Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Pon 23:14, 24 Wrz 2018 Temat postu: Zalewa świece w dnieprze |
|
|
Witam po zrobionym remoncie silnika; nowy wał,szlif tłoki ładoskie, filtr ze smarta itp pierwsze odpalenie pięknie zaskoczył pracował na 2 gary tylko nierówno. Zacząłem regulację gaźników k68 china i tu zaczął się problem bo nie zawsze pracował na lewym garze. Zamieniłem gaźniki to samo? Później zamiana świec , przewodów to zaczął pracować na lewym a prawy przerywał założyłem przewody z samochodu i znowu prawy pracował a lewy nie do końca:( wymiana cewki na nową moto przestało pracować. Zakupiłem do fiacika 126 butelkową z 2 przewodami tak jak mi niektórzy z was radzili moto zaczynał gadać ale tylko na prawy garnek lewy zalewało chwilowo dałem temu spokój (wyjazd za granicę). Wróciłem do tego ale przyprowadziłem sobie gościa który rzekomo naprawia motocykle i kiedyś naprawiał silniczek tylko ze dolniaka. K...... jak mi zaczął ustawiać zapłon na żaróweczkę i te gaźniki to moto skończyło palenie zalewa obie świecę. Gośc stwierdził ze to gaźniki liche i kazał kupić drugie najlepiej te starsze to kupiłem K302 i dalej ten sam problem zalewa świecę ręce mi opadły już myślałem żeby to opchnąć ale trochę mi szkoda było. Znowu dłuższa przerwa i od wczoraj zabrałem sie do roboty wróciłem do k68 opuściłem do końca iglice śrubka pionowa wkręcona do końca i 1 obrót wykręcona nie pomogło zalewa świece a mnie krew. Regulacja zapłonu 7mm przed G.Poł. tłoka moto sie odzywało ale odbijało w kopkę i po kilku kopnięciach zlewało świecę, ustawiłem na 3mm też zalewa świecę teraz na 2mm to samo. Odczekam dzien dam mu pod świecę silnik pare razy obróci i tyle świecę mokre.Co jest nie tak? może ktoś podsunie jakiś pomysł co można jeszcze zrobić czego spróbować ? |
|
Powrót do góry |
|
|
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 20:23, 25 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Jesteś pewien że to benzyna ?może olejem ci zarzuca świece?ale jeśli to benzyna to właśnie te chiński k68 mogą być bolączką,tez kiedyś przerabiałem temat tych gaźników,obniż poziomy paliwa tylko delikatnie żebyś iie wyłamał blaszek z pływaka bo tam zalane plastikiem jakims są,ja nie mogłem też tego badziewia uregulować, posprawdzaj jeszcze zawory czy masz dobrze ustawione,może są po zaciągane,pomierz ciśnienia na cylindrach,zakładam że pierścienie olejowe dobrze masz pozakładane.To tak na początek.
Ostatnio zmieniony przez profss dnia Wto 20:24, 25 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Wto 21:13, 25 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Po remoncie palił nieraz za pierwszy strzałem gorzej juz z jednakowa pracą zresztą przed remontem nie było problemu z odpaleniem. Dzisiaj przerabiałem gaźniki właśnie podgoiłem te blaszki i nic jak zalewało tak zalewa, zakręcam kranik wykręcam świecę wykopię go porządnie do sucha dam pod świecę i zagada kilka razy obróci, czasem tylko na prawy a czasem i lewy się odezwie wtedy silnik przyspiesza, ale jak tylko puszcze paliwo to koniec palenia wykręcam świecę mokre.Jutro jak będę miał chwile czasu przeglądnę te k302 i morze spróbuje na nich. |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Śro 16:49, 26 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
brader 8888 napisał: | wykręcam świecę wykopię go porządnie do sucha dam pod świecę |
Jaki kolor iskry? Świece przy odpalaniu po remoncie dałeś nowe? Jeśli to to pewnie nie było okazji żeby się wygrzały? Próbowałeś na jakichś starych świecach, taki ze złomu? MIerzyłeś sprężanie na garnkach? |
|
Powrót do góry |
|
|
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Śro 21:29, 26 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Kolor jest biały. Jóź kilka próbowałem. Nie mierzyłem ale kompresje to on raczej ma |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 15 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Czw 5:01, 27 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Iskra powinna być koloru niebieskiego jak masz biały nie zapali, jeżeli masz klasyczny zapłon podmień kondensator i zobacz kolor iskry, jak bedzie niebieskawy to pewnie ci odpali |
|
Powrót do góry |
|
|
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Czw 16:37, 27 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zrzuciłem gaźniki i wstrzyknąłem paliwo najpierw w jedną komorę zagadał później w drugą także zagadał wiec to nie wina świec ani zapłonu bo wstrzykując paliwo raz w jeden cylinder raz w drugi w miejsce zamontowania gaźników silnik chodzi cały czas mało co nie wystrzeli. Tylko co jest z tymi gaźnikami morze by im dysze powymieniać? |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Czw 16:56, 27 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
A nie topi pływaków? |
|
Powrót do góry |
|
|
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Pią 12:59, 28 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Nie topi sprawdzałem. |
|
Powrót do góry |
|
|
|