Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Czw 10:20, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Zastosowanie wtrysku podyktowane jest normami spalin - aby sprzedawać ten archaiczny motór na rynkach innych niż kraje deomludów trzeba było coś zrobić ze spalinami.
Narzekacie na gaźniki ruski wytrysk dopiero wróży kłopoty
W temacie wierteł napiszę jeszcze że podczas regulacji na wiertła w uralu regulującego naszedł niespodziewanie kumpel i dał ognia - siłą rzeczy wiertła zostały zassane  |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 10:30, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie taki ten silnik zły.
Moto Guzzi, również ma taki silnik, jak i BMW  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 10:34, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Corsar z tymi wiertlami to mnie zabiles hahahahahhahahahahha dobre hahahaha |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 19:34, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kurcze zrobić wtrysk to pikuś , ale przerobić placek w dyfrze ,i łożysko wysprzęglika zmienić na igiełkowe to jest już jest wyzwanie .CO TAM WTRYSK
info do tej pory stosują ten sam wysprzęglik.
Zresztą byli już niebezpiecznie bliscy wynalezienia kwadratowego koła dobrze że im funduszy na dalsze badania zabrakło |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Czw 20:44, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
taki niby wtrysk a ze specyfikacji wynika że moto tylko o 1KM mocniejsze i 4 ft-lbs coś tam momentu obrotowego. zaszaleli normalnie. jedynie co to hamulce zrobili konkretne. tarcze na tylne koło i na wózek to pewnie dęba staje. A kolega Hius powinien im wysłać swój patent na wysprzęglik albo sprzedać lepiej!!! |
|
Powrót do góry |
|
 |
ygor
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prace duże
|
Wysłany: Czw 21:10, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
co z tego, że im wyślesz dobry patent jak i tak zaczną produkcję z plasteliny... niemcy już im kiedyś sprzedali dobry patent i dzięki temu w samej Polsce są dwa fora z ponad tysiącem użytkowników i ani jednej książki serwisowej  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Bladzik
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 21:06, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Podoba mi się i robota i opis.
Amortyzatory skracałeś/będziesz skracał? |
Dzięki, amortyzatorów nie skracałem. Faktycznie trochę za wysoko siedzi, nawet jak na pojazd terenowy Gdy silnik będzie sprawny to coś pomyśle o obniżeniu tego tyłu, teraz szukam informacji jak to zrobić. Ogrzewanie lutownicą jest mało wydajne, walczę z wyciekami. Po zalaniu:
-dyfer - nie dociągnąłem śruby spustowej - olej 85W140
- skrzynia biegów - nie dobita tulejka na wieloklinie oraz poci się na dźwigni wstecznego, uszczelnię to patentem z kawałkiem rurki tylko ktoś przyspawał podkładkę - olej85W140
-zawieszenie przednie - teraz nie wiem czy nadal leci z mocowań sprężyny, są tam miedziane podkładki. Czy też ze śrubek spustowych, będę musiał poszukać takich małych podkładek miedzianych, albo samemu wyciąć - olej 10W trudno je ruszyć wydaję mi się że przez nowe uszczelniacze.
Silnik:
-jeszcze nie zalany, zimuje sobie spokojnie w Żukowie:
Łożyska w silniku wymienione, tulejka wymieniona, wymiana simeringa i uszczelek, wałki nie wykazywały śladów zużycia. Prądnica po wizycie u elektryka. Głowice po szkiełkowaniu, leżą w zakładzie Auto-Tele-West. Naprawa głowic, taki mały żart, po prostu cały silnik tam odpoczywa.
Zawory zakupiłem wydechowe od Władimira T-25, teraz czy wystarczy je przerobić na frezarce by obrobić na szlifierce.
