Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12:37, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
To kolejny przypadek potwierdzający moje zdanie że trzeba lać Lubro. Oczywiści można wyrzucać pieniądze w błoto, (jak ktoś ma i lubi). Najcudowniejszy olej nie poprawi jakości podzespołów jak są fabrycznie zpie... .
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:07, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jezeli tloki sa roznej srednicy to wina Almotu ze takie sprzedal i szlifierza ze nie sprawdzil i nie powiadomil klienta.
Problem z zabezpieczeniami sworznia chcacycmi opuscic swoje miejsce jest dobrze znany junakowcom i wynika z braku fazek na sworzniu tlokowym.
Ogolnie biorac musisz byc czujny jak pies podwojny, a nie byles.
Kupowanie "kompletow" Almota to spore ryzyko.
Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Sob 18:08, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:06, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Graty odebrane od szlifierzy
Pasowanie - 0,1
Sprawdzone korby - proste
tłok - usunąłem ślady zatarcia przy pomocy drobnego pilnika i waty stalowej.
sworznie - zrobione podcięcia na końcach
zabezpieczenie - drut okrągły z obciętymi wąsami.
nowe uszczelki itp.
Część już poskładana. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 8:19, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Siatka wygląda na porządną. Pierścienie dajesz nowe prawda? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 10:53, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Honowanie na ostro zawsze (glebsze rysy )bo niektorzy wygladzaja i porazka:))))
Ale na almocie i tak to nie bedzie chodzic odpowiednio ))chyba ze bedziesz jezdzil 70-80km/h i nie dlugie odcinki:)))).
Jak przytrzymasz na trasie w upal kilkadziesiat km to sam sie przekonasz .Wkoncu zacznie kopcic:)).
Skladalem juz almota z luzem 14 setek i porazka:)))).Zawsze przytarlo.
Oczywiscie delikatnie nie byl eksploatowany (do deski) hehehe
A na maluchu pasowanie 0.09mm odpal i na trase i od razu 80km/h w mega upal:))).Stygniecie raz ,drugi i trzeci do 120km i deska:))))) -tyle mialem docierania .Teraz juz ma 2500km najechane i zero dyma ,zero wycieku tylko szprychy i opony wymieniam )))).
Wiec sami macie odpoowiedz i nie twierdze ze almot mega zly ale katowania nie wytrzyma.tyle na tem temat.
I nie jeden z tego forum potwierdzi to zdanie co mial do czynienia z roznymi tlokami.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 11:18, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 15:56, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wyciąłeś za mało na kanał olejowy |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:18, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid ale moja ema nie jest katowana Fakt lubię pojechać szybciej i faktycznie awaria nastąpiła w trakcie dość długiej i szybkiej jazdy. Teraz już wiem że kita, kita bomba i odpuszczamy i znowu
Klapek pierścienie włożyłem w cylki, zmierzyłem luz na zamku i sprawdziłem przyleganie. Wróciły na miejsce. Ja nie chcę wiecznego remontu tylko chcę w tym sobie jeszcze polatać
Balu to jest stara uszczelka, było ok. Teraz wyciąłem podobnie tylko ładniejszą |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 9:07, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: | Dawid ale moja ema nie jest katowana Fakt lubię pojechać szybciej i faktycznie awaria nastąpiła w trakcie dość długiej i szybkiej jazdy. Teraz już wiem że kita, kita bomba i odpuszczamy i znowu
Klapek pierścienie włożyłem w cylki, zmierzyłem luz na zamku i sprawdziłem przyleganie. Wróciły na miejsce. Ja nie chcę wiecznego remontu tylko chcę w tym sobie jeszcze polatać
Balu to jest stara uszczelka, było ok. Teraz wyciąłem podobnie tylko ładniejszą |
Dokladnie tak i daj jej stygnąć)).Na poczatku male odcinki az poczujesz ze go pusci i lekko bedzie szedl reagujac plynnie na manetke:))).
U mnie to nastapilo po 120-130 km .Pozniej juz komin ale staralem sie jeszcze nie katowac na dlugich odcinkach.A teraz juz od Katowic do bramek w Opolu na A4 deska:)))). |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Śro 20:04, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No to na moje oko masz źle dociętą uszczelkę. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Śro 23:35, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Balu, nie wiem czy o to Ci chodzi, ale też mam wrażenie, że dziurka powinna być bliżej krawędzi |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:01, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid mocno obciążając eMkę zrobiłem ok 50km (prędkość w okolicach 100km/h - moje licznikowe 90km/h ale auto żony jadące za mną miało 100-110km/h)
Jak to się mówi, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, wiem gdzie jest granica
Panowie uszczelka i jej podcięcie na kanał olejowy jest pasowane do bloku. Podcięcie pokrywa się z otworem w bloku i kanałem na cylindrze - co mogę zrobić więcej? Chciałem wyciąć otworek ale obawiałem się wtedy i teraz że przy montażu coś mi się przesunie i będzie katastrofa |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:34, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ema odpalona. Przy okazji sprawdziłem luzy zaworowe i gaźniki.
Lewy gar wkręca się jak głupi, pięknie smaży.
Prawy gar ma opory Ciężko mu!
Więcej nie męczę, pojadę i zrobię trochę km później zobaczę.
Wymieniłem również płyny
- silnik motul 5100
- skrzynia castrol MTX
- Dyfer castrol MTX
i pousuwałem różne wycieki.
trochę w szoku byłem, jeżeli to się w takim tempie zużywa to po tylu latach ten silnik nie powinien istnieć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 10:23, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Motocyklowy ten Motul? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:09, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A dlaczego ma byc motocyklowy ? |
|
Powrót do góry |
|
|
wild
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 15:19, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Rura - Marcin napisał typ tego oleju - Motul 5100. nie chce być inaczej - przeznaczony do motocykli
Gośka |
|
Powrót do góry |
|
|
|