Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 18:37, 24 Sty 2016 Temat postu: walek kardana k650 |
|
|
nie moge sobie poradzic z walkiem, co moze byc nie tak??
[link widoczny dla zalogowanych]
nie moge sobie poradzic pomozcie... |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 18:48, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jak zloze to zabezpieczenie ma okolo 2 cm luzu od tlumika gumowego przejade sie kawalek i sie cofa do tego zabezpieczenia tak jak teraz na zdjeciu, moze zla strona zalozylem walek bo z drugiej strony ma wiecje naciec pod zabezpieczenie... |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Nie 18:50, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj go tymi nacięciami na wałku.Przesuwasz to zabezpieczenie z drutu na inne wycięcia od dyfra tak żeby go wydłużyć . Nie które wałki mają też regulację przy widełkach i tam też da się to regulować.Druga opcja to masz wałek do krótkiej ramy pod skrzynię ze wstekiem i po prostu wałek będzie za krótki |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:11, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
to moj sprzet
[link widoczny dla zalogowanych]
robie go na customa od podstaw ale wszystkiego nie ogarniam. |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:13, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
progress napisał: | to moj sprzet
[link widoczny dla zalogowanych]
robie go na customa od podstaw ale wszystkiego nie ogarniam. |
walek z jedne strony ma duzo naciec ,z drugiej jedno ktora strona ma isc od silnika? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:41, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat: | progress napisał:
to moj sprzet
[link widoczny dla zalogowanych]
robie go na customa od podstaw ale wszystkiego nie ogarniam.
walek z jedne strony ma duzo naciec ,z drugiej jedno którą strona ma isc od silnika? |
W stronę skrzyni a nie silnika. Czemu to różnica? -ano dlatego, że z jednej strony kardana masz podtoczony otwór, który ma odpowiednio współpracować z wałkiem zdawczym w skrzyni. I tak nie będzie bo masz amortyzatory o wiele za długie do tego motocykla. Robi się kąt wahacza pod którym wałek, przegub i wystająca cześć walka skrzyni nie będą chciały współpracować. Najpierw rozsypie ci sie przegub, później wałek zdawczy. Ale kto by sie przejmował- castomy nie służą do jedzenia.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 19:42, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:45, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tam gdzie jedno idzie do skrzyni biegów a tam gdzie wiele pod seger z drutu idzie do dyfra.
Ale dam Ci jedna rade:)))).Zrób kilka szczepów magiem przy samym rowku na seger od strony skrzyni i szlifnij na taka wysokosc zeby weszly w to podtoczenie na klach bo tam ten pojedynczy seger drutowy lubi ciagle spadac i to wkurza a jak szczepiki porobisz i wkolo i szlifniesz to masz amba fatima ))).
A z tylu od strony dyfra daj dwa drutowe ciasno siedzace segerki. |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:47, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
zalozylem stare amorki nizsze niby lepiej ale i tak sie rozjezdza czyli walek z wieloma nacieciami od strony skrzyni i zacisskac zabezpieczeniem?? |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:51, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
czaje, czyli niemam zabezpieczenia od strony dyfra i mi sie cofa
Ostatnio zmieniony przez progress dnia Nie 20:10, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:53, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
progress napisał: | czaje czyli nienmam zabezpieczenia od strony dyfra i mi sie cofa |
No oczywiste ze zabezpieczenia musza byc z obu stron zeby walek mial oparcie )). |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 11:25, 31 Sty 2016 Temat postu: Ten walek mnie wykonczy |
|
|
No dobra,ale jak wkladam ten walek w przegub gumowy i opiera sie o kabluszko na skrzyni to mi wychodzi z 2 cm luzu od zabezpieczenia do zabieraka i mi sie podczas chwili jazdy rozlazi guma od zabieraka skrocic ten walek? Dac podkladki a moze zrobic nowe naciecia
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez progress dnia Nie 12:23, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Nie 16:45, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A gdzie zabezpieczenie?W rowku powinien być pierścień,który po dobiciu wałka w stronę skrzyni na owe jabłuszko powinien się schować w podtoczenie na widełkach(zabieraku),po to żeby nie wypadło.Krok drugi to druga strona od przekładni (dyfra). Na wałku również masz nacięcia,w których powinien być pierścień zabezpieczający.Musisz go przesunąć w takie położenie w stronę krzyżaka przekładni,żeby pierścień schował się w podtoczenie krzyżaka i po przykręceniu dyfra do wahacza nie wystawał poza krzyżak ażeby nie wypadł czy się przesunął pierścień.|Wałek nie może mieć luzu po osiowego we wpustach krzyżaka i zabieraku przy skrzyni. |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 17:57, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No wlanie ten rowek od strony skrzyni ma wedlug mnie za duzy odstep od widelek ,bo jak sie cofa zabierak robi sie luz na elastycznym przegubie jak to jest na zdjeciu w 1 poscie. Walek jest dobity do skrzyni i ma taki odstep to naciecie ile powinno byc luzu?
Ostatnio zmieniony przez progress dnia Nie 17:59, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 18:04, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
MAsakra.Wstawiasz tak kardan zeby nie mial luzu przod tyl i sprzeglo gumowe bylo scisnięte akolo sie obracalo ręką plynnie . |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Nie 19:23, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
O boże że tak delikatnie powiem.Ściągnij koło ,dyfer ,załóż zabezpieczenie na wałek i wbij go tak zęby to ten rowek z założonym zabezpieczeniem schował się w zabieraku.Następnie zabezpieczenie tylne przestaw w rowek o 2cm w kierunku tak jakbyś je zdejmował z wałka.Załóż dyfer i zwróć uwagę czy tylne zabezpieczenie schowało się w krzyżaku ,jesli wystaje to przestaw o jeszcze jeden rowek w kierunku dyfra,jeżeli zaś dyfer nie pasuje na otwory wahacza przestaw pierścień w kierunku skrzyni i amen.
A jeśli dalej tego nie kumasz to ci powiem nie da się tego naprawić i sprzedaj motor
zrób zdjęcie jeszcze od strony dyfra może masz wałek starego typu od kaski na krótkiej ramie i po prostu ten wałek jest za krótki |
|
Powrót do góry |
|
|
|