Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Sob 21:40, 02 Kwi 2016 Temat postu: zawieszenie przód i ośka koła |
|
|
Jak jest rozwiązane przykręcanie przedniego koła? Ośka jest wkręcana w prawy widelec a następnie na lewym zabezpieczamy poprzez ściśnięcie ośki? Jak jest jak myślę to nie mam gwintu w widelcu i teraz co z tym mogę zrobić?
Ostatnio zmieniony przez nowoa dnia Sob 21:41, 02 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:55, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Żalezy którego gwintu. Jesli to zwykłe zawieszenie dniepra to wymienić goleń zawieszenia ( czy jak to zwiesz-widelca ). Jeśli bardziej wartościowy sprzęt to naprawa gwintu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 8:43, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Żalezy którego gwintu. Jesli to zwykłe zawieszenie dniepra to wymienić goleń zawieszenia ( czy jak to zwiesz-widelca ). Jeśli bardziej wartościowy sprzęt to naprawa gwintu. |
Albo dorobienie dłuzszej oski i dodakowa nakretka na zewnatrz goleni... |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 8:50, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | Prince napisał: | Żalezy którego gwintu. Jesli to zwykłe zawieszenie dniepra to wymienić goleń zawieszenia ( czy jak to zwiesz-widelca ). Jeśli bardziej wartościowy sprzęt to naprawa gwintu. |
Albo dorobienie dłuzszej oski i dodakowa nakretka na zewnatrz goleni... |
Zły pomysł. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 10:11, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Marcin-organizator napisał: | Prince napisał: | Żalezy którego gwintu. Jesli to zwykłe zawieszenie dniepra to wymienić goleń zawieszenia ( czy jak to zwiesz-widelca ). Jeśli bardziej wartościowy sprzęt to naprawa gwintu. |
Albo dorobienie dłuzszej oski i dodakowa nakretka na zewnatrz goleni... |
Zły pomysł. |
czemu? |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Nie 10:44, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie czemu zły ze względów estetycznych czy bezpieczeństwa? |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Nie 11:40, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja tak mam od jakiś 8 lat
robota poprzedniego właściciela
jak na razie jest ok |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4048 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 11:53, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nakrętka to dobry pomysł jako kontra po wkręceniu ośki w goleń. Jako jedyne mocowanie słabo. W razie odkręcenia powstanie luz miedzy lagami umożliwiający obrót tarczy kotwicznej. To z kolei powoduje brak przedniego hamulca lub po napięciu linki blokadę przedniego koła. Róbcie tak, a może będzie kolejna wzmianka w prasie o zabitym.
Wojtek
PS
Często się zastanawiam czy mam do czynienia z trolami czy idiotami, bo innej możliwości nie widzę. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 14:39, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Chciałbym zwrócić uwagę, żebyś może takie komentarze zostawił dla siebie. Chłopak pyta o wyjaśnienie - wystarczy wyjaśnić i tyle. Ludzie mają różną wiedzę, różne doświadczenia i nie każdy jest specjalistą motoryzacyjnym. To forum ma służyć wymianie wiedzy oraz pomaganie sobie we wspólnej pasji jaka są dla nas motocykle. Jeśli ktoś czegoś nie wie i grzecznie pyta to nie jest ani trolem ani idiotą. Dziwię się, moderator takich rzeczy nie kontroluje. I mimo rzeczowego i wartościowego komentarza wystawia sobie słabe świadectwo.
Dotyczy to zresztą wielu innych użytkowników tego forum nad czym ubolewam.
Jak chcecie się wzajemnie obrzucac błotem to proponuje wyborcza.pl i inne tego typu portale...
Pozdrawiam serdecznie |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4048 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 16:05, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Drogi Marcello, pada pytanie i dostaje szybką odpowiedz że nie. Temat jest wyczerpany. Ale nie, następne 3 odpowiedzi to po co, na co i że przecież tak jest świetnie. No to ja się pytam, troling czy idiotyzm? To dostaję zjebkę od Kolegi. Znaczy lepiej nic nie pisać i czekać na selekcję naturalną, znaczy aż się zabiją ci co nie wiedzą, i jeszcze ma to Moderator aprobować. Po prostu świetnie! Strasznie mi się podejście kolegi podoba. Pewnie chce tanio kupić motocyk, bo od rodziny po trupie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Nie 19:29, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 bardzo ładnie opisałeś co się stanie jak się nakrętka odkręci
ale nie napisałeś że wystarczy zawleczkę założyć
równie dobrze może się w koszu odkręcić nakrętka |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4048 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:38, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cieszę się twoim szczęściem. Twój łeb, twoja sprawa. Jak dla mnie to możesz przykleić ośkę na "Kropelce", tylko nie pisz że to dobre rozwiązanie.
Wojtek
Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Nie 19:39, 03 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 20:11, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Nakrętka to dobry pomysł jako kontra po wkręceniu ośki w goleń. Jako jedyne mocowanie słabo. W razie odkręcenia powstanie luz miedzy lagami umożliwiający obrót tarczy kotwicznej. To z kolei powoduje brak przedniego hamulca lub po napięciu linki blokadę przedniego koła. Róbcie tak, a może będzie kolejna wzmianka w prasie o zabitym.
Wojtek
PS
Często się zastanawiam czy mam do czynienia z trolami czy idiotami, bo innej możliwości nie widzę. |
Słuchaj stary pierdzielu co jeździ ruskiem tylko w koło komina i to niezawysokiego grzecznie się zapytałem czemu to zły pomysł , i takiej grzecznej odpowiedzi oczekuje . A Twoje chamskie komentarze , szczególnie te o kolejnej wzmiance o zabitym czy o kupnie motocykla od rodziny po trupie świadczą tylko o tym że jesteś albo trolem albo idiotą...a najprawdopodobniej jednym i drugim .
I tez się przyłącze do pytania o moderatora który nie reaguje na chamskie i niegrzeczne komentarze ,chciałem napisać człowieka, ale po tych ostatnich wpisach to coś co kryje się pod nickiem "Cyrograf15" trudno nazwać człowiekiem .
Od 27 lat jeżdżę na nakrętce na zewnątrz golenia , z lewym gwintem-robota któregoś wcześniejszego właściciela, i nigdy mi się to nie poluźniło , a tym bardziej nie odkręciło . I stad było moje pytanie ćwoku czemu , zresztą nie do Ciebie baranie a grzecznie do Prince.....
Tyle w tym temacie. |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Nie 20:46, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ale rozpętał kolega burzę do tego nie potrzebnie wyzywa nas publicznie, podchodząc do wszystkiego jak kolega to czekać tylko aż odkręci nam sie siedzenie i rama wejdzie w dup...a i lepiej nie uruchamiajcie swoich ruskich bokserów bo jeszcze odkręci wam sie głowica i poleci w jakiegoś przechodnia |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4048 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:21, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam tylko jeszcze jedno pytanie. Brak kultury technicznej wynika z wrodzonego chamstwa czy z zwykłej głupoty? Przez 27 lat nie wymienić zepsutej części i jeszcze się tym chwalić, przepraszam ale nie ogarniam.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|