Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam mam problem z uralem kopci zlewego cylindra
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Śro 12:19, 15 Lut 2012    Temat postu: Witam mam problem z uralem kopci zlewego cylindra

witam mam urala m67 po kompleksowej renowacji w silniku nowe tłoki zawory,prowadnice zaworowe,nowy wał ,wszystkie uszczelniacze,łożyska poprostu wszystko w tu pech kopci z lewego gara aż olej się leje z rury wydechowej oczywiście szlify wykonane profesionalnie,odmy posprawdzane, kanały olejowe.jaka może być przyczyna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 12:30, 15 Lut 2012    Temat postu:

Dzień dobry,witamy Cool .

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Śro 12:30, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Śro 12:36, 15 Lut 2012    Temat postu: oto mój Ural

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Śro 12:38, 15 Lut 2012    Temat postu:

kolego odpala jedzie ale jak każdy wie nie wolno jeżdzic ze sprawnym tylko jednym cylindrem i nadwyrężać wał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 13:46, 15 Lut 2012    Temat postu:

Szukaj > Ural dymi
Miłej lektury Wink

Cześć!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Śro 13:51, 15 Lut 2012    Temat postu:

czytałem ale może ktoś niedawno przerabiał ten temat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 15:18, 15 Lut 2012    Temat postu:

Tam jest wszystko eliminowane, od honowania po pierścienie, tłok, głowicę. Nic więcej niż tam Ci nikt nie powie.
Jak docierałeś silnik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 15:37, 15 Lut 2012    Temat postu:

Jezeli wszystko jest porobione tak jak trzeba to odpowiedz moze byc taka ze masz zbyt bardzo wydajną pompe oleju ktora daje za wysokie cisnienie bo lewy garnek jest smarowany pod cisnieniem.Moze coś kombinowalś z pompą bo slyszalem ze zakladaja wyzsze tryby i wtedy moze cos takiego nastapic.A szlif najlepiej na ostro bo wtedy ci sie dobrze dotrze i w rysach pozostaje olej dzieki czemu nie przytrze ci tak latwo.

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 16:10, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 16:00, 15 Lut 2012    Temat postu:

Ja tylko napisałem "Dzień dobry witamy" Smile,z racji Twojego pierwszego posta:),widać nie zrozumiałeś i przeczytałeś za dużoSmile.Ale do rzeczy,tak jak koledzy piszą ,temat kopcenia był szeroko opisany musisz poswięcić czasu i odkopać ten temat.Kol.Hius robił z tego doktorat, napewno wie najwięcej w tym temacie.Ale jak masz szlif na Almotach z ich pierscieniami +duża wydajnosć pompy ,to mogą być cuda zanim się wszystko ułoży/pomijam dupowaty szlif ale też moze byc różnie/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Śro 16:27, 15 Lut 2012    Temat postu:

tłoki mam almotowskie ,pierwsze były ruskie i było to samo,nie dawno udało mi się dostać oryginalne stare miękkie pierścienie jeszcze je założę i zobaczę jaki będzie efekt.Dziwi mnie to że jedni remontują swój silnik byle jak i wszystko działa a inni wszystkie części wymieniają na nowe dobrej jakości i dalej nie działa tak jak powinno, dam znać o postępach prac dzięki [/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 18:02, 15 Lut 2012    Temat postu:

Jak kupiłeś takiego kopcącego,i na starych garach było to samo,zrobiłeś szlif i też nie pomógł,to ja przyczyny bym szukał w pompie ,pierścieniach i głowicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 19:15, 15 Lut 2012    Temat postu:

Zapytam jeszcze raz:
1. Jak docierałeś silnik
2. Jakiej firmy masz pierścienie
3. Czy cylki były honowane - dla mnie głupie pytanie ale spotkaliśmy się tutaj z super szlifierzem, który nie zrobił honowania...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 20:00, 15 Lut 2012    Temat postu:

Brr aż mi się zimno zrobiło na samą myśl,doktoryzacja 2.000 zł
Może jakaś rekompensata wpłynie.
Bo rozum rzecz bardzo kosztowna.
A tak na marginesie to pozostało mi jakieś 100 szt pierścieni jakby co no może nawet więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Czw 14:29, 16 Lut 2012    Temat postu:

najpierw był ruskie tłoki i pierścienie nowe nominał i dymił z lewego póżniej almot 1szlif ,docierany był prawidłowo ale lewy cylinder za bardzo nie miał okazji się dotrzeć bo dostawał tyle oleju że zamiast paliwa w komorze spalania był sam olej z wydechu się lał olej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 18:07, 16 Lut 2012    Temat postu:

To wymień tą pompe oleju i moze akurat będzie dobrze:)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin