Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 20:43, 29 Mar 2014 Temat postu: zakopcona świeca |
|
|
po wielu km zrobionych na moim moto, zauważyłem, ze prawy gar po dniu jazdy nie chodzi ok, do czasu wyczyszczenia świecy. Po jakimś czasie świeca jest czarna na prawym garnku, jeden dzien i troche się męczy. Muszę czyścić świece prawą. Czy wg Was za dużo paliwa z gaźnika wali na świecę? Ogolnie moto ładnie pali, wszystko ok, ale prawa świeca jak diabeł czarna po dniu jazdy. POzdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:45, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Za bogato ustawiony lub olej łyka.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Sob 20:58, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak wyżej, zmniejsz na początek na iglicy o jeden ząbek powinno się poprawić. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 21:38, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
no prawda, prawą igliczkę mam o jeden inaczej, ale tak było wczesniej, nie chciałem ruszać, bo myślałem, ze moze gaźniki jakos tak dostrojone... jutro pokombinuję. Ogólnie za dużo paliwa chyba co? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 7:38, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Nie 19:36, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra. Oczywiście Wasze rady pomogły, prawy cylinder juz nie dymi, iglica zmieniła położenie Tak w sumie nigdy nie słyszałem na żywo drugiego silnika dniepra, nie wiem, czy mój chodzi ok, czy nie, brakuje mi porównania. moze niedługo wkleje filmik z pracy mojego, wtedy ktoś coś może dostrzeże....... Pozdro i dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 19:45, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
tak ogólnie to powinien równo pracować na wolnych, i pracować płynnie w każdym zakresie obrotów |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 8:18, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
U mnie podobny problem z obiema świecami, zakopcone jak sam nie wiem co.
Gaźniki mam K302 z iglicami opuszczonymi do samego dołu, motocykl jeździ płynnie w każdym zakresie obrotów, tylko te świece czarne i zakopcone... Po około 10km trzeba świece czyścić, bo zaczyna przerywać. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 11:21, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Może ciepłota świec nie taka, zawalony filtr powietrza, no i regulacja gaźników. |
|
Powrót do góry |
|
|
skrzydlaty
Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 15:25, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: | Witam
U mnie podobny problem z obiema świecami, zakopcone jak sam nie wiem co.... bo zaczyna przerywać. |
Na ssaniu nie jeździsz przypadkiem?
A w filtrze powietrza co jest? Ruskie gałgany nigdy nie czyszczone? |
|
Powrót do góry |
|
|
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Pon 17:10, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
w AWO miałem to samo dawno temu okazało się przebicie na iskrowniku tj. w niejscu gdzie wchodzi kabel wysokiego napięcia. nowa świeca i jechał super a po 10 może 20 km przerywał i się nie wkręcał muł po prostu, więc sprawdź cewkę i kable |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Wto 12:45, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźniki K302 stare, z nowymi dyszami i śrubkami, nie wiem jak ustawia się w tych gaźnikach ssanie Iglice opuszczone maxymalnie. Kable, świece, cewka nowe. Mokry filtr powietrza wyczyszczony i zalany świeżym olejem. Świece NGK ciepłota odpowiednia. Nie wiem co może być przyczyną, być może to, że nie przegoniłem go jeszcze po trasie? Tylko woln jazda około 10km non stop póki co. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 15:29, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A silnik dotarty czy świeżo po remontach? Jak nie dotarty to zrób 300-500 km i wtedy patrz co się dzieje.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 17:18, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
"nie wiem jak ustawia się w tych gaźnikach ssanie ".W tych gaźnikach nie ma ssania. Ssanie jest w K65, K68.Przy tych gaziorach ssanie jest na rurce dolotowej z lewej strony, dźwigienka na ssaniu jest u góry a po uruchomieniu ustaw na dół. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Wto 21:18, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ironizowałem na temat ssania w tych gaźnikach co mam
Motocykl od remontu zrobił około 200km więc jest jeszcze na dotarciu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|