Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fifa9426
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:57, 12 Maj 2020 Temat postu: wycieki |
|
|
siemka, troche to dziwne ale ucieka mi olej spod pokrywki zaslaniajacej kolo zebate pompy oleju , wczesniej mialem wyciek spod bagnetu ale dodalem oring i jest okej , jakis czas temu wymienilem gumki z oslon popychaczy gdyz jedna byla nieszczelna i tamtedy wyciekal olej . I tak wychodzi ze co zatkam jedno to leci inna droga. Myslalem ze moze cos z odma jest nie halo ale rozebralem i wszystko jest ok . Czy to mozliwe ze w silniku jest takie cisnienie ze az rozsadza najslabsze linie oporu? i czemu tak sie dzieje jesli odma jest ok? |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 17:11, 13 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Sprawdx odmę jeszcze raz. Nie napisałeś jaki silnik ale pamiętaj,ze odma w Uralu i dolnym się różnią. Może coś pomieszałeś Bolec po innej stronie jest. |
|
Powrót do góry |
|
|
Goli
Dołączył: 01 Maj 2018 Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Czw 15:45, 14 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Jeżeli silnik ma duże przedmuchy to odma może sobie z tym nie radzić. Na początek sprawdź czy po zapaleniu silnika coś z odmy wychodzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Fifa9426
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:57, 15 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Silnik ural m62 . Silnik jest po remoncie wal tloki pierscienie cylondry lozyska podpory walu itd. Mam dwie odmy w necie znalazlem roznice miedzy odmami i sprawdzilem mam ta która pasuje do urala (inny rozstaw otworów) odma dziala bo nazapalonym silniku normalnie z niej dmucha i sprawdzalem tez czy sie kreci i tez jest ok .może to kwestia tego ze musze dokladnie uszcelnic to miejsce w sensie ta nakretke od zebatki pompyi tyle .ale trochemnie dziwi ze olej wydostaje sie z tego miejsca |
|
Powrót do góry |
|
|
|