Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMSIL
Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:15, 20 Kwi 2013 Temat postu: zakladanie cylindra |
|
|
witam. mam pytnie, na co zwrocic szczegolna uwage podzczas zakladania cylindra w dolniaku i czy jest jakis paten ktory pomoze pismakowi zrobic to samemu |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 21:38, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Generalnie najwazniejsze to zebys zamocowal kolnierzem w strone bloku.. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 23:04, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A dalej to zamki pierścieni nie mogą być w jednym rzędzie. Jeśli są 3 pierścienie to dajesz co 120 stopni. Jeśli 4 pierścienie to co 90. Aaaa, nie napchaj silikonu czasem, falbany dobrze na kołach wyglądają, nie wkoło cylków |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 23:14, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
cyborg napisał: | Generalnie najwazniejsze to zebys zamocowal kolnierzem w strone bloku.. |
Jak zwykle beznadziejne docinki:)))
sorki CYBORG ale to jest bez sensu!
Jak mamy coś konkretnego do dodania to śmiało, ale nie zaśmiecajmy.
A cylinder-to najważniejsze, żeby zachować odległość pomiędzy cylindrem a głowicą, a konkretnie między zaworami a głowicą!!!
Powodzenia.
Ostatnio zmieniony przez dugi dnia Sob 23:26, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 7:34, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dugi napisał: | cyborg napisał: | Generalnie najwazniejsze to zebys zamocowal kolnierzem w strone bloku.. |
Jak zwykle beznadziejne docinki:)))
sorki CYBORG ale to jest bez sensu!
Jak mamy coś konkretnego do dodania to śmiało, ale nie zaśmiecajmy.
A cylinder-to najważniejsze, żeby zachować odległość pomiędzy cylindrem a głowicą, a konkretnie między zaworami a głowicą!!!
Powodzenia. |
Dugi, a co za przeproszeniem wyjaśnia niekumatemu ''pismakowi'' Twoja wypowiedź według mnie jest bardziej niejasna, niż Cyborga No może jak by Cyborg dodał jeszcze, że wydechem do przodu to porada była by kompletna
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 7:37, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
TOMSIL
Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:17, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
moja wina bo zbyt mocno zaniżyłem swoja wiedze na ten temat ale ok ja tez lubie sie posmiac |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 8:28, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
....no i się zaczyna! |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 9:23, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
TOMSIL napisał: | moja wina bo zbyt mocno zaniżyłem swoja wiedze na ten temat ale ok ja tez lubie sie posmiac |
Łatwiej założyć cylindry niż napisać coś sensownego, więc się nie dołuj
oprócz tego co napisali Klapek i Cyborg, musisz zwrócić uwagę na kanały olejowe w lewym? (cholerka zawsze się mi mylą jak siedzę w domu ), cylindrze, w uszczelce musi być otwór ( niezadawno w sąsiednim temacie była o tym mowa ) i trzeba uważać by silikon go nie zapaskudził.
Dugi coś tak sponuraczał? wiosna jest, śmiech to zdrowie
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/remont-k-750,2541-330.html#43014
ostatnie strony tematu
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 9:28, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:02, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze jest nie połamać pierścieni przy zakładaniu na tłoki a następnie cylindrów, co nie jest takie proste. Przed zakładaniem sprawdzić luzy na zamkach pierścieni jak trzeba to skorygować pilnikiem. Sprawdzić czy "siadają" pierścienie na tłoku, znaczy czy zamykają się w rowkach. Jak ktoś tego nigdy nie robił to ma sporo szans na fiasko operacji. Dobrze mieć przyrząd do zakładania pierścieni. Sam kiedyś zniszczyłem pierścień, w prawdzie w czwórce rzędowej gdzie zakłada się wszystkie jednocześnie i jest mało miejsca. Strasznie to bolało finansowo bo pierścienie występują jedynie jako komplet z czterema tłokami, takie uroki Suzuki.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 18:56, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja do zakładania pierścieni użyłem szczypiec do rozciągania segerów. bardzo ładnie mi rozwarły pierścienie i elegancko się nałożyły. a otwór w uszczelce musi być na lewym cylindrze gdyż tam jest kanał do smarowania. prawy smaruje wał rozbryzgowo. a wracając do lewego cylindra to ma on taki rowek na przylgni do bloku. pytanie czy uszczelka musi zakrywać ten rowek czy nie??? |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 19:42, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Uszczelka zakrywa ten rowek, tylko musisz uważać z uszczelniaczem ( silikonem) by nie wlazł do tego rowka, po to jest dziurotwór w uszczelce by olej do tego rowka wlazł. |
|
Powrót do góry |
|
|
TOMSIL
Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:53, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
o i juz wiem duzo wiecej niz rano wiedzialem. dzieki i douslyszenia |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 21:21, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Uszczelka zakrywa ten rowek(..) |
albo robi się tak [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 22:33, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no to musze u siebie zwalić cylinder bo źle to ustrojstwo założyłem |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 22:48, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | no to musze u siebie zwalić cylinder... |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|