Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Taliban95
Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: Nie 11:26, 04 Mar 2012 Temat postu: Zawory K 750 |
|
|
Witam,
Panowie mam kolejny problem przy składaniu swojego silnika. A mianowicie moje popychacze zaworowe są po prostu z falowane. Co mam z nimi zrobić szukać nowych, założyć takie jakie mam, czy dać je do sfrezowania? Jakie rozwiązanie jest najlepsze? Z góry dziękuję za pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:31, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
O ile nie są już zbyt krótkie to na szlifierkę magnesową w małym uchwycie tokarskim. Po wszystkim kontrola twardości. Przed wszystkim kontrola luzu w prowadnicy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Taliban95
Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: Nie 12:33, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A jakiej powinny być długości ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:57, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź długość nowych- serwisówka, katalog, książka o zdradzieckich bokserach, odejmij do pięciu dziesiątek na nawęglanie a stanie sie jasność. |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Nie 20:54, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wymiar fabryczny: 69,6mm
zużycie do 68,5mm kwalifikuje do wymiany (zbyt krótki może obrucić się w prowadnicy, pozatym głębiej są zbyt miękkie) |
|
Powrót do góry |
|
|
|