MichalNowy
Dołączył: 22 Kwi 2017 Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 12:14, 22 Kwi 2017 Temat postu: wizualne różnice w silnikach , dniepr 9-10-11 |
|
|
Witam Was serdecznie moi drodzy , nazywam się Michał i jestem z Podlasia .
Jestem tu dosyć nowy , bo też i pomysł przywiezienia sobie Dniepra (są zwolennicy są wrogowie , proszę bez subiektywnych opinii) jest dosyć nowy .
Jeden temat już za mną , trochę wiedzy magicznej skubnięte więc teraz chciałem prosić o pomoc przy kilku detalach które mnie trapią .
1. czy filtr powietrza w najnowszym wyglada inaczej niz w starszym mt 11 ? Mam wrażenie , że był tam jakiś lift i podzespól znajdujący się pod przestrzenią między bakiem a siedzeniem zaczął wyglądać w pewnym momencie inaczej . Czy powinien ?
2.czy silnik od mt9 , mt 10 , mt11 wyglada dokladnie tak samo z zewnatrz poza tym jednym szczegolem ? otrzymałem podpowiedź , że na przełomie lat podejście pod prądnicę(mt9) zmieniło się na podejście na alternator co byloby prawdopodobnie drugim szczegolem .
Sa to dla mnie szczegoly o tyle wazne ze na zdjeciach w internecie osoba nie-parajaca sie tym z pasja i chociaz pol-profesjonalnie na prawde ma czasem wrazenie ze w tych motorach na zdjeciach jest wszystko , a silnik nawet w 9 siedzi od 11 . Tak samo czasem z bakiem i innymi elementami .
Czy ktos moglby zamiescic zdjecia glowicy ze szpilkami poprzecznymi i tej z poziomymi ? a nóż widelec ktoś pod palcami ma
cóż , odnośnie silników to tyle , więc zainteresowanych tematem nie będę zamęczał innymi kwestiami , poszukam i zamieszczę je gdzie indziej
Pytania kierowane są z tego powodu , że handlarze się zmieniają między sobą i w sobie , pojawiają się i znikają a częśc z nich może mieć o motorach zerowe pojęcie albo wolę nie do końca czystą i jeśli juz coś kupić , to chcuałbym w miarę czystego a i to najlepiej ze wschodu (podjąłem decyzję , zdam relację , do odważnych świat należy )
Mam nadzieję , że już niedługo spotkamy się na drodze ! to hej
_________________ |
|