Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 21:46, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że chodzi na jeden gar, ale może się mylę..?
Rozbierasz silnik? |
|
Powrót do góry |
|
|
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 20:36, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Wydaje mi się że chodzi na jeden gar, ale może się mylę..?
Rozbierasz silnik? | właśnie obejrzałem i się wsłuchiwałem i tez mi się wydaje jak by na jeden chodził
Ostatnio zmieniony przez profss dnia Sob 20:37, 15 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Wto 23:43, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
profss napisał: | klapek napisał: | Wydaje mi się że chodzi na jeden gar, ale może się mylę..?
Rozbierasz silnik? | właśnie obejrzałem i się wsłuchiwałem i tez mi się wydaje jak by na jeden chodził |
Nie , motocykl pracował na dwa gary, tylko ,ze obydwa tlumiki były rużne a do tego jeden tłok walił o głowicę i może dlatego wydawa się ,ze pracował na jeden gar. Słabo szedł bo łysą oponę miał a grząski teren był, piszę w czasie przeszłym gdyż motocykl został jeszcze w ten sam dzień(dzień po kupnie) rozebrany do drobnej śrubki i jest aktualnie remontowany od podstaw. Pozdro!! |
|
Powrót do góry |
|
|
irbit
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Śro 18:36, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
fajny materiał do roboty, widać coraz większa moda na M62 |
|
Powrót do góry |
|
|
|