Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:20, 23 Wrz 2014 Temat postu: Wysokie spalanie w k-750 |
|
|
Tak jak w temacie, silnik ma przejechane około 2 tys. a spalanie z wozem, skrzynki amunicyjne, radiostacja, broń, walizka kluczy - 9 l/100 km, czasami 10 l na 100 km. - sam jeżdżę. prędkość między 60-70 km/h/, gaźniki k-302 (chinole) czy ktoś ma podobne spalanie na tych gaźnikach?
No to sie obawiam jak bym jeździł w 2 osoby (12-14l) , iglica na 3 ząbku od dołu, jak dam niżej to sie dusi |
|
Powrót do góry |
|
|
Stara ema
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:33, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Według mnie to normalne spalanie dla tej konfiguracji. Moja emka solo i jedna osoba na pokładzie pali 6,5l. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:35, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
chyba, że obniżę prędkość do 50 km. może uda się zejść do 8 l. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 9:13, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A wiec tak.Moj ruski palil 12l ale ciagle na pelnym ogniu gazniki pekar k68 oryginal.
Teraz mi pali 8,5-9l bo zrobilem taki manewr.
Mam filtr kominowy na skrzyni dniepra.Tam jest ten dekiel z tworzywa ktory opiera sie na metalowej czesci komina.Na deklu z tworzywa sa 4 wypusty z rowkiem w ktory wchodzi rant metalowy komina i wlasnie przez to palil ruski duzo bo wyrobilo z jednej strony na tych 2 wypustach rowek i zamknelo doplyw powietrza .Podlozylem tam dystans 2 mm i wawalilem z komina filtra te pakuly z żyłki i zamiast tego dalem 5 warstw drobnej siatki chromowej .Dzieki temu spalanie spadlo.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 9:15, 23 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:50, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | A wiec tak.Moj ruski palil 12l ale ciagle na pelnym ogniu gazniki pekar k68 oryginal.
Teraz mi pali 8,5-9l bo zrobilem taki manewr.
wawalilem z komina filtra te pakuly z żyłki i zamiast tego dalem 5 warstw drobnej siatki chromowej .Dzieki temu spalanie spadlo. |
Jaka to siatka do czego ona jest?wyciąłeś koła i dałeś do komina |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 12:35, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mosiezna tez moze byc taka jak na linku ponizej.Wytnij 4 kola troche wieksze i wcisnij to do komina na pasownie tylko pomiedzy dobrze bedzie jak dasz taki pogiety kawalek kwadrat fi 50-60mm zeby jedna warstawa do drugiej nie porzylegala na styk i pojedyncze odstające druciki powyciagaj zeby ich nie zaciagnelo do gaznika.I rób testy i zdaj raport ze spalania.U mnie pomoglo wiec moze u Ciebie tez sie uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 12:37, 23 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 12:41, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
I zaznaczam ze od ruskiego ekonomi nie oczekuj bo lubi sie napic:)))) .I wazne zeby po przejechaniu kilkunasu km wykrecic swiece czy dobrze sa wypalone na brazowy ciemniejszy najlepiej bo wtedy zawory i cala reszta dluzej wytrzyma i silnik nie bedzie sie grzal.
Jak swiece beda biale to uboga mieszanka i mozna zamordowac taki silnik szybciej a szczegolnie zawor wydechowy moze sie wypalic,przytrzec lub przytopic tloka na denku itd.
Kiedys mi odbilo i zalozylem stozkowe filtry i ruski szedl na pol gazu tylko bo zbyt duzo powietrza dostawal wzgledem paliwa ale jak zalozylem komin spowrotem to od razu rakieta.
Tak ze filtr powietrza to wazna sprawa i czesto po zmianie filtra na inny typ trzeba zmienic wszytskie ustawienia gaznika bo albo ma za lekki oddech i wtedy nie zaciaga odpowiedniej ilosci paliwa potrzebnej do pracy silnika na wiekszych obrotach albo jest zbyt filtr przytkany i ma za duzo paliwa i pali jak smok hihi.
Jeszcze wazna sprawa zeby ta rurka uchylna alllla ssanie pod kominem byla do konca otwarta ))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 12:46, 23 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:22, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Już połowę tych kłaków wywaliłem a teraz wywalę wszystkie i zastąpię je siatką, no ty mówisz o świecach, a żeby więcej paliwa dostawał to oczywiście tą pozioma śrubą kręcę? Jak mam okopcona (czarna) to znaczy, że za duzo paliwa dostaje, musze mu śrube przykręcić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:27, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Filtr siateczkowy zabezpiecza przed wpadnięciem cegły. Pył i piach przechodzi. Gaźniki, tłoki, cylindry i zawory dostają w dupę. Można kupić gąbkę filtracyjną na metry, często z takiej serwisy docinają do skuterów czy kosiarek nowe wkłady. Mam taką u siebie i się sprawdza. Piorę ją co kilkaset km, chyba że się jedzie terenem w kilka motocykli po suchym to co wyjazd.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Wto 16:30, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W komin można wsadzić to i po problemie: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Wto 18:18, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego sprawdź ustawienie zapłonu, ja jak miałem przestawiony to mi spalanie wzrosło do 12 litrów |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 19:34, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Siatka jest wlasnie po to zeby przyhamowac dolot z nieduzym stopniu a filtr jest olejowy i tam sie syf ma przykleac wiec wkladajcie sobie tam gabki,filtry i inne cuda )))))))))))))).A z tym ustawieniem zaplonu to musial byc mega zaje......iscie zle ustawiony ))) co u mnie nigdy w zyciu nie mialo prawa bytu. |
|
Powrót do góry |
|
|
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Wto 21:24, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety był i sam nie mam pojęcia jak to paliło i jeszcze jeździło, ale już jest ok. (tłoki polonez, gaźniki wyprodukowały "małe rączki" iglice po środku, dopiero na dyszach 115 robi robotę, spalanie na 9tce w trzy osoby po górach ok8)Pozdrawiam
świeca bosch cewka bosch a maszyna nie idiosz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 23:00, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jakubek !!Tak tak !! w górach jest dużo Świstaków i zawijają w sreberka, 3 os. dziewiątka i góry. Jeśli chodzi o spalanie to Dawid jest najbliżej prawdy,moja kacha na K 65 ok 9.5-10 a nieraz i wiecej i mam założony ten polecany wkład.Dupy nie urywa!!! i mam takie podejrzenia, że nie ma odpowiedniej przepustowości.Jest jakby trochę za wysoki i jak się dociśnie zapinkami to się ściska a tym samym może się zmniejszać przepustowość.No i to co pisze Dawid dolot musi być odpowiedni ,a przy wschodniej dokładności wykonania to u jednych będzie dolot z prześwitem 2mm a u innych tylko z jednej strony 2mm a z drugiej zero ! i zamiast powietrza wciąga wachę. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 6:05, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zapewne miało być: 3 os. dziewiątka i gór ny silnik, bo jazda to po płaskim
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|