Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

walek kardana k650
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:08, 31 Sty 2016    Temat postu:

Hhahahaha takie banaly to sie na drodze robi.
Powrót do góry
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 20:37, 31 Sty 2016    Temat postu:

problem w tym ze jak wbije walek na maxa w strone skrzyni tozostaje 2 cm luzu od zabezpieczenia do widelek tak ma byc?sluchajcie kupilem moto za 3 kola wlozylem 5 i jest chusteczkowo, co bym nie zrobil jest zle ruscy poprostu nie robia czesci jak nalezy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:41, 31 Sty 2016    Temat postu:

Znaczy masz dnieprowski wałek, one występują w 3 wymiarach. Masz za krótki i tyle, trzeba wymienić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:43, 31 Sty 2016    Temat postu:

progress napisał:
problem w tym ze jak wbije walek na maxa w strone skrzyni tozostaje 2 cm luzu od zabezpieczenia do widelek tak ma byc?sluchajcie kupilem moto za 3 kola wlozylem 5 i jest chusteczkowo, co bym nie zrobil jest zle ruscy poprostu nie robia czesci jak nalezy.


Walek ma wejsc na ta kulke od walka na skrzyni z minimalnym luzem na kulce.Zrób jakies zdjęcia i bedzie jasniej.
Powrót do góry
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pon 9:40, 01 Lut 2016    Temat postu:

poprostu mam w zlym miejscu naciecie na walku i tyle musze naciac blizej przegubu i tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pon 11:12, 01 Lut 2016    Temat postu:

Zrób zdjęcia wymontowanego wałka i podaj jego długość to ci powiemy co i jak.Wałek dnieprowski ma 28cm długości.Z przodu od strony skrzyni nacięcie na zabezpieczenie jest w odległości 5.5cmm.W drugim końcu wałka masz 8 rowków do regulacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pon 13:05, 01 Lut 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

no ojciec mi dotoczy dzisiaj drugi rowek zdjecie przedstawia dobity na maxa walek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 13:14, 01 Lut 2016    Temat postu:

progress napisał:
http://zapodaj.net/8343976de1f49.jpg.html

no ojciec mi dotoczy dzisiaj drugi rowek zdjecie przedstawia dobity na maxa walek

Jak go dobiles na maxa do skrzyni to nie wchodzi ci raczej na ta kulke bo w walku jest za ciasny otworek.Przymierz to bez sprzegla katradana
Powrót do góry
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pon 13:25, 01 Lut 2016    Temat postu:

a no to wszytsko jasne!!! za mala dziura:)!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 21:06, 01 Lut 2016    Temat postu:

progress napisał:
a no to wszytsko jasne!!! za mala dziura:)!!!


Hhahahaha i tyle to Ci zajelo????????? toż to 3 minuty diagnozy Smile)))).

Wez daj do tokarza i niech Ci to ustawi jak najbardziej centralnie na tokarce i wytoczy ten otworek w walku z luzem względem kulki na walku 0,1mm.
Pomierz wczesniej kulke suwmiarką i złap miarę.
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:40, 01 Lut 2016    Temat postu:

Tam może być luz i 2 mm, nie ma znaczenia. To jest zabezpieczenie na wypadek rozpadu gumy, co by wielkiego bałaganu nie narobiło. Większe bicie jak 0,1 mm ma guma, przy takim pasowaniu trudno to będzie poskładać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 12:03, 02 Lut 2016    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Tam może być luz i 2 mm, nie ma znaczenia. To jest zabezpieczenie na wypadek rozpadu gumy, co by wielkiego bałaganu nie narobiło. Większe bicie jak 0,1 mm ma guma, przy takim pasowaniu trudno to będzie poskładać.
Wojtek


I tu sie strasznie pomyliles:))).
Nie ma prawa tam byc luzu bo wtedy na obrotach nie ma walek podparcia ,nie centruje i otwory w sprzegle rozwali bo na duzych obrotach pojawią sie bicia wieksze lub mniejsze.
Temat przetestowany i nie moze byc tam luzu zbyt duzego bo zywotnośc sprzegla skraca sie monetalnie ale jak ktos jezdzi 50-60km/h to wiadomo ze tak tego nie odczuje.
Ja mam na okolo 0,1 zrobione i sklada sie bez problemu i nie ma takich drgan od napedu przy wiekszych predkosciach.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 12:06, 02 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:26, 02 Lut 2016    Temat postu:

Zapewne posiadasz kilka wałków, zmierz w nich kulki Very Happy Następnie podeprzyj taki wałek na kłach i przystaw zegar do kulki Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 6:57, 03 Lut 2016    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Zapewne posiadasz kilka wałków, zmierz w nich kulki Very Happy Następnie podeprzyj taki wałek na kłach i przystaw zegar do kulki Very Happy
Wojtek


I tu masz racje bo skrzyn biegów przerobilem bardzoooooooooo wiele i kulki są rózne .I zapewne spotkales sie tez z walkami co są popękane w miejscu co wchodzi ta kulka.A dlaczego są popękane????? bo był tam zbyt wielki luz i wtedy wywali otwór i wałek pęknie.
Tak jak pisalem musi tam być w miare pasownie ale jak ktoś jezdzi powoli to nawet tego nie odczuje .

Sprzegło kardana ma sie wyrabiać na boki w otworach a jak bedzie tam luz duzy to wywali otwory w sprzegle na klach dodatkowo góra dól bo wtedy sprzeglo i guma w nim bedzie odpowiedzialne za centrowanie walka .
Ja to juz przerobilem a inni niech robia jak tam chcą bo jak mam tam luźny wałek to go napawam i wytocze i tak wlasnie mam zrobione i sprzeglo mi smiga juz kilkanascie tys km w dnepie na BMW a w dolniaku jechalem na moim sprzegle prawie 20 tys km i nic mu nie dolegalo.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin