Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:47, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jakich pierscieni zamierzasz uzyc ? |
Prima'y. Z zestawu do poloneza. Dlatego sie o nie nie boję.
W tym silniku została sprawa przerobienia gwintów z M8 na M6 ( chętni do ściepy na zestaw z niemiec mile widziani). Chyba, że ktoś ma taki zestaw, albo inny pomysł jak to przerobić. I składać padalca do kupy.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 20:54, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 21:33, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze robie redukcje.Np dyfer w ktorym sa 4 szpilki w moim przypadku M8.
Oczywiscie gwinty mialem pozrywane wiec wywiercilem pod M12 i gwinty zrobilem tylko gwintownikiem nr2 zeby bylo ciasno.Pozniej przewiercilem sruby M12 w srodku na dana glebokosc i pogwintowalem M8.Powkrecalem w dekiel dyfra na poxipol i poobcinalem i ladnie zaszlifowalem na równo oraz na koniec poprawilem gwinty w srodku .Powkrecalem szpilki M8 z turbiny od VW i jest rewela.
Zawsze tak robie i sie sprawdza super.Wiec powierc pod M10 czyli 8,5mm wiertlo bo skok gwintu 1,5 a jak aluminim to bezpieczniej 8.2 mm wiertlo i wkrec sruby przwiercone w srodku i pogwintowane pod M6 poucinac i gotowe.Oczywiscie jezeli jest odpowiednia ilosc materialu )))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 21:37, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:05, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | .Oczywiscie jezeli jest odpowiednia ilosc materialu ))) |
Bardzo fajna metoda. Zastosuję przy pokrywie mostu
Ale niestety na M10 nie wyda przy tylnej pokrywie silnika. Ktoś mi tam umęczył trzy gwinty. I dodatkowo jedną szóstkę pękniętą zostawił głęboko, tak ze spawarka odpada. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 10:10, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
To daj blok na frezarke i niech frezer wjedzie idealnie w srodek frezem 5mm ze spieku weglowego koniecznie dwu piorowym bo zbiera tez od czola tak jakby wiertlo tyle ze na plasko i jest bardzo sztywny ze nie bedzie sciagac.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:26, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Princu, mam dostęp do "taniego spawanie alu" może najprościej będzie to zaspawać?
Jak coś wal na fajfona. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 11:03, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mozna spokojne zaspawać ale lepiej wczesniej urwana srube usunac.
Koszt spawania 3 otworkow to groszowe sprawy -jakies 10-20 zl ...... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:39, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tak. Nawet sobie sam mogę spawnąć ale frezowanie odpada. Nie w warszawie. A w tym wypadku trzeba by po spawaniu i tak frezować.
Resztę śruby usunę pewnie klasycznie w tym tygodniu ale zestaw do naprawy gwintów o ile cena będzie strawna kupie. Metoda wygląda podobnie do helicoli ale bardziej rozwalcowuje nowy materiał na pożądany gwint. Tak ze w sumie jest mocniejszy niż fabryczny.
Prośba do moderatorów o wydzielenie części wątku na np " Naprawa poleczeń gwintowanych" |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:42, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zespol wkladek Wurth ? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:58, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | Zespol wkladek Wurth ? |
No chyba coś takiego. Tulejki dwustronnie gwintowane. Czy to będzie Wurth czy coś tańszego okaże sie jutro. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:45, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Helicoil wkładki w luisie 20 sztuk 10 ojro. Gorzej z zestawem, motoakcesoria mają po 2 i półstówy. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 21:30, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Najtaniej tu zestawy naprawcze
502223657 |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:32, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak kupisz sprężynki to zestaw na M6 Ci pożyczę. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 16:28, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zestaw YATO M6 M8 M10 kupiłem na allegro za 135zł [link widoczny dla zalogowanych]
Poniżej dołączam krótką relację z naprawy
Nadszedł czas by dobrać się do dupy zerwanym gwintom w karterze
rzeczone gwinty zaznaczyłem czerwoną kredką
[link widoczny dla zalogowanych]
gwinty przedniej podpory wału praktycznie nie istniały
[link widoczny dla zalogowanych]
zestaw do naprawy gwintów w systemie helicoil zestaw pozwoli na zrywanie gwintów M6 M8 i M10
[link widoczny dla zalogowanych]
zgodnie z instrukcją należy rozwiercić zerwane gwinty na odpowiednią średnicę
[link widoczny dla zalogowanych]
następnie nagwintować
[link widoczny dla zalogowanych]
wkręcić sprężynkę, ułamać zabierak
i gotowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Pon 16:30, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
ygor
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prace duże
|
Wysłany: Pon 13:02, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Pamiętasz może średnicę wiertła z tego zestawu do naprawy gwintu M8? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 14:28, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Pod M8 wiertło Ø8,3 i gwintownik dedykowany M9,6x1,25
Dla potomności napiszę jeszcze [link widoczny dla zalogowanych]:
M6 wiertło Ø6,3 i gwintownik dedykowany 7,3x1
M10 wiertło Ø10,5 i gwintownik dedykowany M11,9x1,5 |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|