21-23Ah.A WARTE oryginalną z BMW wsadziłem do kosiarki |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 20:45, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
No wlasnie o prąd chodzi i ze wolniej kręci i pozera prady.Wlasnie teraz robilem cala kapitalke r100na zeliwniakach i z przerywaczem i rozrusznik bosch tez od razu .Wszystko bylo zepsute w tym silniku prowadnice ,pierscienie i gniazda tez.Pali od strzala i pieknie tyka i rozrusznik po naprawie juz tez kręci ale nie tak jak valeo.
Zreszta zobacz na alleeee ze handlarze silnikami bmw itd.sprzedaja bosche po 300zl a valeo jest moze jeden lub dwa.Powod????? JAk wyżej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Czw 18:33, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid ,a powiedz po co ma szybciej kręcić przecież jak dobry motor ma tylko tłokami ruszyć Te rozruszniki są powszechnienie montowane w francuzach,oplach i sa tanie jak barszcz tu masz przykład i wcale nie najtańszy [link widoczny dla zalogowanych] jak chcesz więcej to wpisz na allegro rozrusznik valeo d6ra.Na forum Dwuzaworowym dobrej opinii nie mają każdy woli jednak boscha ,bo jest porostu nie do zajeb..a ,pojeździsz sam się przekonasz.Cena 300 za boscha to jest normalka.
Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Czw 18:38, 09 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:27, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A zapali Ci r100 na boschu na 20 stopniowym mrozie???????? ))))))))) bo jestem ciekawy. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 6:19, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Na mrozie -20 po nocy "pod chmurką" bez dodatkowych zabiegów typu podgrzewanie miski olejowej nie zapala żadna beema. Sprawdzone i potwierdzone. Jedyne sprzęty, które zapalają bez problemu, to ruski. Jak ktoś nie ma w BMW kopniaka, to już pozostaje mu odpalenie "na zaciąg".
https://www.youtube.com/watch?v=anG6lu8VSq8 troszkę widać od 1:27, jak to wygląda. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 9:43, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Intruder juz przy minus 5 w nieogrzewanym garazu ciężko mial zapalic lub w ogóle nie zapalił.Kopajka musi byc w każdym rucholu:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pią 17:31, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | A zapali Ci r100 na boschu na 20 stopniowym mrozie???????? ))))))))) bo jestem ciekawy. |
W tym roku odpalałem ruska przy -17,bo większego mrozu u nas nie było,który stał w blaszaku.Oczywiście przy takim mrozie kontrolki to tylko się żarzyły ,ale podpiąłem rozruch i po trzech obrotach odpalił.Z kopajki nie chciał bo z oleju zrobił się kit i dopiero po 5min. trzymania na sprzęgle jak się to troszku rozgrzało wróciło wsio do normy.Ogólnie jest tak jak Brzytwa pisze BMW na mrozie ma ciężko i na pewno nie jest to wina rozrusznika czy aku( oczywiscie aku sprawne)Według mnie to wina gaźników .Bingi nie zostały przewidziane do takich temp.Kolega kiedyś miał w Dnieprze silnik z R 65 na gaźnikach polskich pegazach,bo mu się taki golas trafił i mu przeszczepiliśmy z SHL-ki.Paliło to miód malina nawet w wielkie mrozy jak rusek nie mniej nie wkręcało to się tak na obroty jak powinno.Po jakimś czasie dorwał bingi i po założeniu czar prysł gorzej palił ale jak się rozgrzał to był już ogień
Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Pią 19:08, 10 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|