Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s8fan
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko biala
|
Wysłany: Śro 12:19, 15 Lut 2012 Temat postu: Witam mam problem z uralem kopci zlewego cylindra |
|
|
witam mam urala m67 po kompleksowej renowacji w silniku nowe tłoki zawory,prowadnice zaworowe,nowy wał ,wszystkie uszczelniacze,łożyska poprostu wszystko w tu pech kopci z lewego gara aż olej się leje z rury wydechowej oczywiście szlify wykonane profesionalnie,odmy posprawdzane, kanały olejowe.jaka może być przyczyna? |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 12:30, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dzień dobry,witamy .
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Śro 12:30, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
s8fan
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko biala
|
Wysłany: Śro 12:36, 15 Lut 2012 Temat postu: oto mój Ural |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
s8fan
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko biala
|
Wysłany: Śro 12:38, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
kolego odpala jedzie ale jak każdy wie nie wolno jeżdzic ze sprawnym tylko jednym cylindrem i nadwyrężać wał |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 13:46, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Szukaj > Ural dymi
Miłej lektury
Cześć! |
|
Powrót do góry |
|
|
s8fan
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko biala
|
Wysłany: Śro 13:51, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
czytałem ale może ktoś niedawno przerabiał ten temat |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 15:18, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tam jest wszystko eliminowane, od honowania po pierścienie, tłok, głowicę. Nic więcej niż tam Ci nikt nie powie.
Jak docierałeś silnik? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 15:37, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jezeli wszystko jest porobione tak jak trzeba to odpowiedz moze byc taka ze masz zbyt bardzo wydajną pompe oleju ktora daje za wysokie cisnienie bo lewy garnek jest smarowany pod cisnieniem.Moze coś kombinowalś z pompą bo slyszalem ze zakladaja wyzsze tryby i wtedy moze cos takiego nastapic.A szlif najlepiej na ostro bo wtedy ci sie dobrze dotrze i w rysach pozostaje olej dzieki czemu nie przytrze ci tak latwo.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 16:10, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 16:00, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tylko napisałem "Dzień dobry witamy" ,z racji Twojego pierwszego posta:),widać nie zrozumiałeś i przeczytałeś za dużo.Ale do rzeczy,tak jak koledzy piszą ,temat kopcenia był szeroko opisany musisz poswięcić czasu i odkopać ten temat.Kol.Hius robił z tego doktorat, napewno wie najwięcej w tym temacie.Ale jak masz szlif na Almotach z ich pierscieniami +duża wydajnosć pompy ,to mogą być cuda zanim się wszystko ułoży/pomijam dupowaty szlif ale też moze byc różnie/. |
|
Powrót do góry |
|
|
s8fan
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko biala
|
Wysłany: Śro 16:27, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tłoki mam almotowskie ,pierwsze były ruskie i było to samo,nie dawno udało mi się dostać oryginalne stare miękkie pierścienie jeszcze je założę i zobaczę jaki będzie efekt.Dziwi mnie to że jedni remontują swój silnik byle jak i wszystko działa a inni wszystkie części wymieniają na nowe dobrej jakości i dalej nie działa tak jak powinno, dam znać o postępach prac dzięki [/img] |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 18:02, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak kupiłeś takiego kopcącego,i na starych garach było to samo,zrobiłeś szlif i też nie pomógł,to ja przyczyny bym szukał w pompie ,pierścieniach i głowicy. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 19:15, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Zapytam jeszcze raz:
1. Jak docierałeś silnik
2. Jakiej firmy masz pierścienie
3. Czy cylki były honowane - dla mnie głupie pytanie ale spotkaliśmy się tutaj z super szlifierzem, który nie zrobił honowania... |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 20:00, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Brr aż mi się zimno zrobiło na samą myśl,doktoryzacja 2.000 zł
Może jakaś rekompensata wpłynie.
Bo rozum rzecz bardzo kosztowna.
A tak na marginesie to pozostało mi jakieś 100 szt pierścieni jakby co no może nawet więcej. |
|
Powrót do góry |
|
|
s8fan
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko biala
|
Wysłany: Czw 14:29, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
najpierw był ruskie tłoki i pierścienie nowe nominał i dymił z lewego póżniej almot 1szlif ,docierany był prawidłowo ale lewy cylinder za bardzo nie miał okazji się dotrzeć bo dostawał tyle oleju że zamiast paliwa w komorze spalania był sam olej z wydechu się lał olej |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 18:07, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To wymień tą pompe oleju i moze akurat będzie dobrze:) |
|
Powrót do góry |
|
|
|