Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 10:57, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dawid, wg oryginalnych rysunków konstruktor nie przewidział śrub pasowanych, a więc takich, które działają na ścinanie.
Przewidziane jest zwykłe połączenie śruba-kreza wywołujące tarcie między skręcanymi elementami i tak zachodzi ich unieruchomienie. Wierz mi, że tarcie wywołane 8 śrubami M8 (przy zachowaniu płaskości względem siebie) w zupełności wystarczy, że by przenieść moment dolniaka, górniaków, a i Bawarę uciągnie:)
Z resztą nie ma możliwości wykonania tutaj prawdziwego połączenia pasowanego, bo to jest zawsze śruba z pasowaną główną częścią i gwint na nakrętkę. W naszych przekładniach nie ma miejsca przecież żeby wystawała nakrętka:(
Przypomina mi się Polibuda od razu jak tu sobie gaworzymy:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 11:10, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem i wlasnie dlatego uważam to za błąd konstrukcyjny:)))) a odnośnie wystarczającej sily tarcia to niech sie wypowie kilka osób czy im sie nigdy kolo talerzowe nie poluzowalo )))) hihihi .Ja tam stosuje na siedzeniu klej do polączen pasowanych,plus klej do gwintów plus zabezpieczenie i co najmniej sruby klasy 8,8 a jak kolo lata na boki na zabieraku to nawet tego nie zakladam:))). |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 11:33, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czy się poluzowało to już inna bajka, to jest kwestia jak kto przykręcił i zabezpieczył przed odkręceniem, klejem, drutem, blaszkami, podkładkami, czarami :)etc.
Oczywiście jeśli połączenie się poluźniło, to siła tarcia gwałtownie zmalała bądź nie było jej wcale. Wtedy maja praw dziać się różne brzydkie rzeczy w środku:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 7:54, 16 Cze 2014 Temat postu: Re: Zabieraki, króka partia wykonane od podstaw |
|
|
DrVitt napisał: | Przewidywany koszt to ok. 250-350 zł za szt. |
Jak będzie bliżej pierwszej wartości to biorę 1 szt. A jak więcej, to czekam na podanie ostatecznego kosztu.
A będziesz robił też tuleję (zewnętrzną bieżnię igiełek)? |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 21:00, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No tez bym chciał żeby było bliżej pierwszej wartości, bo trochę muszę zamrozić kapusty w tym zagadnieniu:)
Na początku Lipca powinienem znać już dokładną cenę, póki co to maszyny obłożone, zaraz wolne, Rotor i takie tam, nie ma kiedy przysiąść do tego.
Co do tulei - bieżni igieł to sądzę, że mogę puścić równocześnie partię dobrego towaru, a i pewnie bym wersję pod panewki zrobił.
Pozdro i cierpliwości:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Wto 22:29, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jebać panewki, zrób pod napędowca! |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Śro 7:39, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | Jebać panewki, zrób pod napędowca! |
srac napedowca..grunt to solówka.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Bandit
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 82 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:12, 18 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dzień dobry
Jestem zainteresowany co najmniej jednym takim zestawem, o którym jest mowa na początku tego posta.
Czekam na informację.
Pozdrawiam
Bandit |
|
Powrót do góry |
|
|
Rychu
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Pią 15:34, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,jeżeli produkcja dojdzie do skutku też się piszę 1 szt. |
|
Powrót do góry |
|
|
jack
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GNIEZNO
|
Wysłany: Pon 16:12, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
witam, udało się ruszyć temat??? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 19:34, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Temat zmarl smiercia naturalną ))) ale czekamy:)) |
|
Powrót do góry |
|
|
jack
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GNIEZNO
|
Wysłany: Pon 20:41, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Rozebrałem dyfer, i wygląda że potrzebuje zabierak , wrzucę zdjęcie jutro jak pomyje klamoty,bo wstyd pokazywać coś co chyba z bagna wydobyli do sprzedaży... Mam też pytanie techniczne, czy do ściągnięcia skrętki potrzebuje specjalnego klucza i czy tam jest również lewy gwint??? nie chciałem się mocować żabami ,żeby czegoś nie zerwać |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:53, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
LEWY )) |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 22:44, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja tak słabo pamiętam bo dawno rozbierałem ale coś mi się wydaje że lewy gwint to mają tylko skrętki w napędowcu przy wyjściu wałka na wózek... |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 6:31, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Lewy na 100% |
|
Powrót do góry |
|
|
|