Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wysokie spalanie w k-750
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:20, 23 Wrz 2014    Temat postu: Wysokie spalanie w k-750

Tak jak w temacie, silnik ma przejechane około 2 tys. a spalanie z wozem, skrzynki amunicyjne, radiostacja, broń, walizka kluczy - 9 l/100 km, czasami 10 l na 100 km. - sam jeżdżę. prędkość między 60-70 km/h/, gaźniki k-302 (chinole) czy ktoś ma podobne spalanie na tych gaźnikach?
No to sie obawiam jak bym jeździł w 2 osoby (12-14l) , iglica na 3 ząbku od dołu, jak dam niżej to sie dusi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stara ema




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:33, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Według mnie to normalne spalanie dla tej konfiguracji. Moja emka solo i jedna osoba na pokładzie pali 6,5l.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:35, 23 Wrz 2014    Temat postu:

chyba, że obniżę prędkość do 50 km. może uda się zejść do 8 l.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 9:13, 23 Wrz 2014    Temat postu:

A wiec tak.Moj ruski palil 12l ale ciagle na pelnym ogniu gazniki pekar k68 oryginal.
Teraz mi pali 8,5-9l bo zrobilem taki manewr.

Mam filtr kominowy na skrzyni dniepra.Tam jest ten dekiel z tworzywa ktory opiera sie na metalowej czesci komina.Na deklu z tworzywa sa 4 wypusty z rowkiem w ktory wchodzi rant metalowy komina i wlasnie przez to palil ruski duzo bo wyrobilo z jednej strony na tych 2 wypustach rowek i zamknelo doplyw powietrza .Podlozylem tam dystans 2 mm i wawalilem z komina filtra te pakuly z żyłki i zamiast tego dalem 5 warstw drobnej siatki chromowej .Dzieki temu spalanie spadlo.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 9:15, 23 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:50, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
A wiec tak.Moj ruski palil 12l ale ciagle na pelnym ogniu gazniki pekar k68 oryginal.
Teraz mi pali 8,5-9l bo zrobilem taki manewr.

wawalilem z komina filtra te pakuly z żyłki i zamiast tego dalem 5 warstw drobnej siatki chromowej .Dzieki temu spalanie spadlo.


Jaka to siatka do czego ona jest?wyciąłeś koła i dałeś do komina
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 12:35, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Mosiezna tez moze byc taka jak na linku ponizej.Wytnij 4 kola troche wieksze i wcisnij to do komina na pasownie tylko pomiedzy dobrze bedzie jak dasz taki pogiety kawalek kwadrat fi 50-60mm zeby jedna warstawa do drugiej nie porzylegala na styk i pojedyncze odstające druciki powyciagaj zeby ich nie zaciagnelo do gaznika.I rób testy i zdaj raport ze spalania.U mnie pomoglo wiec moze u Ciebie tez sie uda.

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 12:37, 23 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 12:41, 23 Wrz 2014    Temat postu:

I zaznaczam ze od ruskiego ekonomi nie oczekuj bo lubi sie napic:)))) .I wazne zeby po przejechaniu kilkunasu km wykrecic swiece czy dobrze sa wypalone na brazowy ciemniejszy najlepiej bo wtedy zawory i cala reszta dluzej wytrzyma i silnik nie bedzie sie grzal.

Jak swiece beda biale to uboga mieszanka i mozna zamordowac taki silnik szybciej a szczegolnie zawor wydechowy moze sie wypalic,przytrzec lub przytopic tloka na denku itd.

Kiedys mi odbilo i zalozylem stozkowe filtry i ruski szedl na pol gazu tylko bo zbyt duzo powietrza dostawal wzgledem paliwa ale jak zalozylem komin spowrotem to od razu rakieta.
Tak ze filtr powietrza to wazna sprawa i czesto po zmianie filtra na inny typ trzeba zmienic wszytskie ustawienia gaznika bo albo ma za lekki oddech i wtedy nie zaciaga odpowiedniej ilosci paliwa potrzebnej do pracy silnika na wiekszych obrotach albo jest zbyt filtr przytkany i ma za duzo paliwa i pali jak smok hihi.

Jeszcze wazna sprawa zeby ta rurka uchylna alllla ssanie pod kominem byla do konca otwarta Smile))).


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 12:46, 23 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:22, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Już połowę tych kłaków wywaliłem a teraz wywalę wszystkie i zastąpię je siatką, no ty mówisz o świecach, a żeby więcej paliwa dostawał to oczywiście tą pozioma śrubą kręcę? Jak mam okopcona (czarna) to znaczy, że za duzo paliwa dostaje, musze mu śrube przykręcić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:27, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Filtr siateczkowy zabezpiecza przed wpadnięciem cegły. Pył i piach przechodzi. Gaźniki, tłoki, cylindry i zawory dostają w dupę. Można kupić gąbkę filtracyjną na metry, często z takiej serwisy docinają do skuterów czy kosiarek nowe wkłady. Mam taką u siebie i się sprawdza. Piorę ją co kilkaset km, chyba że się jedzie terenem w kilka motocykli po suchym to co wyjazd.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hardcor




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 154
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nałęczów/Lublin

PostWysłany: Wto 16:30, 23 Wrz 2014    Temat postu:

W komin można wsadzić to i po problemie: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubM-72




Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska

PostWysłany: Wto 18:18, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Kolego sprawdź ustawienie zapłonu, ja jak miałem przestawiony to mi spalanie wzrosło do 12 litrów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 19:34, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Siatka jest wlasnie po to zeby przyhamowac dolot z nieduzym stopniu a filtr jest olejowy i tam sie syf ma przykleac wiec wkladajcie sobie tam gabki,filtry i inne cuda Smile)))))))))))))).A z tym ustawieniem zaplonu to musial byc mega zaje......iscie zle ustawiony Smile))) co u mnie nigdy w zyciu nie mialo prawa bytu.
Powrót do góry
jakubM-72




Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska

PostWysłany: Wto 21:24, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Niestety był i sam nie mam pojęcia jak to paliło i jeszcze jeździło, ale już jest ok. (tłoki polonez, gaźniki wyprodukowały "małe rączki" iglice po środku, dopiero na dyszach 115 robi robotę, spalanie na 9tce w trzy osoby po górach ok8)Pozdrawiam
świeca bosch cewka bosch a maszyna nie idiosz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 23:00, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Jakubek !!Tak tak !! w górach jest dużo Świstaków i zawijają w sreberka, 3 os. dziewiątka i góry. Jeśli chodzi o spalanie to Dawid jest najbliżej prawdy,moja kacha na K 65 ok 9.5-10 a nieraz i wiecej i mam założony ten polecany wkład.Dupy nie urywa!!! i mam takie podejrzenia, że nie ma odpowiedniej przepustowości.Jest jakby trochę za wysoki i jak się dociśnie zapinkami to się ściska a tym samym może się zmniejszać przepustowość.No i to co pisze Dawid dolot musi być odpowiedni ,a przy wschodniej dokładności wykonania to u jednych będzie dolot z prześwitem 2mm a u innych tylko z jednej strony 2mm a z drugiej zero ! i zamiast powietrza wciąga wachę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 6:05, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Zapewne miało być: 3 os. dziewiątka i gór ny silnik, bo jazda to po płaskim Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin