Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:02, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jakby nie patrzeć to 10 l. to dośc sporo ale chyba trzeba się pogodzić z takim spalanie co nie zmiania faktu, że jest to dużo. Mam go ze 3 lata ale jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zatankować pod korek bo to ze 300 zł wyjdzie do tego 10 l zapas masakra..... ale jeszcze spróbuje wywalić troche tych włosów |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 8:22, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
krzysztof napisał: | Już połowę tych kłaków wywaliłem a teraz wywalę wszystkie i zastąpię je siatką, no ty mówisz o świecach, a żeby więcej paliwa dostawał to oczywiście tą pozioma śrubą kręcę? Jak mam okopcona (czarna) to znaczy, że za duzo paliwa dostaje, musze mu śrube przykręcić. |
Jak srube przykrecisz to dasz mu wiecej paliwa a jak wykrecisz to dasz mu mniej paliwa .
Ale swiece patrz po przejechaniu wiekszej ilosci km jak zjedziesz z trasy albo zrobisz te 30km.
Zrob ten filtr i nic nie ustawiaj tylko pojezdzij i wteedy zobacz swiece jak wrocisz z trasy.
JEzli bedzie czarna na jakims cylindrze to opuść w gazniku tego cylindra iglice o jeden zabek w dól .Nie jest powiedziane ze iglice musza byc identycznie ustawione.
Te gazniki sa bvardzo czule na regulacje wiec z kreceniem tymi srubkami ostroznie bez wiekszych ruchów ))) |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:32, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: |
Te gazniki sa bvardzo czule na regulacje wiec z kreceniem tymi srubkami ostroznie bez wiekszych ruchów ))) |
No to racja one są czułe, zrobie tak jak pisałeś i napisze jakie efekty,mam nadzieje, że w ten weekend
A jeszcze jedno jak ustawiasz gaźniki to odrazu ustawiasz dwa tzn. nie odłączacz kabla od jednego i ustawiasz póxniej drugi? ja ustawiam odrazu dwa nie odłączając żadnego z nich
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 9:42, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 9:50, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Pisalem juz spory czas temu jak ustawiac gazniki i proponuje osobno na danym cylindrze ale nie przez zdjecie kabla ze swiecy bo tak mozesz uszkodzic cewke lub zaplon elektroniczny -zalezy co masz .Wkladaj zawsze pod fajke na swiecy kabelek a cylinder wylanczaj poprzez wlozenie tego kabla w zebra cylindra lub gdzieś na mase.
W ten sposób wolne obroty a synchro na predkosciomierz 4 bieg kolo w gore i blokada gazu na 60km/h i wylanczasz cylindry i na obu na lince ta sama predkosc.
Lub synchro na sluch ale to juz musisz miec wprawe i sluch dobry ))) |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:12, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
super dzięki.... z tym kołem do góry muszę uważać żeby mi motor nie spieprzył przy moim szczęściu i doświadczeniu 
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 10:30, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:36, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: |
a synchro na predkosciomierz 4 bieg kolo w gore i blokada gazu na 60km/h i wylanczasz cylindry i na obu na lince ta sama predkosc.
))) |
czyli później linką już ustawiam tam gdzie obniżam długość lub podnoszę przepustnicę ?
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 10:37, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 12:55, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Synchro robisz tylko na tych srubach regulacyjnych w które wchodza linki gazu i nigdzie wiecej.Po ustawieniu wolnych obrotów robisz synchro.Moto w góre i dobrze zabezpiecz postaw na jakims klocku,kabelki pod fajke masz wlozone i wisza nad ziemia lub gdzies zeby nie dotykaly koncami odizolowanymi,odpalasz rucholine na cieplym juz silnikudajesz 4 bieg i puszczasz sprzeglo patrzac na predkosciomierz 60km/h i blokujesz manetke ta srubka od spodu na srubokret i szybko z prawego gara wkladasz kabelek w zeberka i ustawiasz naciag linki lewego gaznika na srubce tak zeby bylo 35-40km/h zeby tylko nie zgasl i wyciagasz szybko kabel i znowu gada na 2 cylindry i nastepnie wkladasz kabelek w zeberka na lewym cylindrze a na prawym ustawiasz naciag linki tak zeby bylo 35-40km/h .Predkosci na obu garach takie same .Kontrujesz dobrze srubki od regulacji linek i wyciagasz kluczyk moto gasnie odblokowujesz gaz i opuszczasz gada na ziemie i masz synchro gotowe.
Na sluch synchro robi sie tak ze najlepiej ktos ci tyka gazu tak aby aby zeby slychac bylo jak ktorys z cylindrów sie rozpedza takie pyranie z wydechu i na tym co pyrka pierwszy bardziej luzujesz naciag linki na srubce lub na drugim podciagasz zeby po minimalnym dodaniu gazu pyrkaly oba wydech rownomiernie i napedzaly sie tak ladnie na obroty. |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:18, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
ok. spróbuje, już sobie to wyobrażam ))))))))))
A ja zawsze ustawiałem na dwa gaźniki odrazu i z różnym skutkiem, zazwyczaj trochę sie grzał za mocno
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Śro 13:35, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|