Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 22:52, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Princu , na dyfrze ósemce w dwie osoby mimo że solo to trudno uwierzyć.Ale solo ,sam, jak piszesz i na odpowiednim przełożeniu dyfra w okolicach 5l/100 jest bardziej wiarygodne .Moja kochanka Katarzyna chla ile jej zapodam.Ale do kosza musze doliczyć ze trzy kanapki litrowe
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 23:01, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:06, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Chcialem zauwazyc ze Janek to tez kaprysna bestia i jak cos mu sie nie spodoba wychla powyżej 6l, duzo zalezy od regulacji, stanu czesci i przedewszystkim od techniki jazdy, ale to juz inna bajka, w tych pojazdach zreszta sie nie liczy "kropli" w te czy w tamte |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Śro 7:40, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tam siem nie znam,ale myślę , że nasze motury nie powinny schodzić poniżej 6 litrów i bałbym się gdyby ema zaczęła mi palić mniej.Szkoda silnika.W emie mam niemieckie Webery od Tski i jest git.Ładnie reagują na powietrze,ma silny dół i górę i pali ok. 7 litrów. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:16, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Znaczy....eNeRDowskie, ja?Od eMZety>hihihi trzeba by poszukac, adaptacja wchodzi w gre czy pasuja bez kombinacji? |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Śro 20:35, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Szable masz naprawde poczucie humoru ,4,5l/100 emką solo we dwóch ??? i do tego na czeskich gaziorach ? |
Jako że działo się to w moich baaardzo chudych studenckich czasach, to liczyłem na prawdę każde 0,5l benzyny. emka spaliła dokładnie średnio z opisanej trasy przy 75-85km/h 4,4 litra na 100km. to nie jest sprawa mojej wiary.
a na pytanie ktore sie nie pojawiło, czy bym ponownie założył do ruska te gaźniki to odpowiem że nie, bo właśnie mieszanka była za uboga dla dolniaka. ten silnik nie powinien w solówce schodzić poniżej 5,5l/100km, jak ktoś powyżej raczył zauważyć.
Junak bez problemu pali 3,5/100km przy prędkościach 75-85km/h. co prawda na swoim przez 10 lat zrobiłem jedynie z 50 tyś km (oczywiście nie na jedenym wale), to jednak uważam, że w tej materii też mogę sie wypowiedzieć.
W tamtych zamierzchłych czasach (89-90rok chyba)niejaki Jędrek z Człuchowa śmigał kaśką na gażnikach G20 od wueski trójki i chwalił się że kacha paliła mu 4l/100km. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 21:18, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Szable ,Ja Jankiem pomykałem 3-rzy lata 85-88r.Spalanie było w granicach 4-4,5 moto było solo bez kosza ,śmigałem nim na biwaki po Poj.Drawskim i byłym woj.Gorzowskim,dwie osoby + bagarze.Moto swoje musi wychłeptać,za uboga mieszanka wiadomo co robi,dlatego swojej Katarzynie nie wyliczam papu,bo remont pieca niestety kosztuje.Skoro ja mogę wypić litr złocistego napoju ,to i niech Ona sie napije litr więcej !,kwotowo wyjdzie równo . |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Śro 21:33, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
amen |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:58, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
To że zbyt uboga mieszanka przyśpiesza zużycie silnika to jedno. Kolejna sprawa to że taki motocykl nie chce jechać i jest strasznie mułowatay. Chyba nikt znas nie ma ruska z konieczności przemieszczania się a dla przyjemności. Osłabianie dolniaka który sam z siebie jest słaby to bzdura. Jak ktoś chce jeździć 100km na 2 litrach paliwa to niech sobie kupi Komara. Praktyka pokazuje że dla solówki to 5-6 litrów na 100km a dla zestawu to 7-8 litrów. Oczywiście na to ma wpływ nie tylko sam motocykl ale i warunki jazdy jak i styl jazdy. Całkiem inaczej wygląda jeszcze jazda w terenie, gdzie 15l na 100km nie jest niczym nadzwyczajnym.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:05, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Sorry, komar 2,5l.jezdze to wiem, a janek nie schodził poniżej 4, ponad 4 lata uzytkowania non toper, na jednym wale, stan fabryczny. rocznik 72, solo i z wozem, ale wrócmy do orginalnej Kaczki, czy karabin maszynowy na wózku czesto spotykany w realu jest orginalnym wyposarzeniem? |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 16:37, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście taką strzelbę nazwał bym : wyposażenie dodatkowe, w pewnych okolicznościach przyrody( czyt. w pewnych kręgach) niezbędne. |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Pią 7:43, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Granat jeżeli chodzi o Nrdowskie Weberki to ja dopasowałem krućce z Mztki do emkowych cylindrów.Nie ma z tym dużo roboty.Miałem trochę problemów z rurkami między gaźnikami a filtrem powietrza, ale dałem sobie radę.
Ostatnio zmieniony przez bogus dnia Pią 7:45, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:52, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
musze na to popatrzec....jak na razie to gad mnie wkurwia do nieprzytomnosci, wieczorem sie podziele radosna nowina |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Pią 12:12, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tak to wygląda mniej więcej.troche zabłocone ale co zrobić
Ostatnio zmieniony przez bogus dnia Pią 12:14, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Czw 21:33, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Koledzy mam pytanie po co na co jest ten wkręt w korpusie cylindra w kaśće??
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Czw 23:40, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Do sprawdzenia czy dostarczany jest olej do smarowania cylindra.
Tylko w jednym cylindrze jest taki zaworek kontrolny bo tylko jeden cylinder jest smarowany ciśnieniowo, drugi jest smarowany rozbryzgowo.
To chyba można wyczytać w literaturze, jak się chce oczywiście.
Może jest to otwór technologiczny, a potem zaślepiony zakrętką? Ale raczej nie.
Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Czw 23:43, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|