Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 18:11, 28 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Jaki powinien być w końcu rozmiar uszczelniacza wałka rozrządu pod aparat zapłonowy w K-750? Ktoś napisał, że 30 x 15 x 7 a u mnie siedzi 28x21x7. Czy można dostać polski zamiennik? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:51, 28 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Oryginalny wymiar walka w Kasce to 30x16x7 a to co napisales to mega dziwny rozmiar:))).
Tutaj masz namiar -dzwonisz wczesniej podajesz rozmiar i dogadujesz sie odnosnie ceny.Powiedz ze chcesz silikonowy lub fluorowy uszczelniacz.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 20:45, 29 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, źle odczytałem rozmiar w półmroku piwnicy, jest u mnie 16x30x7 więc wszystko gra |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 22:22, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wklejam tu warto zobaczyc
i porównać zmiany technologiczne
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Czw 16:04, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 8:11, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Fajne toto, ale ceny porażające, jak przeliczyłem sobie cenę kompletnego dwigatiela z korobką na złocisze, to zacząłem rozumieć tych co silnik beemki wstawiają |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 15:59, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
I niech nikt już nie narzeka że na alergowie
drożyzna .Ciekawe dlaczego barany nie zmieniły łozyska wycisku sprzęgła,no i nie dojrzałem czy kapelusz w dyfrze wymienili na cywilizowany
Popatrzcie na oznaczenia gażników k 68 i k63 są różne do 750 są inne niż do 650
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Czw 16:03, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Wto 23:38, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
więc wnioskując z wcześniejszych postów obudowe dyfra tam gdzie przychodzi placek roztoczyć na simmer 60x45x10 a skrętke na wewnętrzny wymiar 50 a wałek od krzyżaka zeszlifować na 33 i zapodać dwa simmery 50x33x8 do skrętki??? |
|
Powrót do góry |
|
|
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 8:39, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadza się, z tym tylko, że ja nie mogłem znaleźć simmera 50x33, a jedynie na 34 lub 32 i na taką średnicę stoczyłem wałek od krzyżaka.
Co do placka, to można jeszcze dostać uszczelniacze dobrej jakości ze starych zapasów i wyjdzie to dużo taniej niż przeróbka, ale nie wiem jak to się spisuje, bo roztoczyłem na polski simmer zanim się o tym dowiedziałem.
Podobnie dyskusyjna jest przeróbka skrętki, stamtąd podobno rzadko cieknie, ale niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Śro 9:26, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie na skrętce były dwa simmery i do tego różnych wymiarów hehe także najprawdopodobniej ciekło. Tego nie wiem bo w dyfrze była sahara. Skrętka akurat to nie problem żeby przerobić, gorzej z obudową ale myślę że mój zaprzyjaźniony tokarz sobie z tym poradzi |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 18:53, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Pod simmer 10 będzie za głęboko i zatka otwór odpływowy oleju
Poczytaj dokładnie nie tocz za głęboko tylko do połowy otworu olejowego |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:21, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko po co te dyfry przerabiać pod inne simeringi? Jak jest z mechaniką dyfra OK to orginalne bezproblemowo działają. Jak jest wszystko krzywe, wytarte i roz... to zamiana uszczelnień i tak nic nie da.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Śro 22:37, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no u mnie to ten dyfer jest roz....ony. Potrzebuję nowy dobry zabierak i tuleje pod łożysko igiełkowe a nigdzie za bardzo tego nie mogę znaleźć. na alledrogo są ale to gównolit ponoć a nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:44, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
To i tak bloto.
A Cyro nie chojrakuj. Pamiętasz ile zabieraków przekopałeś zanim znalazłeś jako-taki? A to było już czas jakiś temu. Z uszczelniaczami jest tak samo. Tylko trudniej je sprawdzić. |
|
Powrót do góry |
|
|
|