Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

walek kardana k650
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 18:37, 24 Sty 2016    Temat postu: walek kardana k650

nie moge sobie poradzic z walkiem, co moze byc nie tak??

[link widoczny dla zalogowanych]

nie moge sobie poradzic pomozcie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 18:48, 24 Sty 2016    Temat postu:

jak zloze to zabezpieczenie ma okolo 2 cm luzu od tlumika gumowego przejade sie kawalek i sie cofa do tego zabezpieczenia tak jak teraz na zdjeciu, moze zla strona zalozylem walek bo z drugiej strony ma wiecje naciec pod zabezpieczenie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Nie 18:50, 24 Sty 2016    Temat postu:

Wyreguluj go tymi nacięciami na wałku.Przesuwasz to zabezpieczenie z drutu na inne wycięcia od dyfra tak żeby go wydłużyć . Nie które wałki mają też regulację przy widełkach i tam też da się to regulować.Druga opcja to masz wałek do krótkiej ramy pod skrzynię ze wstekiem i po prostu wałek będzie za krótki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 19:11, 24 Sty 2016    Temat postu:

to moj sprzet
[link widoczny dla zalogowanych]
robie go na customa od podstaw ale wszystkiego nie ogarniam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 19:13, 24 Sty 2016    Temat postu:

progress napisał:
to moj sprzet
[link widoczny dla zalogowanych]
robie go na customa od podstaw ale wszystkiego nie ogarniam.

walek z jedne strony ma duzo naciec ,z drugiej jedno ktora strona ma isc od silnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 19:41, 24 Sty 2016    Temat postu:

Cytat:
progress napisał:
to moj sprzet
[link widoczny dla zalogowanych]
robie go na customa od podstaw ale wszystkiego nie ogarniam.

walek z jedne strony ma duzo naciec ,z drugiej jedno którą strona ma isc od silnika?


W stronę skrzyni a nie silnika. Czemu to różnica? -ano dlatego, że z jednej strony kardana masz podtoczony otwór, który ma odpowiednio współpracować z wałkiem zdawczym w skrzyni. I tak nie będzie bo masz amortyzatory o wiele za długie do tego motocykla. Robi się kąt wahacza pod którym wałek, przegub i wystająca cześć walka skrzyni nie będą chciały współpracować. Najpierw rozsypie ci sie przegub, później wałek zdawczy. Ale kto by sie przejmował- castomy nie służą do jedzenia.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 19:42, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 19:45, 24 Sty 2016    Temat postu:

Tam gdzie jedno idzie do skrzyni biegów a tam gdzie wiele pod seger z drutu idzie do dyfra.
Ale dam Ci jedna rade:)))).Zrób kilka szczepów magiem przy samym rowku na seger od strony skrzyni i szlifnij na taka wysokosc zeby weszly w to podtoczenie na klach bo tam ten pojedynczy seger drutowy lubi ciagle spadac i to wkurza a jak szczepiki porobisz i wkolo i szlifniesz to masz amba fatima Smile))).
A z tylu od strony dyfra daj dwa drutowe ciasno siedzace segerki.
Powrót do góry
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 19:47, 24 Sty 2016    Temat postu:

zalozylem stare amorki nizsze niby lepiej ale i tak sie rozjezdza czyli walek z wieloma nacieciami od strony skrzyni i zacisskac zabezpieczeniem??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 19:51, 24 Sty 2016    Temat postu:

czaje, czyli niemam zabezpieczenia od strony dyfra i mi sie cofa

Ostatnio zmieniony przez progress dnia Nie 20:10, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 19:53, 24 Sty 2016    Temat postu:

progress napisał:
czaje czyli nienmam zabezpieczenia od strony dyfra i mi sie cofa


No oczywiste ze zabezpieczenia musza byc z obu stron zeby walek mial oparcie Smile)).
Powrót do góry
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 11:25, 31 Sty 2016    Temat postu: Ten walek mnie wykonczy

No dobra,ale jak wkladam ten walek w przegub gumowy i opiera sie o kabluszko na skrzyni to mi wychodzi z 2 cm luzu od zabezpieczenia do zabieraka i mi sie podczas chwili jazdy rozlazi guma od zabieraka skrocic ten walek? Dac podkladki a moze zrobic nowe naciecia

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez progress dnia Nie 12:23, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Nie 16:45, 31 Sty 2016    Temat postu:

A gdzie zabezpieczenie?W rowku powinien być pierścień,który po dobiciu wałka w stronę skrzyni na owe jabłuszko powinien się schować w podtoczenie na widełkach(zabieraku),po to żeby nie wypadło.Krok drugi to druga strona od przekładni (dyfra). Na wałku również masz nacięcia,w których powinien być pierścień zabezpieczający.Musisz go przesunąć w takie położenie w stronę krzyżaka przekładni,żeby pierścień schował się w podtoczenie krzyżaka i po przykręceniu dyfra do wahacza nie wystawał poza krzyżak ażeby nie wypadł czy się przesunął pierścień.|Wałek nie może mieć luzu po osiowego we wpustach krzyżaka i zabieraku przy skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 17:57, 31 Sty 2016    Temat postu:

No wlanie ten rowek od strony skrzyni ma wedlug mnie za duzy odstep od widelek ,bo jak sie cofa zabierak robi sie luz na elastycznym przegubie jak to jest na zdjeciu w 1 poscie. Walek jest dobity do skrzyni i ma taki odstep to naciecie ile powinno byc luzu?

Ostatnio zmieniony przez progress dnia Nie 17:59, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 18:04, 31 Sty 2016    Temat postu:

MAsakra.Wstawiasz tak kardan zeby nie mial luzu przod tyl i sprzeglo gumowe bylo scisnięte akolo sie obracalo ręką plynnie .
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Nie 19:23, 31 Sty 2016    Temat postu:

O boże że tak delikatnie powiem.Ściągnij koło ,dyfer ,załóż zabezpieczenie na wałek i wbij go tak zęby to ten rowek z założonym zabezpieczeniem schował się w zabieraku.Następnie zabezpieczenie tylne przestaw w rowek o 2cm w kierunku tak jakbyś je zdejmował z wałka.Załóż dyfer i zwróć uwagę czy tylne zabezpieczenie schowało się w krzyżaku ,jesli wystaje to przestaw o jeszcze jeden rowek w kierunku dyfra,jeżeli zaś dyfer nie pasuje na otwory wahacza przestaw pierścień w kierunku skrzyni i amen.

A jeśli dalej tego nie kumasz to ci powiem nie da się tego naprawić i sprzedaj motor Twisted Evil
zrób zdjęcie jeszcze od strony dyfra może masz wałek starego typu od kaski na krótkiej ramie i po prostu ten wałek jest za krótki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin