Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Czw 7:56, 16 Wrz 2010 Temat postu: 100% oryginalne k-750 |
|
|
Swoje pierwsze pytanie, które nurtuje mnie od momentu zakupu to jest wygląd bloku silnika. Mój motocykl ma niezidentyfikowany rok produkcji (odczytałem tylko końcówkę 3 reszta tabliczki nieczytelna), jest to model bez łamanego błotnika z plastikowymi lampkami i kierunkowskazami Motocykl wygląda (przynajmniej buda) na taki z jednego kawałka ( oryginalny lakier, szparunki) i mam pytanie odnośnie bloku silnika. Wydaje mi się że w tej formie może to być rok produkcji 73 ale to ustalimy jak wrzucę foty. I pytanie brzmi jak wygląda blok w kaśce tym modelu późniejszym? Wczesna kaska ma zupełnie goły blok bez żadnych żeber chłodzących czy ma żebra z boku bloku a przód bloku jest goły?? U mnie jest tak właśnie że przód bloku jest łysiutki a na bokach są pióra chłodzące a we wszystkich katalogach do późniejszej kaśki widać żebra również na tej przedniej części. Trochę durne to pytanie ale ważne dla mnie. Mile widziane jakieś fotki. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:41, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wczesna najwcześniejsza kaczka nie miała w ogóle żeberek na dole.
Kolejna miała tak :
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
A po mniej więcej 63r wprowadzili ten zwykły który opisujesz z obserwacji u siebie. Czyli jeśli dobrze zrozumiałem, taki :
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 8:50, 16 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Czw 9:00, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
oo super ucieszyłeś mnie tymi informacjami :d okazuje się że może jednak faktycznie jest z jednego kawałka :d mam pytanie jeszcze odnośnie lampy. W oryginale tylko 2 kontrolki?? i czym różnią się te typy lamp między sobą?? Kształt, średnica?? Dzięki za pomoc |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:53, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
na pewno masz kaczke?Jesli tak to K-750 M jesli mnie pamiec nie myli, a dniepry tez robili jeszcze z dolniakami i górniakami na zmiane. Pstrykniesz tabliczke? jako maniak tabliczek chetnie zobacze:] |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Czw 14:03, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pstrykniesz ale najwcześniej jutro moto stoi do czasu zrobienia porządku w garażu u babci 5 km ode mnie i w sumie dzisiaj nie będzie czasu tam pojechać;/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:36, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Roy napisał: | mam pytanie jeszcze odnośnie lampy. W oryginale tylko 2 kontrolki?? i czym różnią się te typy lamp między sobą?? Kształt, średnica?? |
Kontrolki czy otwory? Trzy jest dobrze mieć. Oprawka bezpiecznika, kontrolka ładowania i długich świateł. Opcjonalnie jeśli zakładasz- migaczy.
Kontrolkę wstecznego można sobie podarować nawet jeśli masz taką skrzynie, bo ten patent sterujący w skrzyni i tak sie zaraz upierdzieli.
Czasze lampy k750 raczej sie nie różnią. Możesz założyć ramkę reflektora z dachem lub bez. Szkła do wyboru do koloru- od połowy samochodów i motocykli produkowanych w bloku wschodnim. Różnice niewielkie były w stacyjkach, licznikach i chyba tyle. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:58, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Eeeee przesadzasz z tym czujnikiem w skrzyni. To akurat zwykle działa poprawnie. Czy jest potrzebne to inna sprawa, ja mam.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:22, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ty, Princu, ale człowiek chce zrobic na orginał nie na fanta, wiec po h....3,4 i wiecej dziur w lampie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 11:18, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w nowszych Kaczkach (z lat 70-tych) ale w starszych było tak jak w Emkach. Znaczy stacyjka z bezpiecznikiem i kontrolką ładowania.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Sob 23:50, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie mają być 2 a mam już 4 nie wiem po co i na co i od czego. Może jutro uda mi się wrzucić fotki |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:26, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz w forumowej bibliotece,polecam, jest tam kupe ciekawych wiesci jesli interesuje cie orginał, mysle ze jak przeczytasz wszelkie pytania beda zbedne |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Nie 10:44, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pościągałem już trochę pozycji z biblioteki ale największym problemem jest bariera językowa;/ Pozostaje jedynie przeglądanie rycin ;D |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:02, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A, fakt, ciagle zapominam, ze niektórzy nie uczyli sie jezyka przyjaciół w szkole, jednak komuna miała i dobre strony:] |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Nie 20:32, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Oto zapodaje fotki katarzyny Wygląd może nie jest zbyt szczególnie budujący ale wygląda na oryginalną (poza skrzynią). Zapraszam do komentowania i znęcania się nad nią Szczególnie zależałoby mi na wstępnym określeniu co jest nieoryginalne a co jest oryginalne. W kaśce jest kilka fajnych gadżetów w stylu rejestracja tylna z literkami krzesełkowymi i świeca Wózek jest kpl. i wygląda lepiej niż na foto na którym jest tylko tak złożony do kupy bo moto stoi jeszcze u babci ale niebawem idzie na warsztat Rama bez numerów a sercówka od pasażera gdzieś tam leży pod koszem I co sądzicie??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Nie 20:32, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:55, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie bede orginalny, wywal te przełaczniki na kierze , kierunki, lampe , skrzynie i bedzie git. swiatła tylne to juz sa niestety orginalne, w tym roku były juz kwadratowe, błeee. |
|
Powrót do góry |
|
|
|