Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieś pod Wrocławiem
|
Wysłany: Pią 20:52, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Rosyjskie turbo- to coś daje (lepsze osiągi coś w tym guście)? Czy opłaca się to kupować czy nie ? Ma któryś z forumowiczów coś takiego zamontowane ?
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Pią 20:53, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:50, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Karol napisał: | Witam
Rosyjskie turbo- to coś daje (lepsze osiągi coś w tym guście)? Czy opłaca się to kupować czy nie ? Ma któryś z forumowiczów coś takiego zamontowane ? |
Miałem. To bujda na resorach. Ratunek dla tych co mają wyjechanie gaźniki albo nie dają rady ich ustawić. Niby niskie obroty są jakby mocniejsze ale to pewnie zasługa większego chłeptania paliwa. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karol
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieś pod Wrocławiem
|
Wysłany: Sob 22:44, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź, uratowałeś mnie przed wydaniem 45 zł. Właśnie tak myślałem ale nie byłem do końca przekonany czy połączenie dwóch gaźników coś da.Zresztą i tak mam zamontowane dwa gaźniki k68 które są nowe (w sierpniu montowane). |
|
Powrót do góry |
|
 |
Śmigiel_P
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:48, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kontynuując temat pomagania sobie wzajemnie w trudnych sytuacjach...
Mam pytanie, po której stronie na poniższym rysunku powinna znajdować się podkładka pod łożysko (chodzi o wałek wtórny skrzyni dniepra ze wstecznym):
[link widoczny dla zalogowanych]
A może w ogóle nie powinno być podkładki? Choć tego właściwie nie biorę pod uwagę.
Piotrek |
|
Powrót do góry |
|
 |
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Pon 19:50, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie byla podkladka dystansowa od strony silnika, miedzy lozyskiem , a obudowa skrzyni. Podkladki tam zazwyczaj sa po zewnetrznych stronach lozysk. |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:01, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dokladnie, jesli dobrze widze to podkładka dystansowa, a ta znajduje sie pod łozyskiem w obudowie skrzyni, wiadomo po co nietrzeba tłumaczyc? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:02, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi o tą dużą czy małą? Małe pomiędzy a duże pod łożysko w obudowę. Najważniejsze jest wydystansowanie tak żeby zęby/koła pracowały ze sobą bez przesunięć.
pamiętam o bębnie i śrubce gaźnika  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:22, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z cyklu "z ostatniej chwili"
Dwa dni mordowałem sie z blokiem silnika. Kilka razy miałem ochotę już drania pociąć ale wstrzymywały mnie nie przebijane numery silnika i czyjaś przeróbka ( okrutna) pod pasującą tam nie toczona prądnice od malucha. Po iluś tam godzinach walki po raz kolejny przyglądając sie łożu prądnicy, czy warto drania ratować przed kątówką ,lejąc już na numery silnika odnalazłem przyczynę.
Oto dlaczego ten skurczysynski blok rozwalił wał, magistrale olejową i zżarł mi nerwy.
Widok na miejsce pradnicy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 16:26, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4065 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:06, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem podejścia. Ja mam tak jak trzeba przefrezowany blok pod malca, ... i zamontowany alternator. Na prądnice szkoda czasu!
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 15:00, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
URUCHOMIŁEM KAŚKĘ!!!
Od rana się męczyłem z motórem.
Kichał, prychał, zaskoczył na jeden gar, na jedną iskrę i koniec. Zacząłem kręcić przy gaźnikach (chińskie) i wreszcie odpalił.
Pali od jednego kopniaka i nawet nie odbija. Rozruch wykonuję na opóźnionym zapłonie i jak puszczę przyspieszacz to sam wkręca się na obroty (sprężynka w przerywaczu obraca przyspieszacz).
Zawory jeszcze do regulacji. Regler do regulacji. Obroty w gaźniku również, no i synchronizacja gaźników.
Zalałem go bezołowiową 95 z miksolem i trochę się boję, że będzie zbyt wysoka temperatura spalania i albo się zatrze albo tłoki wypali.
Jak na razie jeszcze nie jeździłem, wykonałem tylko kilka próbnych uruchomień na 30 sek. z przerwami 10 minutowymi.
Ale jestem podjarany, że odpalił i trochę w strachu że się zatrze i wszystko weźmie w łeb.
Pozdrowionka dla wszystkich zapaleńców! |
|
Powrót do góry |
|
 |
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:14, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
GABE napisał: | URUCHOMIŁEM KAŚKĘ!!!
Od rana się męczyłem z motórem.
Kichał, prychał, zaskoczył na jeden gar, na jedną iskrę i koniec. Zacząłem kręcić przy gaźnikach (chińskie) i wreszcie odpalił.
Pali od jednego kopniaka i nawet nie odbija. Rozruch wykonuję na opóźnionym zapłonie i jak puszczę przyspieszacz to sam wkręca się na obroty (sprężynka w przerywaczu obraca przyspieszacz).
Zawory jeszcze do regulacji. Regler do regulacji. Obroty w gaźniku również, no i synchronizacja gaźników.
Zalałem go bezołowiową 95 z miksolem i trochę się boję, że będzie zbyt wysoka temperatura spalania i albo się zatrze albo tłoki wypali.
Jak na razie jeszcze nie jeździłem, wykonałem tylko kilka próbnych uruchomień na 30 sek. z przerwami 10 minutowymi.
Ale jestem podjarany, że odpalił i trochę w strachu że się zatrze i wszystko weźmie w łeb.
Pozdrowionka dla wszystkich zapaleńców! |
Gratulacje
Liczę na aktualne foty na portalu Picasa |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4065 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22:49, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
To się nie trzeba jarać tylko zapier... ,zanim śnieg spadnie. Lepiej nie wykonywać pierwszych jazd na śliskościach.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:04, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
GABE - tylko żeby sobie nie pykał cały czas na wolnych. I żadnych ograniczników na gazorkach. A lęki normalna sprawa. Przy ruskich zawsze coś może nie pójść po myśli.
Jak Cyro mówi- zapier... zanim sie zepsuje
Też czekam na foty i Gratulacje  |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Śro 14:46, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nagrałem filmik ale kiepski bo z telefonu
http://www.youtube.com/watch?v=BjNIU0LqnCc
Lecę dalej dłubać
Straszny syf (czarna oleista maź) wydobywa się z wydechu. Chyba za dużo oleju w cylindrach, może jak się dotrze to samo ustąpi - tylko kiedy?
Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Śro 18:11, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:43, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy dobrze widzę ale na filmiku ustawiasz gaźniki zdejmując fajki z gaźników. W tym czasie drugi cylinder zasysa benzynę z miksolem i wrzuca ją w wydech. Swoją ścieżką jaka masz cewkę? Ruskie nowsze cewki maj a taki patent do przerzucania iskry. Inne chyba tego nie lubieją.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 12:46, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|