Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Czw 17:22, 29 Paź 2015 Temat postu: zaplon czy gazniki? pomocy |
|
|
witajcie Bracia! jestem nowy choc od roku tutaj...
Mam URALA m 61 - IRBIT
generalnie juz po remoncie,
mam zalozony elektr.modul zaplonowy z pomaranczowego pudelka,
dynamo c od jacka, 12 v instalcje..
kupilem tez gazniki k 301 nowe ruskie..
o co chodzi..
silnik pali mi doslowanie od 2 kopa,nic nie przelewam,nic nie robie,kopie -nic,kopie i strzal..ale mam problem bo obroty sa zbut wysokie,jak wyciagm faje z lewego,to regulje na prawym maks.nisko...i odwrotnie,ale gdy chodza razen..cos jakby za wysyko,malo tego..przy takiej regulacji mam problem juz z odpaleniem...za 2 kopem,dodam ze gwint swiecy czarny,ale szczyt z elektroda bezowy,gdy jadac puszczam gaz,i zchodze na wolniejsze troche popierdzi w gaziorki...
nie wiem gdzie szukac problemu,remont silnika i calej reszty robil mi jeden typ,ale nie o nim..teraz,mosialem zmieniac ten modul zaplonu 2 x teraz gada okej,tyle ze jest taki problem..
dajcie wskazowki,kochani,pozdrawiam i dziekuje |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 17:33, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Wstaw film bo z takich opisów to moze byc milion przyczyn a wrózki dzisiaj sa w modzie:)))) wiec moze pomoga hahaha.
Pod warunkiem ze wszytsko jest dobre moze byc kwestia tylko zestrojenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Czw 18:17, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
okej,zrobie filmik..mozna normalnie tu wrzucic?
nie robilem tego wczesniej,
film ze startu silnika czy jak juz chodzi rozgrzany..?
wiesz,mam dosc wrozbiarstwa,w momencie gdy leca pieniadze oczekiwania tez rosna,wiec szukam rozwiazania naprawde dobrego,
jakie macie zdanie na temat modulu z pomaranczwego pudelka z rosyjkiskim literkami?
[link widoczny dla zalogowanych]
zamowilem w razie W orginal za ponad 300 zl,zeby miec wrazie co.. |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Czw 21:43, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Stawiam na lipne gaźniki. Dawno nie widziałem nowych ruskich K301, pewnie masz chinole. Kup normalne ruskie pekary drogie to drogie ale zwróci Ci się po sezonie za paliwo , a od chińskich to trzymaj się z daleka.
Załóż przerywacz i odpal motocykl ustaw gaźniki jak będzie dobrze to załóż elektronika.
Ostatnio zmieniony przez 827628 dnia Czw 21:49, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Czw 23:38, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
gazniki orginal,stare w smarze,widac,i czuc ze ruskie org,zaplacilem 600 pln za kpl, czekam na przerywacz..tyle ze nie matowalem jeszcze nigdy wczesniej |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Pią 10:37, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam uczulenie na gaźniki K301 i K302, zawsze z nimi miałem problem a jak nie miałem problemu to spalanie było wysokie.
Montaż przerywacza to banał, jak zamontowałeś elektronika to przerywacz jest prostszy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Pią 12:55, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
te rosyjskie PEKARY jaki maja dokladnie symbol? podeslesz jakis link..
wlasciwie niechodzi mi o 50 zl w prawo czy w lewo..jestem dosc zniecierpliwiony...:=) pasuja bez przerobek? kroccow itp? |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Pią 18:58, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
jak moge wkeic filim i fotki tu w temacie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Pią 22:34, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
jestem sam zdziwiony,bo swiece ISKRA 95 wygladaly inaczej,te ruskie zalozylem wczoray i zrobilem jakies 30 km, poprzednie ISKRY byly bardziej bezowe..choc tez gwint nieco czarny, z kad sie bierze ze gdy dotkne fajki palcem jest przebicie? kable nowe,fajki nowe,izolacja ok..
film ze startu,oraz juz po ok 15 min chodzenia
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 10:27, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Napisało że nie ma takiego folderu lub nie mam już uprawnień aby go zobaczyć. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 11:00, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jakob napisał: | jestem sam zdziwiony,bo swiece ISKRA 95 wygladaly inaczej,te ruskie zalozylem wczoray i zrobilem jakies 30 km, poprzednie ISKRY byly bardziej bezowe..choc tez gwint nieco czarny, z kad sie bierze ze gdy dotkne fajki palcem jest przebicie? kable nowe,fajki nowe,izolacja ok..
film ze startu,oraz juz po ok 15 min chodzenia
[link widoczny dla zalogowanych] |
Fajki kup NGK albo kable jakies drozsze z boscha od daewoo tico.JA na takich kablach smigam juz od lat dziesiatki tys km i zero problemu ale sa tacy co mówia ze to sie nie nadaje:))))))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 11:01, 31 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Sob 14:43, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
fajki NGK kable tez..wszystko co najlepsze,teraz mam nadzieje link zadziala
Ostatnio zmieniony przez Jakob dnia Sob 14:44, 31 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:11, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo czaje problem. Po pierwsze odpalanie bez ssania oznacza za bogatą mieszankę. Jeśli był ciepły to obniż przepustnice( z korektą składu), jeśli to nie pomaga to w ogóle zastanów sie czy silnik jest w takim stanie żeby mógł chodzić czysto na niskich. Jeśli jest, to pomyśl ile tych niskich obrotów używasz i czy koniecznie potrzebujesz sie jarać jakie to niskie obroty może uzyskać. Bo jak dla mnie to takie pierdzielenie po nic. Ale nie znam sie. W aktualnym motocyklu nie mam obrotomierza, prędkościomierza, nawet pół kontrolki, wskaźnika a i tak uważam go za najlepszy motocykl na świecie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Sob 18:43, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
OKej,widzę ze masz ostre danie fajnie..moze i pierdziele ale jeśli jest wszystko okej to przestanę pierdzielic pytam was o zdanie / silnik przeszedł kapitalny remont / mam nowe gaźniki itp wiec nie dziw sie ze szukam stanu idealnego / jeśli osobiście uważasz ze chodzi dobrze ze wymyślam napisz to jestem otwarty na kazde zdanie - ale piszesz ze sie nieznasz wiec teraz nie wiem jak to rozumieć ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:15, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Oki. Jak jest po remoncie i chcesz te obroty liczyć to praktycznie wyglądało tak, ze korektę zapłonu robiłem na pracującym silniku. Niby dioda sie zapala po minięciu GMP ale da sie jeszcze odrobinę skorygować. Czyli odpalałem i kręciłem zapłonem. Przesuniesz pól milimetra i ogień. Jak wyglądało, ze jest bosko to zabierałem sie za gaźniki. I znów próby drogowe. I tak do usranej. |
|
Powrót do góry |
|
|
|