Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PIERWSZE KILOMETRY MAŁYM CZOŁGIEM GRUBERA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Podróże małe i duże
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 12:37, 03 Sie 2013    Temat postu:

To kolejny przypadek potwierdzający moje zdanie że trzeba lać Lubro. Oczywiści można wyrzucać pieniądze w błoto, (jak ktoś ma i lubi). Najcudowniejszy olej nie poprawi jakości podzespołów jak są fabrycznie zpie... .
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:07, 03 Sie 2013    Temat postu:

Jezeli tloki sa roznej srednicy to wina Almotu ze takie sprzedal i szlifierza ze nie sprawdzil i nie powiadomil klienta.
Problem z zabezpieczeniami sworznia chcacycmi opuscic swoje miejsce jest dobrze znany junakowcom i wynika z braku fazek na sworzniu tlokowym.
Ogolnie biorac musisz byc czujny jak pies podwojny, a nie byles.
Kupowanie "kompletow" Almota to spore ryzyko.


Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Sob 18:08, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:06, 06 Sie 2013    Temat postu:

Graty odebrane od szlifierzy
Pasowanie - 0,1
Sprawdzone korby - proste
tłok - usunąłem ślady zatarcia przy pomocy drobnego pilnika i waty stalowej.
sworznie - zrobione podcięcia na końcach
zabezpieczenie - drut okrągły z obciętymi wąsami.
nowe uszczelki itp.

Część już poskładana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 8:19, 06 Sie 2013    Temat postu:

Siatka wygląda na porządną. Pierścienie dajesz nowe prawda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 10:53, 06 Sie 2013    Temat postu:

Honowanie na ostro zawsze (glebsze rysy )bo niektorzy wygladzaja i porazka:))))
Ale na almocie i tak to nie bedzie chodzic odpowiednio Smile))chyba ze bedziesz jezdzil 70-80km/h i nie dlugie odcinki:)))).
Jak przytrzymasz na trasie w upal kilkadziesiat km to sam sie przekonasz .Wkoncu zacznie kopcic:)).
Skladalem juz almota z luzem 14 setek i porazka:)))).Zawsze przytarlo.
Oczywiscie delikatnie nie byl eksploatowany (do deski) hehehe

A na maluchu pasowanie 0.09mm odpal i na trase i od razu 80km/h w mega upal:))).Stygniecie raz ,drugi i trzeci do 120km i deska:))))) -tyle mialem docierania .Teraz juz ma 2500km najechane i zero dyma ,zero wycieku tylko szprychy i opony wymieniam Smile)))).
Wiec sami macie odpoowiedz i nie twierdze ze almot mega zly ale katowania nie wytrzyma.tyle na tem temat.
I nie jeden z tego forum potwierdzi to zdanie co mial do czynienia z roznymi tlokami.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 11:18, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 15:56, 06 Sie 2013    Temat postu:

Nie wyciąłeś za mało na kanał olejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:18, 07 Sie 2013    Temat postu:

Dawid ale moja ema nie jest katowana Smile Fakt lubię pojechać szybciej i faktycznie awaria nastąpiła w trakcie dość długiej i szybkiej jazdy. Teraz już wiem że kita, kita bomba i odpuszczamy i znowu Razz

Klapek pierścienie włożyłem w cylki, zmierzyłem luz na zamku i sprawdziłem przyleganie. Wróciły na miejsce. Ja nie chcę wiecznego remontu tylko chcę w tym sobie jeszcze polatać Smile

Balu to jest stara uszczelka, było ok. Teraz wyciąłem podobnie tylko ładniejszą Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 9:07, 07 Sie 2013    Temat postu:

agrupa napisał:
Dawid ale moja ema nie jest katowana Smile Fakt lubię pojechać szybciej i faktycznie awaria nastąpiła w trakcie dość długiej i szybkiej jazdy. Teraz już wiem że kita, kita bomba i odpuszczamy i znowu Razz

Klapek pierścienie włożyłem w cylki, zmierzyłem luz na zamku i sprawdziłem przyleganie. Wróciły na miejsce. Ja nie chcę wiecznego remontu tylko chcę w tym sobie jeszcze polatać Smile

Balu to jest stara uszczelka, było ok. Teraz wyciąłem podobnie tylko ładniejszą Razz


Dokladnie tak i daj jej stygnąćSmile)).Na poczatku male odcinki az poczujesz ze go pusci i lekko bedzie szedl reagujac plynnie na manetke:))).
U mnie to nastapilo po 120-130 km .Pozniej juz komin ale staralem sie jeszcze nie katowac na dlugich odcinkach.A teraz juz od Katowic do bramek w Opolu na A4 deska:)))).
Powrót do góry
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Śro 20:04, 07 Sie 2013    Temat postu:

No to na moje oko masz źle dociętą uszczelkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Śro 23:35, 07 Sie 2013    Temat postu:

Balu, nie wiem czy o to Ci chodzi, ale też mam wrażenie, że dziurka powinna być bliżej krawędzi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:01, 08 Sie 2013    Temat postu:

Dawid mocno obciążając eMkę zrobiłem ok 50km (prędkość w okolicach 100km/h - moje licznikowe 90km/h ale auto żony jadące za mną miało 100-110km/h)
Jak to się mówi, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, wiem gdzie jest granica Smile

Panowie uszczelka i jej podcięcie na kanał olejowy jest pasowane do bloku. Podcięcie pokrywa się z otworem w bloku i kanałem na cylindrze - co mogę zrobić więcej? Chciałem wyciąć otworek ale obawiałem się wtedy i teraz że przy montażu coś mi się przesunie i będzie katastrofa Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:34, 12 Sie 2013    Temat postu:

Ema odpalona. Przy okazji sprawdziłem luzy zaworowe i gaźniki.
Lewy gar wkręca się jak głupi, pięknie smaży.
Prawy gar ma opory Sad Ciężko mu!
Więcej nie męczę, pojadę i zrobię trochę km później zobaczę.
Wymieniłem również płyny
- silnik motul 5100
- skrzynia castrol MTX
- Dyfer castrol MTX
i pousuwałem różne wycieki.

trochę w szoku byłem, jeżeli to się w takim tempie zużywa to po tylu latach ten silnik nie powinien istnieć Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 10:23, 12 Sie 2013    Temat postu:

Motocyklowy ten Motul?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:09, 12 Sie 2013    Temat postu:

A dlaczego ma byc motocyklowy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild




Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 15:19, 12 Sie 2013    Temat postu:

Rura - Marcin napisał typ tego oleju - Motul 5100. nie chce być inaczej - przeznaczony do motocykli Wink

Gośka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Podróże małe i duże Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin