Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 20:38, 14 Cze 2012 Temat postu: Zaworki iglicowe |
|
|
Mam pytanie, czy ktos sie orientuje czy mozna gdzies dostac kompletne zaworki iglicowe do gaznikow K-63/65/68? Odpalilem niedawno mojego Urala po 7-letniej przerwie i prawy gaznik troche przeciekal, okazalo sie ze o-ring na zaworku sie rozplynal.. Zostala z niego taka cienka dluga nitka. Czy da sie kupic sam zaworek czy trzeba caly zestaw napawczy? Bo o o-ringu to nawet nie marze.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Czw 20:47, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Raczej cały zestaw naprawczy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20:58, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Zaworki były niedawno na Alledrogo po 2zł. Przy okazji zapytam: Nie ma ktoś części do gaźników K-63 od K-65 nie pasują. Głównie idzie mi o elementy ssania.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
skrzydlaty
Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 22:00, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ludzie. A jak wam się dętka przebije to kupujecie załe koło?
Oryginalne oringi wschodnie, pod wpływem benzyny robią
się jak koza z nosa. Trzeba założyć normalne czarne i działa.
z tąd: [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 22:19, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak chesz to mam namiar na dwa gazniki k63 w dobrym stanie plus czesci do nich .Gazniki oryginal cccp jeszcze z blokadami ktore sie odcina oczywiscie. |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 19:59, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dawid1981, gazniki mam w dobrym stanie, musze kupic same zaworki..
Skrzydlaty, a znasz dokladny rozmiar tych o-ringow? bo ja juz nie mam czego zmierzyc. A co do tego co mowiles-w sumie ja na moich oryginalnych ruskich przejechalem 40 000 km i byly ok dopoki nie staly 7 lat na sucho i ponownie nie dostaly benzyny. Zapewne te dzisiejsze sa duzo gorsze.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:21, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
WEŻ ZAWOREK DO SKLEPU I DOPASUJESZ A TAKIE OIL RINGI SĄ BO KIEDYŚ KUPOWAŁ KOL. WENTURA MALUŚKIE NA 2 MM |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 21:06, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Na bajzlu w Łodzi ze dwa lata temu kupowałem same zaworki z uszczelkami, teraz też chyba mają, nie wiem jaka teraz jakość ale przez dwa lata się chyba nie zmieniła, moje są w porządelu. |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 21:27, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
W konc dostalem zaworki od Zawczasti (jezdzilem przez ten czas bez nich), jednak te co przyszly sa troszeczke dluzsze od moich wiec przelozylem same gumki. Niestety nie sa to zwykle o-ringi, sa to plaskie koleczka z malutkim otworkiem (ok. 0.5 mm). Zobaczymy jak dlugo posluza-poprzednie zrobily 40 000 km i rozpuscily sie pewnie przez to ze 3 lata staly bez paliwa..
Ostatnio zmieniony przez cyborg dnia Śro 21:28, 25 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 1:54, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To powinny byc oringi z Vitonu, odporne na paliwo. |
|
Powrót do góry |
|
|
|