Zastanawiały mnie też znaki na rozrządzie, jak dla mnie znaki powinny tworzyć jedną linie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dopiero na wiosnę będę zabierać się za naprawę gondoli, wstępnie wyklepany przód, kawałek blachy trzeba wstawić przy.Od drugiej strony jest dziura. Po piaskowaniu pewnie więcej tego wyjdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chromy - udało mi się po kilku miesiącach złożyć reklamację, mam nadzieję że tym razem będzie bez problemów. Części aluminiowe i Znalu zostały mi odesłane bez ruszenia ich (klamki, rolgaz, opóźniacz zapłonu, za to dodatkowo pochromowałem wał kardana, szklankę od krzyżaka i blaszkę od stacyjki), zgubili 2 elementy, blaszkę od rolgazu i śrubę od klapki baku. Blaszkę dorobiłem, śrubę powinienem mieć gdzieś jeszcze w garażu, klamki i rolgazz wypolerowane. Chciałbym mieć pochromowany tą manetkę opóźniacza zapłonu, nie za fajnie wygląda w obecnym stanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do regulacji gaźników to mi jeszcze daleko, ale dzięki szukałem wcześniej tych informacji. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:35, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Te znaki tworza jedna linie tyle ze sa krzywo nabite. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Bladzik
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 21:57, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Z okazji dnia kobiet życzę wszystkim forumowiczom dużo uśmiechu.
Na dzień dzisiejszy moja Kasia, ma już złożone serduszko:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawory od Władimira już przerobione i siedzą ładnie ładnie na miejscu. Tłok i pierścienie nie do końca... wydaje się że tłok jest lekko pod ukosem.
Rurka przepustnicy wróciła z reklamacji, jednak nadal mam do chromowania opóźniacz z czegokolwiek to on jest wykonany.
Żarówki tylnie ostatecznie zamontowałem oryginalne. Ukryłem za bakiem diody od czujnika luzu, ładnie widać światło odbite na główce ramy.
Skrzynia biegów już nie cieknie, mam nadzieje że na długo. Ciekaw jestem w ilu miejscach będą wycieki silnika...
Pogoda coraz ładniejsza czas zakasać rękawy, dnia 26.04.2014 chciałbym się wybrać na motoserce ,,mową" maszyną |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 22:20, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak masz tłok pod ukosem to wnioskuje że tulejka w korbowodzie jest zle rozwiercona pod skosem-ukosem jak kto woli.Sworzeń korbowodu powinien przejśc przez dwie tulejki korbowodów naprzeciw siebie ,a jak nie to coś nie jest halo z osiowaniem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:40, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie daje stu procentowej gwarancji, ze wszystko będzie okej ale jest jedną z kilku obowiązkowych czynności przed montażem wału. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4079 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:54, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie koniecznie złe tulejki, mogą być krzywe korby. Jak poskładane to zostaje trymowanie korb. Znaczy wielki klucz francuski i gięcie korb. Dwa przymiary oparte o blok po obu stronach korby i patrzeć jak sworzeń do nich przylega.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Bladzik
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 18:41, 17 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki, udało się to poprawić i silnik już mechanicznie dobrze się prezentuje.
Zawory od T-25 po adaptacji ładna kompresja. Luzy zaworowe ustawione na zimno: ssący 0,15mm wydechowy 0,20mm
W poszukiwaniu iskry:
- fajki - zakupione nowe, pierwsza całkowity brak przejścia, na drugiej oporność 25 Ohmów, na starej popękanej wartość zbliżona do właściwej 9,69k Ochmów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kable wysokiego napięcia - na szczęście przewodzą prąd ^^
kopułka i palec - jest przejście
Przerywacz - wymienione platynki, ustawiona przerwa 0,5mm, kondesator do sprawdzenia.
Regulator pp302 - przeszlifowane styki papierem 2k, niestety nie mam możliwości płynnej regulacji napięcia by sprawdzić według - [link widoczny dla zalogowanych]
Oporności mam zbliżone do podanych, obawia, się że przez niego prąd nie jest wzbudzany w prądnicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cewka - kupiona używana orginalna 6v - nie wiem niestaty czy sprawna
poprzednia / aktualnie Cewka zapłonowa B2-B
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Akumulator - 6V jutro do odbioru
Dzisiaj takie podmuchy wiatru że na prostej trzeba było jeździć z kolanem przy asfalcie. No i niestety auta jeszcze nie zauważyły że pojawiliśmy się już na drogach. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Wto 14:48, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Luzy nie powinny być mniejsze? Instrukcja podaje 0,1 mm. |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 14:56, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Masz rację - w dolniaku na żyletkę. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|